menu

Mijn Updates +
Film / Algemeen / Pathé

zoeken in:
Het nadeel van bijbetalen voor 3D en IMAX zie ik overigens niet, een los kaartje daarvoor is immers ook duurder dan een reguliere. Het verschil betaal je bij, dus maakt niet uit op het geheel.

Dat van Carol etc. erger ik me wel aan. Heb er vaak over geklaagd ook. Pathé weert dan gelijk met "arthouse, doen we bijna niet aan", maar al die voorstellingen zijn wel in de Randstad geconcentreerd. Reserveer dan 1 zo'n zaal op een centrale locatie.

Nu is december natuurlijk wel de slechtste periode van het jaar voor de echte filmliefhebbers. Dan programmeren ze voor de massa. Rest van het jaar is het een stuk beter.

Ik heb besloten er toch maar voor te gaan, die 3 filmvertoningen p.m. red ik wel en als student moet ik m'n gratis ov-periode toch ook maar ultiem benutten. Enige grote nadeel is het betalen van toeslagen voor 3d en IMAX, maargoed dat zij zo. Wel extra reden om 3d te ontlopen zoveel mogelijk; ik ben toch al niet zo'n fan van die techniek. Bij IMAX ligt het weer iets anders. Eerste film morgen op m'n nieuwe pas is Bridge of Spies.

kappeuter (crew)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=54Z6hxzmFvc

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Pathé Zwolle opent eind 2016 en het hoogste punt van de bouw is bereikt. Een klein voorproefje.

Zie ook: Hoogste punt voor Pathé Zwolle - hollandfilmnieuws.nl

Sinds deze maand is de Pathé Unlimited ook geldig bij de drie Cinemec bioscopen in Utrecht (Leidsche Rijn), Ede en Nijmegen.

Voor ons eindelijk nu ook te verleidelijk om nee tegen te zeggen, naast ons Cineville abonnement waarmee we onbeperkt naar 39 filmhuizen kunnen. Voor alleen Pathé Rembrandt was het niet echt de moeite, maar vanuit Woerden is Leidsche Rijn echt een ministukje en we komen er beiden iedere dag langs op weg naar werk. Dan wordt een filmpje meepakken wel heel makkelijk.

Twee passen, this is getting out of hand !

Mijn studie in Utrecht gaat hier ook meer onder lijden

Mijn portemonnee ook

Pathé heeft een gloednieuwe iOS-app, vanaf de grond opnieuw opgebouwd. Eerste indruk is goed: overzichtelijk(er), uitgebreid(er) en wat slordigheidjes eruit (zoals die gecancelde bestellingen die ertussen bleven staan en nu niet meer).

Zwolle84 schreef:
Pathé heeft een gloednieuwe iOS-app, vanaf de grond opnieuw opgebouwd. Eerste indruk is goed: overzichtelijk(er), uitgebreid(er) en wat slordigheidjes eruit (zoals die gecancelde bestellingen die ertussen bleven staan en nu niet meer).

En iOS heeft ChromeCast ondersteuning. De android versie helaas nog niet.

Gelukkig werkt chromebook+hdmi naar tv ook alleen is native ChromeCast zoveel handiger.

Als ze ook wat aan de windows mobile app gaan doen.. Zou ideaal zijn. Volgens mij heb ik nu een third party app die eigenlijk alleen een doorverwijzing is naar de mobiele website.

Er was wel een app. Maar daar zijn ze 1 a 2 jaar geleden mee gestopt helaas.

Nu nog voor android. De geannuleerde reserveringen blijven nog steeds staan bij mij.

kappeuter (crew)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=9ntkIMGtN7o

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

https://www.pathe.nl/zwolle

Ben benieuwd, straks even een kijkje nemen. Weet ik ook gelijk wat Atmos Laser is.

Edit: Niet dus, je kunt er overdag niet parkeren.

Ben ik de enige die de zenuwen krijgt van dat meisje dat altijd alle interviews, spellen en rondleidingen voor Pathé verzorgt?

On-topic: ziet er wel goed uit, ik zal na de jaarwisseling eens een bezoekje inplannen. Iets met studenten ov-uitputtend gedrag

tbouwh schreef:
Ben ik de enige die de zenuwen krijgt van dat meisje dat altijd alle interviews, spellen en rondleidingen voor Pathé verzorgt?

Had ik eerst ook, maar na een tijdje werkt haar enthousiasme wel aanstekelijk.

Ze moet alleen niet Engels gaan praten, je steekt spontaan je oren in de fik...

Zwolle84 schreef:
(quote)

Had ik eerst ook, maar na een tijdje werkt haar enthousiasme wel aanstekelijk.

Ze moet alleen niet Engels gaan praten, je steekt spontaan je oren in de fik...

Ik word heel zenuwachtig van slecht Engels
Maar aan haar appearance ben ik ook nog steeds aan het wennen. Vooralsnog roept ze te veel irritatie op.

Iemand die ooit bij Pathé Tuschinski in zaal 1 is geweest? Ik vind het namelijk verschrikkelijk om een goede plek in zo een mega zaal uit te zoeken en weet echt niet waar je nou goed kan zien. Iemand die mij kan helpen?

Ik zou vooral kijken hoe hoog je zit ten opzichte van het scherm.

Als je kaartjes online wilt bestellen kan ik niet weten hoe hoog het scherm is en hoe hoog mijn stoel zit

n00r schreef:
Iemand die ooit bij Pathé Tuschinski in zaal 1 is geweest? Ik vind het namelijk verschrikkelijk om een goede plek in zo een mega zaal uit te zoeken en weet echt niet waar je nou goed kan zien. Iemand die mij kan helpen?
De zaal heeft een gangpad, ik vind persoonlijk in de buurt van midden-midden fijn, dus ga meestal zes, zeven rijen vanaf achteren zitten, stoelen direct naast gangpad. Het is geen geweldige zaal voor 3D, vind ik.

John Milton schreef:
(quote)
De zaal heeft een gangpad, ik vind persoonlijk in de buurt van midden-midden fijn, dus ga meestal zes, zeven rijen vanaf achteren zitten, stoelen direct naast gangpad. Het is geen geweldige zaal voor 3D, vind ik.

Hmm, is het dan beter als ik gewoon naar een kleine zaal ga? Ik ga morgen naar Jackie maar die draait ook in een kleine zaal.

n00r schreef:
Hmm, is het dan beter als ik gewoon naar een kleine zaal ga? Ik ga morgen naar Jackie maar die draait ook in een kleine zaal.
Heb Jackie niet gezien, maar dat lijkt me niet het type film die je in een grote zaal moet zien. Kleine scherm lijkt me prima.

n00r schreef:
(quote)

Zo groot mogelijk. En met goed geluid. Dan komen die dromerige beelden en verontrustende muziek het best tot hun recht.

Vandaag Pathé City gehad, maar om nu te zeggen dat die lekker zat.

Pathé beleeft drukste paasweekend ooit|Prive| Telegraaf.nl

Wat hebben die bioscopen toch de lijden onder downloaders en VOD diensten zeg

Ajax&Litmanen1 schreef:
Pathé beleeft drukste paasweekend ooit|Prive| Telegraaf.nl

Wat hebben die bioscopen toch de lijden onder downloaders en VOD diensten zeg

Bioscopen niet nee.Daar is natuurlijk 3D (vinden sommigen toch leuk), blijft een redelijk goedkoop avondje uit voor velen en de laatste jaren zijn vele nieuwe heerlijk comfortabele bioscopen neergezet waar je graag komt plus en enorme toename van capaciteit.

Mooi, dan zal het morgenmiddag wel extra rustig zijn.

Iemand een flauw idee waar deze sneak-hint voor vanavond naar moet verwijzen? Komen een hoop mooie films aan, maar hier kan ik weinig van maken...

Vergezocht, maar lijkt me toch Get Out. Intelligentie en blanke mannen doet in de verte nog enigszins denken aan de sociale kritiek die Get Out zou tentoonspreiden. Maargoed, ik heb geprobeerd alle spoilergevoelige info over die film te mijden, dus concretiseren wordt lastig.

Het lijkt inderdaad Get Out te zijn, als de commentaren kloppen. De hint begrijp ik nog niet helemaal, maar dat heb ik wel vaker bij dat account.

Anyhow, ik pak hem donderdag wel. Dan weet ik tenminste helemaal zeker dat ik niet opeens bij een Nederlandse film beland.

Hier eenzelfde werkwijze. Ben enorm benieuwd.

Eerste 4D-bioscoop naar Nederland. Pathé gaat een samenwerking aan met een Zuid Koreaans bedrijf. Het is nog niet duidelijk welke locatie. Maar zoiets kan 3D wel weer leuk gaan maken. Ik ben benieuwd.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:44 uur

geplaatst: vandaag om 10:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.