- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke film zou je willen meemaken?
Welke film zou je willen meemaken?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Scary Movie, echt iets voor mij.
Karl van H.
-
- 2808 berichten
- 2103 stemmen
Idd. Soms vraag ik mij af wie er nu Aliens wilt meemaken. Ik zou meteen een kogel door mn kop schieten moest ik daar zitten.
Ik zou best Alien mee willen maken, maar dan wel vanuit oogpunt van de Alien en met aangepast einde
wyatt earp
-
- 5006 berichten
- 2295 stemmen
Fear and loathing in Las Vegas.
Minotaures
-
- 7806 berichten
- 2386 stemmen
- Lord of the Rings: The Return of the King
- Films over de 2de WO. (Saving Private Ryan, Longest Day, Kelly's Heroes, A Bridge Too Far)
- The Last Samurai (wel als Japanner)
- Aliens
- Heat
- American Pie
- Jurassic Park
- The Texas Chainsaw Massacre
- Goodfellas
- The Stand
- Bad Boys
- Iron Man
- Underworld
- 300
- Clash of the Titans
Dit zijn de films die ik thuis ongeveer heb, dus er zullen ongetwijfeld meer films zijn.
Qua games lijkt Halo me ook tof.
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Alice in Wonderland, super spacend.
wyatt earp
-
- 5006 berichten
- 2295 stemmen
@Minotaures: waarom wil jij The Texas Chainsaw Massacre meemaken? Lijkt met niet bepaald prettig om een grote kerel met een kettingzaag achter je aan te hebben .
Mescaline
-
- 6989 berichten
- 2736 stemmen
@Minotaures: waarom wil jij The Texas Chainsaw Massacre meemaken? Lijkt met niet bepaald prettig om een grote kerel met een kettingzaag achter je aan te hebben .
Misschien is hij zelf wel die grote kerel met een kettingzaag?
Minotaures
-
- 7806 berichten
- 2386 stemmen
eerder een ''held'' die hem confronteert
Maarja, die gast is 1,90 en weegt waarschijnlijk 100 kilo ofzo. Zelfmoord missie dus
LimeLou
-
- 2048 berichten
- 777 stemmen
Als ik elke Ghibli films in real life zou ervaren (met uitzondering van Hotaru no Haku) mag je me ter plekke doodschieten daarna
TornadoEF5
-
- 5541 berichten
- 1482 stemmen
Niet altijd alles van, soms het idee, en soms minus einde. Maar in grote lijnen deze films en series
Romantische films
Victoria
The Beach
Jungle
Spring Breakers (in de rol van James Franco dan)
Titanic
Lola Rennt
Léon
Jurassic Park
Marvel universum
Lost in Translation
American Pie
Before films
Belgica
Dare mo shironai (omdat ik graag terug in de rol van ignorant childs wil)
Planet of the Apes (de wereld)
The Spectacular Now
Twilight
6 Years
Boyhood
Birdman (eigenlijk ook wel)
Nerve
Tanna
2012
Deep Impact
Van series:
The Walking Dead (sorry LOL)
Lost (zou ik super leuk vinden, die mysterie, en vooral op een vliegtuig zitten, neerstorten en overleven op een onbewoond eiland... en niemand die je vindt. Mooiste dat je eigenlijk kan overkomen).
WTFock
The End of the Fucking World
Pokemon universum (indien realistischer dan wel, gewoon het "idee", niet de uitwerking ervan) - en eigenlijk nog best veel andere animatieseries die ik niet ga opnoemen
606
-
- 23784 berichten
- 11825 stemmen
Horror film, lijkt me echt zo gaaf is wel een soort droom.