menu

Film / Algemeen / Pathé

zoeken in:
neo (crew)
Het zou Pathe sieren als ze je hier niet meer voor zouden laten betalen. Zie het als een soort extra service. Maar en meer betalen en wel het kraken van popcorn toelaten.... Met het idee op zich is niet zoveel mis.

De Minerva, nu dus Pathé, is er niet veel beter op geworden, maar ik ga toch zo'n unlimited pas aanschaffen denk ik. Hoewel ik vaak naar Belgie ga, denk ik dat ik het bedrag er toch wel uit ga krijgen. Misschien ga ik dan ook wel eens (alleen) naar een middagvoorstelling als ik vrij heb. Ben nog nooit alleen naar de bios geweest, maar zo in de middaguurtjes lijkt het me best leuk.

Draaien er op maandagmiddag geen films in de Pathé? Voor morgen staat er geen enkele middagvoorstelling, is dit een standaard iets op maandag? Wou met het werk naar de bioscoop.

Geinig, maar ze zullen alleen wel een soort Pathe Unlimited abonnement moeten aanbieden wil het echt interessant worden.

kappeuter (crew)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=8vBGUo91tG8

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Kort vraagje: als je tickets online besteld wordt er gezegd dat je de barcode best afprint. Wil dit zeggen dat je ze niet via je telefoon kan laten scannen? Zou een beetje oubollig zijn

Dat kan gewoon hoor, promoten ze nogal overdadig. Merk je wel tijdens de reclames .

Mogen ze dan ook wel eens op hun site/mailtje zetten. Nu maken ze enkel melding van printen en codes ingeven in ticket machines. Bedankt!

@Onderhond: ik gebruik zelf wel de Pathe mobiel app, durf dus niet met zekerheid te zeggen of zomaar je mail op je telefoon openen voldoende is (al lijkt me dat wel). Wel vreemd dat het inderdaad niet in de mail staat. Volgens mij maakt het ook niet uit of je de barcode virtueel of op papier hebt. Al kan je ook gewoon de barcode intoetsen bij de e-scanner.

Die QR dingen kun je sowieso laten scannen vanaf je foon, dat promoten ze ook. Of dat met barcode ook lukt vraag ik me af.

Die QR dingen noemen ze 'een barcode' blijkbaar. Ging erg vlot, jammer dat ze het via hun site dan niet zo promoten.

Dagblad De Limburger - Limburgs Dagblad
Tot zover Eline haar bioscoopavonturen. stom zeg. Nog maar even goed gebruik maken van mijn unlimited.

Elineloves schreef:
Dagblad De Limburger - Limburgs Dagblad
Tot zover Eline haar bioscoopavonturen. stom zeg. Nog maar even goed gebruik maken van mijn unlimited.

Jammer he! Ik baal ervan! Ik was aan het genieten van die kaart.
Ik denk dat het nu Eindhoven wordt, maar daar ga ik de kaart niet voor houden.

Het is me de afgelopen tijd twee keer opgevallen dat een film in Pathe werd vertoond (mia madre in Tuschinski en Hitman in pathe arena) terwijl dit niet in de online filmladder/belbios werd vermeld. Kwam er beide keren toevallig achter via de websites van pathe zelf... Een tijdelijke glitch???

kappeuter (crew)
beavis schreef:
Het is me de afgelopen tijd twee keer opgevallen dat een film in Pathe werd vertoond (mia madre in Tuschinski en Hitman in pathe arena) terwijl dit niet in de online filmladder/belbios werd vermeld. Kwam er beide keren toevallig achter via de websites van pathe zelf... Een tijdelijke glitch???

Ja wellicht. Bioscopen moeten zelf de data aanleveren bij Belbios. Als daar ergens een kink in de kabel zit of er worden wat fouten gemaakt, dan is het overzicht niet compleet / volledig kloppend.
Als het tenminste nu alleen bij Pathé voorkomt, anders zou het een algemeen technisch euvel kunnen zijn bij Belbios of in de module voor externe websites.
Wij nemen deze gegevens integraal over, we koppelen alleen de titels aan de juiste films op MM.

kappeuter (crew)
Nieuw Pathé: volwaardige horeca en samenwerking lokale markt - MissetHoreca

Het splinternieuwe Pathé bioscoopcomplex, naast het centraal station in Arnhem, is volgens commercieel directeur Robbert Schuurmans een ‘flagshipstore’. Met negen zalen mikt de gigant op een jaarlijks bezoekersaantal van zo’n 600.000.

kappeuter (crew)

https://www.youtube.com/watch?v=UbZLCFhkWQ8

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

De eerste beelden van Pathé Maastricht. Vanaf 5 november gaan de deuren open.

kappeuter (crew)
Impressie: Nieuwe Pathé-bioscoop in Arnhem - NWTV

https://www.youtube.com/watch?v=IHySuI4kfNc

kappeuter (crew)

https://www.youtube.com/watch?v=LRhyOgwt9ws

Heb jij het al geprobeerd? Bij Pathé VIP word je verwelkomd als een echte filmster! Je ondergaat een compleet nieuwe bioscoopervaring. Pathé VIP kun je beleven in Pathé Breda, Pathé Eindhoven, Pathé Maastricht en Pathé Tilburg.

Meer informatie: https://www.pathe.nl/producten/pathe-vip

In Film > Algemeen > Pathe Abonnement:

Wie onder jullie hebben een Pathe Unlimited (Gold) abonnement (gehad)? Zouden jullie dit product aanraden of niet? Wat zijn de evt. 'minpunten'/teleurstellingen? Ik overweeg sterk een abonnement aan te schaffen, maar heb ook nog wel mijn twijfels.

Als je gemiddeld drie keer per maand naar de Pathé gaat haal je je geld er wel uit. Minpunt van Unlimited is uiteraard dat je constant bij moet betalen bij IMAX/3D voorstellingen. Bij een Gold abonnement hoef je niets bij te betalen. Je krijgt wel nog (10 of 25%?) korting op het buffet. Voor mij persoonlijk is het aanbod een reden om niet meer terug te gaan naar een abonnement. De meeste films die ik wil zien draaien ze niet of alleen op onmogelijke tijdstippen en ze draaien veel te veel Nederlandse en kinderfilms naar mijn smaak.

Voorbeeld: maandag heb ik overdag de tijd en dan heb ik in Eindhoven keuze uit : Star Wars, Hunger Games (beiden al gezien), Mannenharten 2, Dummie de Mummie 2, Good Dinosaur (in het Nederlands), Fashion Chicks, Mega Mindy vs Rox of Peanuts (in het Nederlands) Nou lekker....

Waar zijn de films als Carol, Suffragette, Youth, 45 Years, The Lobster of Walk in the Woods?

moviefreak#1 schreef:
Als je gemiddeld drie keer per maand naar de Pathé gaat haal je je geld er wel uit. Minpunt van Unlimited is uiteraard dat je constant bij moet betalen bij IMAX/3D voorstellingen. Bij een Gold abonnement hoef je niets bij te betalen. Je krijgt wel nog (10 of 25%?) korting op het buffet. Voor mij persoonlijk is het aanbod een reden om niet meer terug te gaan naar een abonnement. De meeste films die ik wil zien draaien ze niet of alleen op onmogelijke tijdstippen en ze draaien veel te veel Nederlandse en kinderfilms naar mijn smaak.

Voorbeeld: maandag heb ik overdag de tijd en dan heb ik in Eindhoven keuze uit : Star Wars, Hunger Games (beiden al gezien), Mannenharten 2, Dummie de Mummie 2, Good Dinosaur (in het Nederlands), Fashion Chicks, Mega Mindy vs Rox of Peanuts (in het Nederlands) Nou lekker....

Waar zijn de films als Carol, Suffragette, Youth, 45 Years, The Lobster of Walk in the Woods?

Ja precies, daar kan ik me iets bij voorstellen. Wat wel scheelt is dat je zonder problemen de fijnere films tweemaal kunt bezoeken, en dat je de meeste 3d/imax films ook wel in een reguliere vertoning kunt bezoeken. Ik ben toch al niet zo'n 3d liefhebber. Ik ga het denk ik wel doen, omdat ik die 3 keer per maand wel denk te redden. Ik heb nu vaak dat ik voor iedere film twijfel of ie mijn geld wel waard is, terwijl ik met een abonnement schaamteloos drie maal van the Force Awakens zou gaan genieten. Het wordt allemaal wat vrijblijvender om filmpjes mee te pakken, en als flexibel reizende student is dat wel een erg fijn vooruitzicht .

Bedankt voor je reactie, dat verduidelijkt al een hoop. Andere ervaringen zijn meer dan welkom!

Ik heb nu zo'n twee jaar een Unlimited Card van € 19 en heb er nooit spijt van gehad. Ik bepaar er minstens € 10 per maand mee (met 2x per maand heb je hem er al uit), en dan reken ik de korting op consumpties niet mee.

Bijkomend voordeel is dat je veel meer ontdekt (films waar je tegen betaling niet heen was gegaan maar achteraf goed bleken te zijn).

Het nadeel van bijbetalen voor 3D en IMAX zie ik overigens niet, een los kaartje daarvoor is immers ook duurder dan een reguliere. Het verschil betaal je bij, dus maakt niet uit op het geheel.

Dat van Carol etc. erger ik me wel aan. Heb er vaak over geklaagd ook. Pathé weert dan gelijk met "arthouse, doen we bijna niet aan", maar al die voorstellingen zijn wel in de Randstad geconcentreerd. Reserveer dan 1 zo'n zaal op een centrale locatie.

Nu is december natuurlijk wel de slechtste periode van het jaar voor de echte filmliefhebbers. Dan programmeren ze voor de massa. Rest van het jaar is het een stuk beter.

Ik heb besloten er toch maar voor te gaan, die 3 filmvertoningen p.m. red ik wel en als student moet ik m'n gratis ov-periode toch ook maar ultiem benutten. Enige grote nadeel is het betalen van toeslagen voor 3d en IMAX, maargoed dat zij zo. Wel extra reden om 3d te ontlopen zoveel mogelijk; ik ben toch al niet zo'n fan van die techniek. Bij IMAX ligt het weer iets anders. Eerste film morgen op m'n nieuwe pas is Bridge of Spies.

kappeuter (crew)

https://www.youtube.com/watch?v=54Z6hxzmFvc

Pathé Zwolle opent eind 2016 en het hoogste punt van de bouw is bereikt. Een klein voorproefje.

Zie ook: Hoogste punt voor Pathé Zwolle - hollandfilmnieuws.nl

Gast
geplaatst: vandaag om 21:09 uur

geplaatst: vandaag om 21:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.