menu

Film / Algemeen / Op zoek naar titel goede film.

zoeken in:
Beste mensen:

Ik zit al lang met het probleem dat ik een film zoek, maar waar ik de titel niet meer van weet. Het is een film die ik ongeveer 6 jaar geleden een keer gezien heb op tv, en zo veel indruk op me heeft gemaakt dat ik het nu nog weet.

In korte lijnen:

De film gaat over een jongetje en een broer. Die broer vermoord iemand (ik geloof een politie agent). Het jongetje ziet toevallig wat zijn broer doet. Maar zijn broer heeft hem ook gezien en is bang verraden te worden. Hij bedreigd dus uit eigenbelang zijn broertje en die word bang. Zo bang die die niet meer kan praten en niet gewoon zichzelf meer kan zijn.

Dit is dus in het kort het verhaal.
Als iemand de titel van deze film weet of denkt te weten. Laat het me dan even weten zodat ik opzoek kan naar die film. Je zou me er enorm mee geholpen hebben!

Bij voorbaat dank, Groetjes Jelle.

lantana
Volgens mij moet je hier zijn:

Film >> Algemeen >> Ik zoek... een filmtitel

krijg je sneller reacties.

succes.

Oke, bedankt

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:53 uur

geplaatst: vandaag om 18:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.