menu

Film / Nieuws / The Fly remake

zoeken in:
damianodebeste
Ik heb op imdb gelezen dat er nog een remake van The Fly gaat komen in 2008 klopt dat of weten sommige van jullie er meer van laat het even weten.

-damianodebeste-

Staat de film eigenlijk wel op IMDb? Ik kan 'm niet vinden, dus lijkt het me sterk dat de film nog in 2008 komt. Heb je een link?

Ook nog niets van gehoord...

damianodebeste
HarmJanStegenga schreef:
Staat de film eigenlijk wel op IMDb? Ik kan 'm niet vinden, dus lijkt het me sterk dat de film nog in 2008 komt. Heb je een link?

http://www.imdb.com/name/nm...

Er is verder nog geen informatie over daarom vraag ik of jullie iets weten.
Op moviemeter had iemand het er ook over mischien is het gewoon een gerucht hoor maar ik vraag het toch even.

Pastichio Rocker
Tjongejonge, moeten ze nu echt overal een remake van maken? Dit is dus een remake van een remake? Over creatieve armoede gesproken... Wat is er mis met de versie van Cronenberg?

damianodebeste
Pastichio Rocker schreef:
Tjongejonge, moeten ze nu echt overal een remake van maken? Dit is dus een remake van een remake? Over creatieve armoede gesproken... Wat is er mis met de versie van Cronenberg?

Ben ik helemaal met je eens ik vond die van Cronenberg heel goed.

Die versie van Cronenberg was meesterlijk, er is absoluut niets wat ze anno 2008 eraan kunnen verbeteren.

die link klopt niet. het verwijst naar de film The Pleasure of Being Robbed waarvan een character of acteur the fly heet

damianodebeste
Sasja schreef:
die link klopt niet. het verwijst naar de film The Pleasure of Being Robbed waarvan een character of acteur the fly heet

Ja ik heb het ook ondekt dit topic kan wel gesloten worden excuses voor de fout.

damianodebeste
Maar volgens had toch iemand op MovieMeter het erover.

Misschien is de verwarring ontstaan uit het feit dat er wel een opera-versie van The Fly is gemaakt: http://www.theflytheopera.com/

damianodebeste
Halcyon schreef:
Misschien is de verwarring ontstaan uit het feit dat er wel een opera-versie van The Fly is gemaakt: http://www.theflytheopera.com/

Dat zou dan wel zo zijn ja.

Hoe ze deze film zouden kunnen remaken bijft mij een raadsel. Ik ben meestal wel in voor een remake, maar hoe ze dit gaan aanpakken weet ik niet.

Er is ook nog niks bekend over een remake

damianodebeste
Fly getting remade - joblo.com

Ik heb het eindelijk gevonden hier staat het The Fly getting remake.

Op zich kan dit wel leuk worden, alleen spijtig dat ze voor zulke projecten vaak van die pas afgestudeerde knaapjes klaarstomen.

Dat nieuwtje komt uit 2003.

damianodebeste
dutchtuga schreef:
Dat nieuwtje komt uit 2003.

Filmstalker: Cage in The Fly remake? - filmstalker.co.uk

Hier nog een link uit 2007 er staat in dat Cage mischien de hoofdrol krijgt.

Het blijkt toch allemaal om die opera-versie te gaan zoals ik eerder al zei. Maar die is ondertussen al lang gemaakt, vertoond en weer afgevoerd. Misschien wordt het tijd om dit topic te laten voor wat het is, want het betreft enkel maar slappe geruchten.

damianodebeste
Halcyon schreef:
Het blijkt toch allemaal om die opera-versie te gaan zoals ik eerder al zei. Maar die is ondertussen al lang gemaakt, vertoond en weer afgevoerd. Misschien wordt het tijd om dit topic te laten voor wat het is, want het betreft enkel maar slappe geruchten.

Je hebt ook wel gelijk voordat er nog meer verwarring ontstaat. Ik had trouwens al eerder gezegt dat dit topic gesloten kon worden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:01 uur

geplaatst: vandaag om 09:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.