menu

Film / Algemeen / Nationale bioscoopbon twv € 7,50 voor 1 Euro.

zoeken in:
Hallo,

Of het mag weet ik niet maar ik wilde jullie graag deze actie laten zien.

Via de site http://www.kortingscode.net... kan je nu bij Mycitydeal een Nationale Bioscoopbon ter waarde van 7,50 voor maar 1 Euro bestellen.

De actie is beperkt geldig maar ik hoop dat jullie er ook je voordeel mee kunnen doen.

Have fun en laat weten of je er wat aan hebt gehad.

Groetjes.

boomkat
Aha, ik begrijp dat dit een soort ketting-actie is. Als er voor het einde van de actie genoeg deelnemers zijn gaat de deal door en krijg je een bioscoopkaartje t.w.v. 1 euro, anders ben je die euro kwijt. Als nou een iedereen even deelneemt aan deze actie zitten we zo op het benodigde aantal .

Hmm, bij nader inzien verlies je die euro niet eens. Je kunt in feite alleen maar winnen. Dit zaakje stinkt een beetje. Ik wacht wel af.

13woutie13
Je zal vast wel weer ergens aan vast zitten, of je wordt gewoon zo hard doodgespamt, dat je het de €6,50 winst nog geen eens waard vindt

Inderdaad, dat account is ook vandaag geregistreerd, plaatst nu 1 berichtje en zal voorderest niets meer doen, waarschijnlijk.

Lijkt me gewoon eenvoudige onzin Of een langdurige kwelling.

Gewoon closen dit topic. Zit minimaal 1 addertje onder het gras.

Madecineman (moderator)
Lijkt me gewoon ordinaire reclame. Slotje maar.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:25 uur

geplaatst: vandaag om 02:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.