- Home
- Filmforum
- Film - Nieuws
- Under Siege 3
Under Siege 3

SSeagal
-
- 1866 berichten
- 659 stemmen
Haha, als je even het plot bekijkt op imdb dan begrijp je waarom deze film vertraging oploopt, niet dat de niet Seagal fans dat erg vinden, maar goed, wou het toch ff kwijt. Maar voor jullie 1 pluspunt, het is nog niet zeker dat Seagal meedoet, anders stond zijn naam er wel bij....:P

pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen
Doe maar twee...
Je weet maar nooit....

moviefreak#1
-
- 14361 berichten
- 24225 stemmen
Haha, als je even het plot bekijkt op imdb dan begrijp je waarom deze film vertraging oploopt, niet dat de niet Seagal fans dat erg vinden, maar goed, wou het toch ff kwijt. Maar voor jullie 1 pluspunt, het is nog niet zeker dat Seagal meedoet, anders stond zijn naam er wel bij....:P
De meeste mensen verwachten toch ook niet echt dat Seagal nog ooit een boeiende film gaat maken ? Desalniettemin is het natuurlijk nog onbegrijpelijker als Seagal niet meedoet in het 3e deel (zeg nu alsjeblieft niet trilogie )

empirekees
-
- 1597 berichten
- 2401 stemmen
"niet dat de niet Seagal fans dat erg vinden"
Wie zijn dan wel de fans, zijn familie en jij?

SSeagal
-
- 1866 berichten
- 659 stemmen
oh god wat grappig, mag ik ook eens plagen, jullie zeiken constant die gozer af. En keesie, check www.steven-seagal.net maar......eh.....goh...? meer dan 1 fan misschien?

SSeagal
-
- 1866 berichten
- 659 stemmen
en waarom een slotje? Ik heb toch net zoveel recht om dit te plaatsen zolang het over films gaat, of niet dan? Oh nee, tuurlijk, alleen Seagal haters mogen nieuwe topics plaatsen, wat stom van mij zeg!

Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
slotje, er is al een Under Siege 3 topic
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.