• 12.241 nieuwsartikelen
  • 165.704 films
  • 10.702 series
  • 30.888 seizoenen
  • 623.353 acteurs
  • 194.940 gebruikers
  • 9.099.702 stemmen

hulp gezocht

zoeken in:

Michel87

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Hallo,

Ik ben een echte liefhebber van films.. ik zoek een film die ik vroeger als een klein kind ooit eens gezien heb op tv, en waar ik helaas de titel niet meer van weet, wel weet ik nog sommige vage stukken uit de film.

Het ging over een iemand of meerdere mensen... die op zoek gingen naar een flesje met een blauwe vloeistof erin.. om als ik het goed heb iemand tot leven te wekken.. de avondturen bracht hun onder andere naar een paleis of iets in die trend dat helemaal onder water stond.. hier konden ze dat flesje met blauwe vloeistof vinden.

Herkend iemand deze omschrijving? ik zou erg dankbaar zijn als ik een titel zou kunnen krijgen of iets wat mij verder kan helpen.

Alvast heel hartelijk bedankt voor de genomen moeite.

Michel

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Dat kan in dit topic!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.