menu

Mijn Updates +
Film / Algemeen / Pathé

zoeken in:
Oh mijn god, wat dom...
Even dacht ik dat het 1 april was..

Haha, dit verhaal verfilmen!

Hier meer info over hoe het is gegaan: https://www.telegraaf.nl/financieel/2785555/pathe-directie-kinderlijk-simpel-opgelicht

Het meest vreemde is misschien wel dat Slutter van Pathe een accountant was bij KPMG. Dan had hij extra oplettend moeten zijn. Heel dubieus allemaal.

Ik zie het al voor me, Slutter die tegen de rechter zegt: 'Gezond verstand kun je niet vervangen met een papiertje (diploma)'
lol - YouTube

Een Accountancy opleiding is een van de moeilijkste opleidingen en risico analyses maken is een van de belangrijkste onderdelen daarvan.

kappeuter (crew)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=57eUu0-Z30s

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

"4DX biedt de bioscoopbezoeker een unieke filmervaring. Bewegingseffecten en weersimulaties geven je het gevoel alsof je middenin de film zit."

Meer over 4DX bij Pathé en actuele films: https://www.pathe.nl/4dx

kappeuter schreef:
Meer over 4DX bij Pathé en actuele films: https://www.pathe.nl/4dx

Heel leuk, maar jammer dat het zo beperkt in ons land is. Ik ga er geen uur voor rijden. Het lijkt me wel een leuke gimmick, al zal dit vooral bij blockbusters werken.

Heb het nu drie keer geprobeerd en vond het het fijnste bij Hunter Killer, waar dan de stoel vooral vaak meebewoog met de relatief rustige bewegingen waarbij de camera over het water gleed.

De 49-jarige Edwin Slutter was als externe accountant betrokken bij de ondergang van vleesverwerker Weyl. Pathé Nederland wist dat Slutter daarvoor uit het accountantsregister is geschrapt, maar stelde hem desondanks aan als financieel directeur.
Bron: Nieuwsoverzicht: Voor €19 miljoen opgelichte Pathé-cfo ging eerder de mist in; NPO krijgt toch €40 miljoen extra van staat | Quote - quotenet.nl

Dat verklaart veel. Dat je als Accountant je beroep niet meer mag uitoefenen dan ben je incompetent (om het netjes te houden) en eigen schuld dikke bult voor Pathe. Dat zal een dure maar wijze les zijn.

De kaartjes zullen volgend jaar vast flink stijgen... iemand moet de rekening betalen.

Leuk om te lezen!

Wat een rotbioscoop is de munt.
Om 1 uur hadden ze Ralph breaks the internet.
Ik naar Amsterdam, nee kon geen kaartje krijgen.
Had geen unlimited kaart.
Zelfs het personeel moest het informeren.
Hoe moet ik het dan weten.
Stond niet duidelijk aangegeven op de site.
Geen excuses, helemaal niets.
Voortaan gaat de munt in de ban.
Waardeloze bioscoop en dito personeel.

Klacht indienen ook een DRAMA.
klik 1000 x op foto's voor verificatie.
Niet te doen.
Walgelijke bioscoop en ongelofelijk slechte klantenservice.
0 punten voor Pathé

Stel je niet zo aan zeg. Het staat wel degelijk op hun site dat het Unlimited Night 3D avond is.
Vervelend als het je overkomt maar de fout ligt gewoon bij jou.

Zijn er nog mensen hier naar de unlimited night geweest vanavond? Ik vond hem in Groningen bar slecht:

- Film zou beginnen om 19u. 5 over 7 ging de zaal pas open.
- De quiz ie altijd leuk, maar voordat die begon waren we alweer 20 minuten verder, want ja iedereen moest de zaal nog in en aanmelden.
- De "presentator" van de quiz had zich niet voorbereid. Sprak alles verkeerd uit en was totaal niet enthousiast. Niet de eerste keer overigens. Ik heb het gevoel dat de werknemers daar helemaal niet willen staan en degene die het kortste strookje trekt, moet het maar gaan doen.
- Dan reclame. Kom op zeg. Je zit daar met je meest loyale klanten. 1x een film zonder reclame moet kunnen toch?
- Vervolgens krijgen we ook nog een promofilm te zien van de nieuw gebouwde bioscoop in Scheveningen ofzo? Uhm.. boeiend..
- Ook nog veel reclame over Dolby Atmos en 4Dx. Heel interessant, maar tease ons er niet mee zonder dat dit in Groningen is. We hebben niet eens IMAX. Please.
- Daarna krijgen we te zien wat Pathé wel niet doet aan reclame en online marketing. Banners op Facebook, posters in bushaltes. Als laatst nog de nieuwe promo Line in de trend van "Pathé excites your day". Nogmaals je zit hier met je meest loyale klanten. Geloof niet dat zij dit nodig hebben?
- Dan krijgen we ook nog een promo film te zien van Pathé business of iets in die trend. C'mon. En als laatst een of ander gek bedankje dat dit zonder ons niet mogelijk was. Hadden we hier moeten klappen? Gelukkig deed niemand dat.

De film begon uiteindelijk net iets voor 8 uur.

Potverdorie Pathé Groningen. Het was dat de film erg leuk was.

Hoe hebben jullie dit ervaren? Gaat dit overal zo?

Stond niet goed vermeld op site.
Voor in de avond wel, niet overdag om 1300 uur.
Was goed kwaad, ook de kassiere snapte niet waarom ze geen kaart voor me kon uitdraaien, hoe moet ik het dan snappen

Wat een slecht idee

schram101 schreef:
Wat een slecht idee

Mensen die na een hele late (nacht)dienst naar de film willen, zoals jij ook na je werk wil?

Het zal vast geen megasucces worden, maar wie weet is er een doelgroep. Zeker in de grote stad.

De doelgrap zal er vast zijn; maar het gaat natuurlijk een enorme klus worden de orde hier ook maar een klein beetje te handhaven. In Pathe Schouwburgplein is overdag eigenlijk al een peloton aan ME-ers nodig, laat staan wat voor tuig hier s nachts op af komt.

Je hebt ook 24-uurs McDonaldsen, dat is overigens wel weer beter te begrijpen. En soms ook broodnodig als je geen zin hebt in kebab.

schram101 schreef:
De doelgrap zal er vast zijn; maar het gaat natuurlijk een enorme klus worden de orde hier ook maar een klein beetje te handhaven. In Pathe Schouwburgplein is overdag eigenlijk al een peloton aan ME-ers nodig, laat staan wat voor tuig hier s nachts op af komt.

Ik zou 's nachts niet in een Pathé zaal durven te gaan zitten nee. Als je ziet wat er in de avonden al voor vreselijke paupers zich soms melden.

Ik vind dat 4D waar pathé mee adverteert maar niks. Het geluid is irritant, zolang ik niet in een achtbaan zit wil ik dat m'n stoel stil blijft staan, en aan regen en wind heb ik sowieso een hekel.

Ik hoop dat 4D een hype is die snel overwaait. Niet zozeer omdat ik vrees dat alle zalen straks 4D zijn, maar wel omdat ik vrees dat zaken zoals dat irritante geluid (geluid dat voor moet stellen alsof je zelf in de film zit) straks overwaaien naar normale zalen.

In Film > Algemeen > Pathé All Stars:

Pathé is begonnen met een loyaliteitsprogramma waarmee je 'stars' kunt sparen en die kan je weer inwisselen voor vouchers of andere hebbedingetjes. Ik heb mij gisteren aangemeld en in Amersfoort keken ze er niet meer raar van op, maar vandaag ben ik naar Zwolle geweest en daar hadden de kassa medewerkers nog nooit gehoord van Pathé All Stars. Dus als de rest van Nederland het ook nog niet weet, check Pathé All Stars: Verouderde browser - pathe.nl en registreer je, download de speciale app.

Mijn eerste indruk is dat het sparen wel grappig is, maar voor iedereen die unlimited heeft is het een stuk minder interessant dan voor mensen die losse kaartjes kopen. Die pakken veel meer voordeel, zoals na drie keer een gratis kaartje, of gratis 3D toeslag. Maar ben benieuwd hoe het zich ontwikkeld en wat voor acties er nog komen, en wat je krijgt bij 10.000 stars.

Oh, ik heb er al 746.

Hmm, nog nooit van gehoord. Alleen jammer dat je als Unlimited lid een beetje achter het net vist.

kappeuter (crew)
geplaatst:
https://media.pathe.nl/gfx_content/1still/Pathe_REWIND_artikel_pagina_1140x330.jpg

Pathé schreef:
Van 18 maart t/m 31 maart spoelen we terug naar… de beste recente filmklassiekers tijdens het Rewind Festival!
Geniet opnieuw van blockbusters als Dunkirk, Gravity, Beauty and the Beast en Star Wars: The Last Jedi in de bioscoop! Heb je de films nog nooit gezien? Dan is nu je kans om ze te bewonderen op het grote doek!

Pathé Rewind Festival - Pathé - pathe.nl

kappeuter (crew)
geplaatst:
Nieuwe topman Pathé: ‘Ceo-fraude kost ons niet de hele jaarwinst’ - Het Financieele Dagblad

FD schreef:
Pathé komt met een spaarsysteem voor filmliefhebbers. Bezoekers van Pathé-bioscopen kunnen via een app punten sparen voor kortingen en extra’s. Op die manier probeert de keten een groter deel van de filmliefhebbers naar de eigen zalen te trekken.
‘We kiezen voor een zo breed mogelijk filmaanbod. Dus ook de cross-over film, tussen de commerciële films en art house in.’

Meer informatie over het spaarsysteem:
www.pathe.nl/allstars

geplaatst:
Tja... beter iets dan niets, maar ik zou nu toch haast willen zeggen: beter niets dan iets...
Het komt er ongeveer op neer: 850 euro uitgeven = 10 euro gratis besteden. Dit betekent circs 1,18% korting.

Ik zal vanaf nu regelmatig naar Pathe hollen voor die paar centen.

Ik vind zelf: 2% a 2,5% korting zou minimaal zijn, om het nog een beetje interessant te maken. Daaronder vind ik het maar flauwekul. Maar goed, dat is mijn mening natuurlijk.

geplaatst:
Alexander1900 schreef:
Tja... beter iets dan niets, maar ik zou nu toch haast willen zeggen: beter niets dan iets...
Het komt er ongeveer op neer: 850 euro uitgeven = 10 euro gratis besteden. Dit betekent circs 1,18% korting.

Ik zal vanaf nu regelmatig naar Pathe hollen voor die paar centen.

Ik vind zelf: 2% a 2,5% korting zou minimaal zijn, om het nog een beetje interessant te maken. Daaronder vind ik het maar flauwekul. Maar goed, dat is mijn mening natuurlijk.

Er staat dat je voor elke 1 euro 10 stars krijgt. Bij de vouchers in de app kan je een bon krijgen voor gratis kaartje (van max 11) euro voor 950 stars (voor de officiële release was er inderdaad voor 850 stars 10 euro bon maar die is helaas weg). Volgens mij kan je dan de voucher van 11 euro krijgen bij besteding van 95 euro. Of maak ik nou een reken fout? Als mijn berekening zou kloppen zou je dus toch meer dan 10% korting krijgen wat ik toch best veel vind en dan heb je daarnaast ook nog de acties.

geplaatst:
Je hebt helemaal gelijk. Dan krijg je alsnog een leuke korting bij Pathe (iets meer dan 10% korting).

Mijn excuses voor de slechte berekening.

geplaatst:
Ik kwam er niets eens meer op daarnet op de site, overbelast weer?

Gast
geplaatst: vandaag om 01:37 uur

geplaatst: vandaag om 01:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.