Er zal vast al eens een topic over geweest zijn in het verleden, maar mocht dat niet geval zijn dan lijkt het mij de hoogste tijd om te kijken wat volgens de filmliefhebbers op deze site de beste acteerpresatie van de filmgeschiedenis is!
Ik ben zelf niet echt goed op de hoogte, maar ik heb weleens gehoord dat de rol die Marlon Brando speelde in the Godfather volgens vele geldt als de beste acteerprestatie ooit en daar sluit ik mij graag bij aan. Ik wou er ook nog de rol van Anthony Hopkins in The Silence of The Lamps aan toevoegen.
Inderdaad, er is al een topic:
beste actrice:
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
Het laatste film- en serienieuws per e-mail ontvangen?
Realtimes | Publishing Network
Innovatieweg 20C
7007 CD, Doetinchem, Netherlands
+31(315)-764002
MovieMeter is hét platform voor liefhebbers van films en series. Met tienduizenden titels, die dagelijkse worden aangevuld door onze community, vind je bij ons altijd de film, serie of documentaire die je zoekt. Of je jouw content nou graag op televisie, in de bioscoop of via een streamingsdienst bekijkt, bij MovieMeter navigeer je in enkele klikken naar hetgeen dat voldoet aan jouw wensen.
MovieMeter is echter meer dan een databank voor films en series. Je bent bij ons tevens aan het juiste adres voor het laatste filmnieuws, recensies en informatie over jouw favoriete acteur. Daarnaast vind je bij ons de meest recente toplijsten, zodat je altijd weet wat er populair is op Netflix, in de bioscoop of op televisie. Zelf je steentje bijdragen aan het unieke platform van MovieMeter? Sluit je dan vrijblijvend aan bij onze community.
© 2024 MovieMeter B.V.