menu

Film / Algemeen / Pathé

zoeken in:
geplaatst:
Ik ken hem ook niet, maar volgens Wikipedia is hij bekend van YouTube en blijkbaar heeft hij ooit op Fox een paar programma's gepresenteerd.

geplaatst:
Ah, beroep YouTuber. Dat zegt genoeg.

geplaatst:
Ik moet bekennen dat Miss Milton wel van de vlogjes is, maar niet dit soort glijers. Daardoor ken ik er ook wel een paar, aangezien ze die vlogsters echt wekelijks volgt en ik het 'dan ga ik naar de mancave' niet meer structureel vol kan houden. Dan pak ik gewoon de iPad erbij.

Maar nu kent JM dus personen als CreaChick (en haar hubby CreaRick), en talloze Amerikaanse varianten die tekenen, fit blijven, schoonmaken en fanatiek Marie Kondoën. En Anna Nooshin natuurlijk, maar daar hoorde ik niet geheel verrassend via mannelijke collega's voor het eerst over, niet via Miss Milton

Mescaline (moderator)
geplaatst:
John Milton schreef:
Het oogt mij wel... relaxed... moet ik zeggen
Het is wat mij betreft een hele verbetering! Met de oude zittingen had je nog wel eens mensen die er met hun voeten tegenaan gingen zitten(super irritant) als of ze thuis op de bank zaten, maar met deze nieuwe relax stoelen gaat dat niet langer meer, er zit ook meer ruimte tussen de stoelen. De relaxstoel zelf kan je helemaal naar wens zetten en het gaat gelukkig zonder geluid! Het is echt een hele grote verbetering en ik ben benieuwd wat jij ervan gaat vinden.

geplaatst:
Dat is wel fijn ja!

ik heb nooit gesnapt dat mensen niet doorhebben dat het irritant is wanneer iemand continu tegen de achterkant van je stoel schopt. Maar Pathé Leidsche Rijn (my stomping ground) is vrij nieuw en heeft behoorlijk beenruimte, dus ik zie ze daar niet snel de stoelen vervangen. Wet van de remmende voorsprong? Net bedacht voor deze trend, gok ik.

Mescaline (moderator)
geplaatst:
John Milton schreef:

ik heb nooit gesnapt dat mensen niet doorhebben dat het irritant is wanneer iemand continu tegen de achterkant van je stoel schopt.
Is inderdaad gewoon heel irritant en tevens ook asociaal, helaas zijn die mensen er altijd nog te veel. Ik heb het geluk meestal wel degelijke mensen te treffen in de bios, alleen soms heb je natuurlijk ook pech!
In Breda is het vrij logisch, ze hebben concurrentie erbij gekregen sinds iets meer dan een jaar, dus dan moeten ze wel gaan geloven aan vernieuwing.

geplaatst:
Gisteren naar Pathé Breda getrokken om Midsommar wat sneller te zien. Je trekt wel ogen als je die stoelen daar voor het eerst ziet, zeker als je er verder nog niks over gehoord/gelezen hebt.

Als ik dan toch kritiek moet geven is het jammer dat rug en voet samen platschuiven (kans dat je in slaap sukkelt wordt zo alleen maa groter), maar verder erg fijn en erg luxe! Kinepolis groep maar een keer een mailtje sturen

kappeuter (crew)
Zeer scherpe deal:

Ga 4 maanden onbeperkt naar Pathé voor 14,75 euro per maand | NU.nl

Let op: de voucher kan alleen nog vandaag geactiveerd worden.

Bestel hier je Pathé Unlimited

kappeuter schreef:
Zeer scherpe deal:

Ga 4 maanden onbeperkt naar Pathé voor 14,75 euro per maand | NU.nl

Let op: de voucher kan alleen nog vandaag geactiveerd worden.

Bestel hier je Pathé Unlimited

Ze hebben het verlengd: activeren t/m 30/9/19.

Wat ik me wel afvraag: stopt het abo dan automatisch na die 4 mnd of zit je er dan weer aan vast tot wederopzegging.?

kappeuter (crew)
Goeie vraag. Ik lees daar niets over op de NU.nl pagina...

Dit doet wel vermoeden dat het gewoon een 'tijdelijk' abonnement is (en daarna gewoon stopt):

Pathé schreef:
Pathé Unlimited voucher
Heb je een Pathé Unlimited voucher? Dan kun je deze online inwisselen en verzilveren voor een tijdelijk Pathé Unlimited abonnement.

Onbeperkt naar de film met het Pathé Unlimited abonnement! | Pathé - pathe.nl

kappeuter schreef:
Goeie vraag. Ik lees daar niets over op de NU.nl pagina...
Dit doet wel vermoeden dat het gewoon een 'tijdelijk' abonnement is (en daarna gewoon stopt):

Ja dat vermoeden had ik ook. Maar als het tijdelijk is dan staat het er normaliter wel expliciet bij vermeld, is mijn ervaring.
Maar ik ga wel even informeren. Ik hou van duidelijkheid

Update: inmiddels nagevraagd, het abonnement stopt automatisch.

Geen Disney classics dit jaar in september in de bioscoop? Kan niks vinden hier over..

thunderball schreef:
Geen Disney classics dit jaar in september in de bioscoop? Kan niks vinden hier over..
Is dat jaarlijks dan? Ik heb toen wel eindelijk de Lion King op het grote scherm kunnen zien (ik meen twee jaar geleden?) maar het is me niet opgevallen dat dit een jaarlijks terugkerende traditie is?

kappeuter (crew)
Ja was jaarlijks terugkerende traditie. Vorig jaar voor derde keer:

Disneyweken voor de derde keer bij Pathé - Entertainment Business

Ik "ontdekte" het vorig jaar ook pas, maar toen was het inderdaad al voor de derde keer.

kappeuter (crew)
Pathé opent twee ScreenX-zalen in Den Haag en Amersfoort - Entertainment Business

Entertainment Business schreef:
Overigens opent Kinepolis Jaarbeurs Utrecht morgen – 10 oktober – de eerste ScreenX-zaal van Nederland.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:04 uur

geplaatst: vandaag om 07:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.