menu

Mijn Updates +
Film / Nieuws / The Matrix 4

zoeken in:
puckb96
yeyo schreef:
Slechter dan deel 3 kan toch niet..

Deel 3 was niet slecht!

Deel 3 was triestig aan het einde, dus ik hoop naar deel 4.

Komt er nu effectief een vervolg op de trilogie ? of is dit maar een topic om de mening rond een eventueel vervolg te horen.

Amel M.
Click, Matrix 4 en 5 komen eraan, volgens Keanu Reeves.

ace leader
Ik hoop echt dat die 2 films beter worden, dan Reloaded en Revolutions

dominion
Dat is jammer had er wel naar uitgekeken .

ace leader
Het was te mooi om waar te zijn .

dominion
Dat was het zeker .

Amel M.
Bummer....

Alleen maar positief. The Matrix is afgesloten, een deel 4 zou funest zijn geweest voor de trilogie.

ik noem de trilogy niet echt afgesloten the matrix bestaat namelijk nog ook al is er vrede En als het wel door was gegaan hadden ze prequels kunnen maken over hoe de matrix is ontstaan en dan met de eerste 'one'

Oftewel de boel uitmelken. Dat het einde open is maakt het nog wel afgesloten. Als je zo redeneert kan je van elke film wel 24 delen maken.

ace leader
Klopt, maar The Matrix is wel afgesloten met 2 van de slechtste films ooit. Dus ik zou het niet gek hebben gevonden om 2 nieuwe, betere afsluiters te maken.

. Ik heb ze alle 3 op 4,5* staan.

Xextreem
Snap niet waarom mensen altijd gaan zeuren als er een vervolg eraan komt. Het kan ook een andere verhaal zijn die we niet te zien is in de "oude matrix" er kan ook een begin zijn bvb hoe is het onstaan of hoe het verder loop. En ja je kunt wel zeuren dat 2 en 3 slecht waren alwaren ze dat niet. Maar omdat de wereld meestal om dat soort mensen draait. Worden de nieuwe verhaal stop gezet. Dus niet zeuren gewoon kijken zal je zeker iets boeien.

Er zal sowieso geen vervolg kunnen komen omdat Neo en Trinity dood zijn. Zonder hun is The Matrix niet meer leuk IMO.
Een verhaal hoe The Matrix is onstaan zou wel aardig zijn maar ik prefereer geen The Matrix meer.

Lol, uit de vorige twee Matrix films zou je toch wel moeten kunnen afleiden dat de Wachowski broers (of is het ondertussen broer en zus? ) altijd een manier vinden om door pseudo-filosofisch gelul plotholes te verbergen. Als er ooit een nieuwe Matrix film komt, speelt die zich waarschijnlijk af in een parallel universum waar de geesten van Neo en Trinity voortbestaan in twee droids met exact hetzelfde uiterlijk.

puckb96
Sequel zouden ze niet moeten doen, maar ik zie eerlijk gezegd een prequel trilogy best wel zitten.

De geruchten over een prequel zijn er nog steeds:
Rumor: The Wachowskis Prepping New 'The Matrix' Trilogy | The Playlist - blogs.indiewire.com

maar dat zal dan zonder Keanu Reeves zijn volgens dit interview:

Is there any desire to return to that world (Matrix)?
No. I'd love to work with Andy and Lana. They're so wonderful and so visionary and as writers and directors they're great. So I'd love to work with them again.

But you're not interested in putting on a leather duster again?
I'm dead. I died. I was even dead in "The Matrix." I'm gone. I'm like a nameplate on a park bench. It's not even as Neo. It's Thomas Anderson. And there's a plate on a fucking bench and he's gone. He's been consumed. By the cosmos.

Bron

geplaatst:
The Matrix 4 is in de maak volgens John Wick 3 director.

Wachowskis Working on New Matrix Film Says John Wick 3 Director - IGN - m.ign.com

Gast
geplaatst: vandaag om 04:52 uur

geplaatst: vandaag om 04:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.