menu

Film / Algemeen / Het grote handtekening-verzamel topic

zoeken in:
Het viel me op dat er hier nog geen handtekening-verzamel topic was, dus begin ik er maar één!

Ik verzamel zelf sinds februari dit jaar handtekeningen, en heb er al aardig wat. Het grootste deel van deze handtekeningen heb ik bemachtigd door het bezoeken van zogenaamde conventies. Hier in Nederland heb je er dit jaar 3: New Starcon (2x), Screenheroes en Dutch Starcon. Deze hobby is erg verslavend dus waarschijnlijk zal ik er nog wel lang mee bezig zijn.
Aanstaande vrijdag ga ik bijvoorbeeld naar Gent met 2 andere handtekening-jagers, want daar is dan de premiere van 'A History Of Violence' op het Filmfestival Gent, en te gast zijn Viggo Mortensen (bekend van Lord o.t. Rings) en de regisseur David Cronenberg (ExisTenZ e.a.). Ben benieuwd of ik met gesigneerde foto's terug zal komen

Voor mijn verzameling: http://www.sig-files.tk

kappeuter (crew)
Het is soms lastig zoeken, maar er is al wel een handtekeningen topic:
Films > Acteurs en regisseurs > Handtekeningen

Misschien kun je je bericht daar nog eens naar kopieren.

Slotje op topic.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:26 uur

geplaatst: vandaag om 18:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.