• 12.319 nieuwsartikelen
  • 166.234 films
  • 10.735 series
  • 30.944 seizoenen
  • 623.954 acteurs
  • 195.107 gebruikers
  • 9.111.627 stemmen

Gevr. Titel van deze film!! (neandertaler,stam)

zoeken in:

lauwi

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Hallo mensen,,

Ik ben al enige tijd op zoek naar een film waarvan ik de titel niet meer weet. Ik heb deze film gezien een aantal jaren geleden.

Het gaat zoals ik me herinner over een (klein) blond meisje dat op een of andere manier terrecht komt tussen (neandertalers) stam, die niet kunnen praten. Zij leer opgroeien in deze stam, met alle gevolgen van dien. Is een dramatische film.

Als je enig idee hebt over welke film dat het gaat,

Please let me know!!!

Groeten,

Lauwi

mikey

• 28621 berichten
  • 5038 stemmen

lauwi schreef:

Hallo mensen,,

Ik ben al enige tijd op zoek naar een film waarvan ik de titel niet meer weet. Ik heb deze film gezien een aantal jaren geleden.

Het gaat zoals ik me herinner over een (klein) blond meisje dat op een of andere manier terrecht komt tussen (neandertalers) stam, die niet kunnen praten. Zij leer opgroeien in deze stam, met alle gevolgen van dien. Is een dramatische film.

Als je enig idee hebt over welke film dat het gaat,

Please let me know!!!

Groeten,

Lauwi

Quest for fire???

Je zit in de verkeerde forum btw. groet

Hannibal

• 9144 berichten
  • 3089 stemmen

The Clan Of The Cave Bear

Volgende keer hier posten.

mikey

• 28621 berichten
  • 5038 stemmen

ik vond quest for fire beter

Hannibal

• 9144 berichten
  • 3089 stemmen

Niet gezien, maar ik vond Clan Of The Cave Bear niet echt denderend, dus je zal wel gelijk hebben.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Volgende keer mensen die dikgedrukte teksten bovenaan het "nieuw topic"-scherm negeren svp niet belonen door te antwoorden op hun vragen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.