menu

Film / Algemeen / Reclame in de bioscoop

zoeken in:
Zag sinds dit weekend een nieuwe Bacardi-spot, zowel op de buis als in de bios. Weer niet best, maar godzijgeprezen zijn we verlost van de 'Last train?'-scene. Not so bad at all....

kijkert
cornelis schreef:
Zag sinds dit weekend een nieuwe Bacardi-spot, zowel op de buis als in de bios. Weer niet best, maar godzijgeprezen zijn we verlost van de 'Last train?'-scene. Not so bad at all....

Ja, zag ik ook. Is niet blijven hangen. Not so bad at all!

Art
soom schreef:
Ik vind het wel grappig dat ik de Bacardi reclame gewoon woord voor woord kan na vertellen.

Dat is moeilijk

Ik had toch echt niet zoveel moeite met die Bacardi reclame, vooral de mannen waren 'not so bad at all'
Maar wel leuk dat ze weer eens met een nieuwe komen, toch heb ik liever nog helemaal geen reclame in de bios, dan maar wat meer trailers.

Art
Dat is het voordeel van het filmhuis bij ons. Een of twee trailers en daarna gelijk de film, heerlijk!

ja dat is zeker een voordeel, al vind ik het niet erg om wat trailers te zien, het gaat meer om al die reclame, of die bagger muziek die ze vaak draaien als je de zaal inkomt.
Vind het ook vaak (niet bij alle films) wel lekker als er geen pauze in de film voorkomt.

Die reclame duurt ook al 30 minuten en dan komt er nog een pauze tussen de reclame blokken en gaat het dan weer verder. Bah.

Tegenwoordig begint een film met een gruwelijke hoeveelheid reclame, vaak ook gewoon televisiereclames. Vaak kun je een nog een kwartier later binnenlopen en dan is de film nog niet begonnen. Trailers zijn vaak wel leuk.

Bacarid Mojito... is dat eigenlijk wel te drinken??

kos
Is dat een apart soort Mojito?

Ik ben zo blij dat Cinecitta in Tilburg geen reclame en geen pauzes heeft. Heel af en toe is er een trailer te zien, maar doorgaans begint de film direct.

http://www.cinecitta.nl

handig, kun je even wat te bikken en wat te drinken halen, maja meestal smokkel ik eten en drinken naar binnen omdat het daar zo peperduur is , op zo'n moment heeft reclame geen toevoegende waarde en is het dus hééél vervelend en saai

als je reclame in de bioscoop haat ga dan naar utopolis aarschot.daar hebben ze geen reclame.

Max en Joep
ik erger me met name dood aan de Bacardi reclame's.

van die te hippe neppe mensen reclame's

Max en Joep schreef:
ik erger me met name dood aan de Bacardi reclame's.

van die te hippe neppe mensen reclame's

klopt

Ik erger me ook helemaal dood aan die reclame voor de film, trailers vind ik wel leuk om te bekijken, maar die reclame zie ik op tv ook al genoeg...

Verder heb ik nooit last van pauzes bij de pathe

Om 19:15 zal de film beginnen..
Nee, om 19:15 begint de reclame. om half 8 ongeveer zal de film pas beginnen...

jumpstylemovie schreef:
Om 19:15 zal de film beginnen..
Nee, om 19:15 begint de reclame. om half 8 ongeveer zal de film pas beginnen...

Ja, en dan heb je je parkeergeld aangepast aan de film en sta je een kwartier in het rood met je parkeerticket.

neo (crew)
Kom zeg. Meen je dat nu serieus? Het is nu niet bepaald geheim dat er circa een minuut of 15 aan reclames en trailers voor een film zitten.

neo schreef:
Kom zeg. Meen je dat nu serieus? Het is nu niet bepaald geheim dat er circa een minuut of 15 aan reclames en trailers voor een film zitten.

Ja, maar op internet staat er wel. 19h15 en vroeger wist ik helemaal niets van reclame ofzo. Nu wel, maar ik heb het wel al eens tegengekomen.

neo (crew)
Wanneer is vroeger in jouw boekje? Zo werkt het al heel lang. In filmhuizen wil het nog weleens enkel een trailer of twee zijn, maar ook daar is de aanvang tijd niet de precieze tijd dat de film start.

neo schreef:
Wanneer is vroeger in jouw boekje? Zo werkt het al heel lang. In filmhuizen wil het nog weleens enkel een trailer of twee zijn, maar ook daar is de aanvang tijd niet de precieze tijd dat de film start.

Vroeger is 5 jaar terug. (ben 14). We gingen naar de bios en had alles perfect uitgestippeld enkel de 15 minuten reclame had ik er niet bijgerekend.

Ik haat reclame zo hard. In de kinepolis in Hasselt begint de film altijd een kwartier te laat door zijn reclame

In de bioscoop waar ik altijd heenga (cinemec in ede) hebben ze nooit reclame. Alleen als ik naar een andere bioscoop ga, hebben ze meestel wel reclame. Ik stoor me er niet aan. In de pauze ga ik meestal alleen pissen, haal misschien wat drinken en ga dan weer terug. Maargoed, bij ons is er dus geen reclame.

Ach, het heeft z'n voor- en nadeel.

Reclame in de bios hoordt er wel een beetje bij, vind ik.

Als je geregeld naar de bios gaat begint het wel wat te vervelen. Zeker om de volgorde steeds dezelfde blijft en sommige spotjes echt maandenlang door blijven draaien.

Ik vind die reclame's echt storend. Ik betaal voor een film, meer niet. En oke, bioscooptrailers vind ik weer wel leuk, Maar reclame's over bier, cola en de nationale bioscoopbon zie ik wel thuis op tv. Daar is al reclame zat. Als een film half 10 op de planning staat, dan mag je blij zijn als ie 10 voor 10 eens echt start. Om na 3 kwartier al weer een pauze te krijgen

neo (crew)
Ik heb anders nog nooit een bioscoopbon reclame op tv gezien....

Het leukste cadeau in het donker!

Gast
geplaatst: vandaag om 06:30 uur

geplaatst: vandaag om 06:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.