• 155.384 films
  • 9.292 series
  • 27.639 seizoenen
  • 604.202 acteurs
  • 346.058 gebruikers
  • 8.759.122 stemmen

Zoektocht naar een film

zoeken in:

RealLife

• 112 berichten
  • 137 stemmen

Hey, ik gebruik de search functie hier vaak om te kijken waarover films gaan, maar het is mijn eerste keer op dit forum. Ik hoop dat ik niet in de verkeerde sectie zit te posten

Ik ben dus al een tijdje op zoek naar een bepaalde alienfilm. Zeer kenmerkend voor deze film is dat het allemaal gefilmd is vanuit de camera van een jongen. Samen met zijn broer en vader ziet hij opeens een gek licht, en ze gaan naar buiten. Ze vinden daar een soort ruimtetuig, en gaan alsmaar dichterbij. Plots klapt daar iets open ofzo, en vluchten ze weg. Ik meende me te herinneren dat de camera op de grond viel, en dat je tussen de grassprieten door een vage alien zag. Ze rennen het huis binnen, en de rest van de film is er paniek. Ze barricaderen de deuren, en zijn alert voor allerlei geluiden. Er is ook een klein meisje dat bewusteloos valt of zo, en ze leggen haar in de zetel. Op een bepaald moment klagen ze ook van een vreselijk geluid, dat door hun kop snerpt.

Helemaal op het eind van de film zitten er nog 3 mensen of zo in de keuken, tot plots een alien tevoorschijnt komt. Dat is zowat het einde van de film.

Ziezo, ik heb mijn best gedaan zoveel mogelijk informatie te geven, en ik hoop dat ik niet te vaag ben . Er kunnen wel een paar kleine foutjes inzitten, het is al een aantal jaren geleden dat ik hem gezien heb. Ik weet wel dat het één van de weinige films is waar ik ooit echt een soort bang gevoel kreeg. Mijn beste vriend had het ook, en wordt normaal ook nooit bang van film.

kos

• 45729 berichten
  • 8263 stemmen

Mag in dit topic: http://www.moviemeter.nl/forum/7/165

slotje.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.