menu

Mijn Updates +
Film / Algemeen / Pathé

zoeken in:
geplaatst:
Hij doet het bij mij nog steeds al had ik net nog eventjes dat een paar foto's niet goed laadde.

Dit komt waarschijnlijk door de drukte...

geplaatst:
Ik begin met 500 stars, I'm rich!!!! Money, money, money!!!

geplaatst:
John Milton schreef:
Ik begin met 500 stars, I'm rich!!!! Money, money, money!!!

1000 Stars hierzo. Ik heb gelijk zo een luxe 3D bril besteld.

geplaatst:
Die had ik gelukkig al wel, al van Gold Unlimited card, maar de Polaroid die ik ooit gekocht heb is eigenlijk fijner. I'm in this for the popcornkorting en vouchers om niet kaarthouders mee te kunnen nemen.

Met Pathe Unlimited gaat het sparen alleen niet zo hard gok ik. Hoogstens door buffetaankopen?

geplaatst:
Shinobi schreef:
(quote)

1000 Stars hierzo. Ik heb gelijk zo een luxe 3D bril besteld.
1250!

geplaatst:
Wat ik begrijp is dat je maandelijkse abonnementsbijdrage ook 10 punten per euro oplevert.

geplaatst:
https://i.imgur.com/9kxH9mO.png

Je krijgt als Unlimited lid elke maand punten op basis van hoe lang je lid bent en wat voor type abonnement je hebt.

geplaatst:
OK.

Ik vond het wel allemaal een beetje onduidelijk, maar zo zit het dus. Nou ja, ik vind het prima hoor. Is toch weer even iets extra's wat je krijgt, maakt die euro verhoging van het abonnement weer goed.

kappeuter (crew)
geplaatst:
Wellicht ten overvloede:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=u8MJvrm3yws

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

geplaatst:
Lekker dan, heeft Pathé net anderhalf jaar geleden de bioscoop in Hengelo overgenomen, stoppen ze er volgende maand al weer mee. Nu verkocht aan Movie Unlimited, met vestigingen in Zevenaar, Kampen en Almelo.
Ja, dan heb ik ook niets meer aan mijn Pathé Unlimited abonnement. Snel maar die All Stars punten verzilveren dus.

geplaatst:
Dat is irritant. Hoop voor je dat nieuwe uitbater met iets soortgelijks als Unlimited pas komt

kappeuter (crew)
geplaatst:
Merkwaardig:
Tubantia schreef:
Hoewel er vanaf eind mei een andere naam op de gevel prijkt, blijft Pathé wel de programmering voor Cinema Hengelo verzorgen.

Cinema Hengelo wordt Movie Unlimited Bioscoop | Hengelo | tubantia.nl

geplaatst:
John Milton schreef:
Dat is irritant. Hoop voor je dat nieuwe uitbater met iets soortgelijks als Unlimited pas komt

Ja, Movie Unlimited heeft ook wel zo iets, maar dat is een pak minder interessant, omdat ze maar vier, relatief kleine bioscopen beheren (Kampen, Zevenaar, Almelo en straks Hengelo). Het programma in Kampen, Zevenaar en Almelo wordt ik niet echt wild van. Voornamelijk familie- en kindergericht. Plus wat blockbusters.
Met de Pathékaart kon ik ook gewoon in grotere bioscopen in de buurt, als Arnhem en Zwolle terecht. Of, zoals volgende week, even naar het westen om Heinz te gaan zien in Pathé de Munt.

Maar ach, over een jaartje zit er een VUE met negen zalen in hartje Enschede, op 8 kilometer afstand. Die hebben ook zo'n unlimitedkaart. Ik red me wel weer.

kappeuter (crew)
geplaatst:

https://www.youtube.com/watch?v=QLdjWDriMb4

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Innovatie helpt Pathé erbovenop | BNR Nieuwsradio

(beetje irritant die mondgeluiden)

geplaatst:
Ja daar kan ik niet naar luisteren man.

Is er ook een geschreven versie ergens? Ben wel benieuwd welke innovatie ze voor ogen hebben...

kappeuter (crew)
geplaatst:
Nee helaas, volgens mij alleen deze samenvatting:
Innovatie helpt Pathé erbovenop | BNR Nieuwsradio

BNR Nieuwsradio schreef:
Die kan zitten in beeld- en geluidtechnieken, maar ook bijvoorbeeld in een uitgebreider 'food and beverage'- aanbod.

geplaatst:
Die kan zitten in beeld- en geluidtechnieken, maar ook bijvoorbeeld in een uitgebreider 'food and beverage'- aanbod.
Ik vind het nog steeds jammer dat het eerste wat Pathé deed toen ze Cinemec overnamen, het eruit slopen van de biertaps uit de bar was. Weg lokaal gebrouwen speciaalbiertje van de tap.

Maar goed, ze staan open voor uitbreidingen van een andere soort, dat is natuurlijk positief.

kappeuter (crew)
geplaatst:
Dat is wel zonde ja. Het is natuurlijk een Europees (Frans) bedrijf dat wellicht exclusieve contracten heeft met een bepaalde bierbrouwer.

Deze quote heb ik voor je uit de uitzending gehaald:

"We hebben IMAX, we hebben Dolby Cinema. Mensen kennen Dolby vooral van geluid, maar ook daar is het beeld heel erg goed, met de nieuwste laserprojecties. Maar ook 4DX, waar je eigenlijk de film op allerlei manieren de film ervaart...
Daar zie ik de grootste groei voor de komende jaren."

Het is natuurlijk niets nieuws dat bioscopen altijd iets extra's willen bieden tov de 'thuisbioscoop'.
Ze moeten daarin alleen niet doorslaan. Gelukkig is de 3D hype wel wat over.
Hij noemt ook nog nadrukkelijk inzetten op 'comfort'. Dwz. betere / bredere stoelen.

Kinepolis doet eigenlijk precies hetzelfde:
Eddy Duquenne (Kinepolis): 'Netflix zien we niet als concurrent' | De Tijd.

We merken trouwens dat de tevredenheid nog groter is als de bezoekers zich een extraatje aanschaffen, zoals onze 'cosy seats', waar je met twee in kunt.'

Zie ook het bericht in dit topic: Kinepolis

geplaatst:
Heb een voucher voor gratis biosbezoek bij Pathé die alleen vandaag nog geldig is. Het is om 'iemand mee te nemen', maar volgens mij hoef ik er zelf niet bij te zijn. Aan de erste die me een e-mailadres DM't stuur ik 'm door.

geplaatst:
OK dan, sinds enkele weken is de Pathé in Hengelo overgedragen aan Movie Unlimited, een kleine, regionale bioscoopketen.
Sinds vandaag heb ik weer een pas om ongelimiteerd films te kunnen kijken. Vanwege verhuizingsperikelen was het niet economisch voor mij om eerder die pas aan te schaffen.
Tot nog toe kan ik zeggen dat het programma er op achteruit is gegaan: veel minder middagfilms, dus in het algemeen minder films, maar mijn ervaring van vanavond is wel positief vanwege het feit dat er tussen het aangekondigde aanvangstijdstip en het werkelijke aanvangstijdstip van de film maar 7 minuten zat. Bij Pathé was dat standaard een kwartier.

Ik moet het er maar mee doen, maar ben blij dat ik na mijn verhuizing nu weer lekker films kan gaan kijken op groot doek.

geplaatst:
Pathé zou de programmering toch blijven doen? Gek dat er dan toch iets verandert...

kappeuter (crew)
geplaatst:

https://www.youtube.com/watch?v=gGIdwhLt7tA

Pathe schreef:
Neem een kijkje achter de schermen van de onze nieuwste 4DX zaal. De 4DX zaal in Pathé Nijmegen is vanaf nu geopend!

kappeuter (crew)
geplaatst:
Pathé Breda introduceert ‘Relax Seats’: de meest comfortabele bioscoopbeleving - Stappen & Shoppen Breda

Pathé introduceert een nieuw concept op gebied van bioscoopbeleving: de ‘Pathé Relax Seats’. Deze full recliner stoelen zorgen voor een ultiem gevoel van comfort en ruimte. Pathé Breda is de eerste bioscoop waar het concept volledig doorgevoerd gaat worden voor alle stoelen in alle zalen. Aanstaande zondag opent de eerste zaal.
De ‘Pathé Relax Seat’ is elektrisch verstelbaar met een knop waarmee de bezoeker de rugleuning en voetenbank kan instellen naar zijn of haar favoriete stand. Bovendien is iedere stoel voorzien van een tafeltje, waar men makkelijk een hapje en drankje op kan plaatsen. Elke zaal met het ‘Relax Seat’ concept is zo opgebouwd dat de bezoeker vanaf iedere stoel perfect zicht heeft op het scherm.

geplaatst:
Een houten plankje in een verder lege zaal zou voor mij al een relax seat zijn.

geplaatst:
Zoals de Vue in sommige bioscopen ook al heeft dus. Bij Vue Amersfoort had ik dat ook. Geinig foefje, maar geef mij maar gewoon een goed zittende stoel met een leuning die hoog genoeg is..

Overigens wel in een verder lege zaal, dat was het lekkerste inderdaad.

Mescaline (moderator)
geplaatst:
Ik ben benieuwd aangezien dit mijn standaard bioscoop is, netjes dat er niks extra voor wordt gerekend ook trouwens! Alleen het verstellen van de stoel kan natuurlijk wel voor ergernissen zorgen als je van die mensen hebt die dat de hele film door doen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:52 uur

geplaatst: vandaag om 06:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.