• 12.323 nieuwsartikelen
  • 166.264 films
  • 10.736 series
  • 30.953 seizoenen
  • 623.983 acteurs
  • 195.110 gebruikers
  • 9.112.396 stemmen

Filmverzamelaars gezocht

zoeken in:

Diekert

• 15 berichten
  • 318 stemmen

Beste filmliefhebbers,

Ik ben Diek, samen met twee anderen ben ik bezig een site op te zetten. Op deze site kan je onder andere informatie over films vinden, filmlijsten maken en praten met andere filmfanaten. Voornaamste functie van de site is het showen van je filmcollectie dmv een eigen profiel op de site dat je kan uitbreiden met foto's van je collectie/merchandise enz. De rest van de functies zijn extra.

Bij de site hoort een filmarchief. Met z'n drieën gaat het vullen van de database nogal langzaam, dus we zijn op zoek naar zo veel mogelijk mensen met vrije tijd die mee willen helpen.

Als je geinteresseerd bent, kan je me toevoegen op [email protected] of mailen op [email protected]

Mgv,

Diek

Diekert

• 15 berichten
  • 318 stemmen

N.B. : Je hoeft hier geen sitebuilding / designer skills voor te hebben. Alles staat al voor je voorgekauwd

kos

• 46276 berichten
  • 8561 stemmen

Diekert schreef:

Op deze site kan je onder andere informatie over films vinden, filmlijsten maken en praten met andere filmfanaten.

Wow, hoe kom je er op. Vreemd dat zoiets nog niet bestaat.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Hoezo cynisch kos?

Onderhond

• 87343 berichten
  • 12249 stemmen

kos schreef:

Wow, hoe kom je er op. Vreemd dat zoiets nog niet bestaat.

En het is natuurlijk zo dat wanneer er al één zo'n site bestaat het absoluut niet kan dat er een soortgelijke site wordt opgezet ?

Gezonde competitie is gezond.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Tuurlijk kan dat wel.

kos

• 46276 berichten
  • 8561 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

En het is natuurlijk zo dat wanneer er al één zo'n site bestaat het absoluut niet kan dat er een soortgelijke site wordt opgezet ?

Gezonde competitie is gezond.

Maar om het dan op de 'competitie' aan te kondigen...

Onderhond

• 87343 berichten
  • 12249 stemmen

Pfffff, waarom niet ? Erg zeg.

kos

• 46276 berichten
  • 8561 stemmen

Tja, ik had niet verwacht dat je het zowaar eens met me zou zijn hoor. .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.