• 12.458 nieuwsartikelen
  • 166.968 films
  • 10.791 series
  • 31.055 seizoenen
  • 624.940 acteurs
  • 195.380 gebruikers
  • 9.132.722 stemmen

Halloween 3, slecht?

zoeken in:

pompoen

• 347 berichten
  • 184 stemmen

Halloween 3, de horrorfilm die het minste bekend is in de halloween serie, en dat zogezegd los hangt van de halloween serie.

Mijn allerliefste film is dan ook halloween 3, vanwege het verhaal, spannende momenten en de sfeer van halloween.

Eigenlijk was john carpenter van plan om na halloween 3, halloween 4 een compleet nieuw halloween verhaal uit zijn mouw te schudden.

Maar dit kon niet vanwege michael myers's succes.

Jammer, want conal cochran is een veel griezeliger type voor een halloween film dan een moordenaar met een masker en een groot keukenmes.

Het is niet dat ik halloween1 niet graag bekijk, maar halloween3 is veel beter.

de acteur dat Conal Cochran speelde is dit jaar overleden.

De ierse acteur had nogal een tittel achter zijn naam staan, hij was mr halloween genoemt naar Debra Hill, die dit jaar ook gestorven is.

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7417 stemmen

Kan je dit stukje niet beter bij de film zelf zetten? Ik snap niet wat het in een forum doet. Als jij deel III de beste vindt dan is dat toch gewoon zo? En steun de film natuurlijk door te stemmen hè, had je volgens mij nog niet gedaan als ik dat zo snel goed zag.

kos

• 46324 berichten
  • 8580 stemmen

Ja, dit kan gewoon bij de film zelf natuurlijk. Slotje.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.