menu

Film / Algemeen / Bioscoop; jaarkaarten en maandkaarten

zoeken in:
Ik vroeg me af: ZIjn er ook bioscopen waar ze jaarkaarten of maandkaarten verkopen ofzo. Zou namelijk wel echt geweldig zijn voor mij aangezien ik vaak naar de bios ga.

Bioswolf heeft wel zo'n 5-strippenkaart waarmee je maar 6 euro per kaartje betaald gemiddeld.

Het lijkt me wel dat er abbenomenten verkrijgbaar zijn. Maar zes euro is toch niet eens zo goedkoop?

Nee niet echt maar beter dan 8,50 euro. Dat scheelt voor mij al heel veel geld per jaar.

Ik heb nu sinds januari de Pathe Unlimited pas. Ik ben er helemaal tevreden mee. Behalve dat ik nu niet zo snel meer het filmhuis in zal stappen zijn er eigenlijk alleen maar voordelen aan. Je kunt er in alle Pathe's in Nederland mee terecht (behalve Tuchinsky) en je kunt echt ongelimiteerd naar de bios voor de prijs van grofweg 2 films per maand.

Reinbo
Heb een Unlimited pas sinds een dikke maand. Heerlijk, ben al bijna 10 keer naar de bios geweest. En als je een film goed vind kan je zo kosteloos nog een keer.

Jammer dat er geen Pathe bioscoop bij mij in de buurt zit. Anders had ik er waarschijnlijk ook wel eentje. De dichtste is Utrecht, en dat is een half uur met de trein.

valt nog wel mee toch? Voordat ik in R'dam centrum ben, ben ik ook 40 minuten verder

Het is inderdaad niet ver, maar er zit een prachtige bioscoop vlakbij in ede (de cinemec, 10 min met de auto) en daar ga ik veel liever heen.

starbright boy (moderator)
De Pathe in Utrecht is bovendien veel kleiner dan de gemiddelde Pathe.

kappeuter (crew)
JT bioscopen heeft nu ook een onbeperkt naar de bioscoop pas: JT Movie Pass

Zwolle84
19 euro, 10% korting op hapjes en dranken, speciale evenementen - hoe verzinnen ze het?

Zwolle84 schreef:
19 euro, 10% korting op hapjes en dranken, speciale evenementen - hoe verzinnen ze het?

Er komen gemiddeld 12 films per maand uit. Dat is toch niet veel? Ik ga zelden naar de bios by the way.
Ik bedoeld, je moet vaker dan 2 keer per maand de bios bezoeken wil je het eruit halen. Oftewel, je moet van veel (genre)films houden...

Zwolle84
Alexander1900 schreef:
(quote)

Er komen gemiddeld 12 films per maand uit. Dat is toch niet veel? Ik ga zelden naar de bios by the way.
Ik bedoeld, je moet vaker dan 2 keer per maand de bios bezoeken wil je het eruit halen. Oftewel, je moet van veel (genre)films houden...

Ik bedoelde het cynisch: het is een exacte kopie van de Pathé Card. Prima concept verder, ik heb ook een PC.

Dick2008
.... van de bioscoop. Je vindt het leuk om naar de bioscoop te gaan. (Je hebt niet tot weinig ergernissen ). De films doen er minder toe en die kan je zien met korting.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:56 uur

geplaatst: vandaag om 17:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.