menu

Film / Algemeen / Reclame in de bioscoop

zoeken in:
De eeuwige coca cola zero reclame waar pappie plots voor de deur staat ben ik wel een beetje zat, verder valt het wel mee.

Die JunkieXL Grolsch reclame, gaat helemaal nergens over man. Annoying, beetje tukker bier promoten.

Kan al die shit wel dromen als je elke week heen gaat. Gelukkig zijn het vaak maar een stuk of 2/3 voordat de trailers beginnen.

geplaatst:
Ik vind die nieuwe "PETman" reclame van de Pathe echt erg leuk. Een wat knullige, maar grappige reclame. Natuurlijk vanwege de Avengers hype gebracht.

geplaatst:
Shadowed schreef:
Ik vind die nieuwe "PETman" reclame van de Pathe echt erg leuk. Een wat knullige, maar grappige reclame. Natuurlijk vanwege de Avengers hype gebracht.

Petman - YouTube

Begrijp ik het goed en mag je jouw plastic fles tegen het beeldscherm aan smijten?

Gast
geplaatst: vandaag om 02:05 uur

geplaatst: vandaag om 02:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.