ad
  • 140.690 films
  • 6.737 series
  • 20.448 seizoenen
  • 460.959 acteurs
  • 284.175 gebruikers
  • 8.143.389 stemmen

Indiana Jones 5 (2022)

zoeken in:

Ajax&Litmanen1

• 54391 berichten
  • 3394 stemmen

Zo te zien is er nog geen topic over, dus bij deze:

Er wordt gedacht aan een nieuwe acteur voor de rol van Indiana Jones, gezien de leeftijd van Harrison Ford.

Gerucht: 'Indiana Jones'-franchise slaat 'James Bond'-route in - FilmTotaal filmnieuws

schram101

• 15727 berichten
  • 1593 stemmen

Zou vreselijk zijn

Bluebird59

• 71 berichten
  • 10 stemmen

Overwogen zou worden dat Ford dan zijn vader zou gaan spelen waarmee de verhoudingen weer terugkeren als in The Last Crusade. Laat maar komen hoor.

PEN15

• 1281 berichten
  • 637 stemmen

Laat maar komen... wanneer dan? Na weer twintig jaar? Het maakt George Lucas toch niet uit, want anders komt hij wel met drie prequels aanzetten met Indiana Jones als padvinder. En waarom heeft Iedereen het nou altijd maar over Harrison Ford, is het niet in de eerste plaats belangrijk waar het over moet gaan. Geen contacten meer met buitenaardse wezens please.

alexspyforever

• 19237 berichten
  • 2159 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Zo te zien is er nog geen topic over, dus bij deze:

Er wordt gedacht aan een nieuwe acteur voor de rol van Indiana Jones, gezien de leeftijd van Harrison Ford.

Gerucht: 'Indiana Jones'-franchise slaat 'James Bond'-route in - FilmTotaal filmnieuws

Ben jij de officiële topicmaker als er geruchten zijn voor een nieuwe film in een filmreeks?

En verrassend genoeg zit ik hier niet op te wachten. Voor mij was het al goed geweest na de 2de.

Ajax&Litmanen1

• 54391 berichten
  • 3394 stemmen

Na jaren van geruchten...

Harrison Ford speelt hoofdrol in vijfde Indiana Jones-film | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

Het gaat dus toch gebeuren. Met de hoogbejaarde Ford (nu 73) als Indiana Jones. Film gaat in 2019 draaien. Waarom we er dik 3 jaar op moeten wachten is me trouwens een raadsel. Dat kan sneller zou ik denken, maar ik vermoed dat Star Wars alle aandacht krijgt bij Disney.

Thorongil

• 1401 berichten
  • 403 stemmen

Amai, toch nog een Indiana Jones. Tja, ik vind dat hij te oud is geworden. Hoop dat het enkel een cameo is en dat er dan een jonge Indiana Jones gecast wordt. En nog tot 2019 wachten, pakt in 2018 filmen... Spielberg en Ford zijn ook niet meer van de jongste...

kappeuter (crew)

• 60322 berichten
  • 5005 stemmen

Harrison Ford heeft zin in vijfde deel Indiana Jones - AD.nl

De 73-jarige acteur gaat voor de vijfde keer de avontuurlijke archeoloog spelen...

Ajax&Litmanen1

• 54391 berichten
  • 3394 stemmen

John Williams componeert muziek 'Indiana Jones 5' - FilmTotaal filmnieuws

Spielberg, Williams & Ford.

Laat dit in godsnaam een mooi slotakkoord worden van de reeks waarmee we deel 4 een beetje kunnen vergeten (al viel die film nog redelijk mee). Ford en zeker Williams (gaat naar de 85 toe) zijn behoorlijk op leeftijd.

Kondoro

• 8199 berichten
  • 1908 stemmen

Eerst alle delen maar even herzien voordat ik me bezig ga houden met het vijfde deel. Binnenkort beginnen aan het herzien.

Movie Jim

• 583 berichten
  • 346 stemmen

Ik vind het goed nieuws dat er een 5de Indiana Jones

film komt.

Ik maak me toch ook wel zorgen

over de bejaarde acteur Harrison Ford,

kan hij dit lichamelijk nog wel aan?

volgend jaar 2018 wordt hij 76 jaar,

en over pas 2 jaar in 2020 komt

de nieuwe Indiana Jones film uit.

Ik zie het er maar somber in

als de film in 2020 komt zou

meneer Ford wel achter een rollator

kunnen zitten op die leeftijd.

De opnames beginnen denk ik

pas in 2019.

Het is niet leuk wat ik zeg

maar volgens mij

doet Harrison Ford

deze Indiana Jones

alleen maar om zijn

bankrekening nog wat meer

te vullen,

en ja 15 miljoen dollar

zal hij wel zeker krijgen als salaris gok ik zo

zijn totale vermogen heb ik ergens gelezen

is 210 miljoen dollar

dus dat krijgt hij van zijn leven nooit op!.

Maar ik ben wel een fan van Harrison Ford

ondanks dat hij naar mijn mening

wel hebberig is en hebzuchtig

maar dat zijn alle Amerikaanse en Britse filmsterren

Ajax&Litmanen1

• 54391 berichten
  • 3394 stemmen

Opnames 'Indiana Jones 5' beginnen in 2019 | Filmtotaal filmnieuws

Als de film wordt gefilmd is Ford 77, dat is wel echt antiek voor een rol als deze. En toch kan ik er niet op wachten. De serie verdient een beter slot dan The Kingdom of the Crystal Skull van 10 jaar geleden. Spielberg, Williams + Ford klinkt gewoon nog steeds als een succesverhaal.

kappeuter (crew)

• 60322 berichten
  • 5005 stemmen

Steven Spielberg: April volgend jaar beginnen opnamen Indiana Jones 5 | Show | AD.n

De Amerikaanse regisseur en producent Steven Spielberg (71) begint volgend jaar april in het Verenigd Koninkrijk met de opnamen van de vijfde Indiana Jonesfilm. Dat heeft Spielberg vandaag bekendgemaakt op een bijeenkomst in Londen. Het vijfde deel in de reeks verschijnt in juli 2020, opnieuw met Harrison Ford (75) in de hoofdrol. Het script is geschreven door David Koepp: bekend van blockbusters als Jurassic Park, Mission Impossible en Spiderman.

Blijkbaar in januari ook al gesuggereerd, maar nu dus bevestigd.

Ajax&Litmanen1

• 54391 berichten
  • 3394 stemmen

Na jaren van speculaties werd het dan officieel, maar nu stellen ze het steeds weer uit. Je mag blij zijn als Ford tegen die tijd überhaupt nog leeft gezien zijn leeftijd. Juist omdat hij hoogbejaard is zou ik als ik Disney was dit hele project eens voorrang geven en de boel versnellen.

kappeuter (crew)

• 60322 berichten
  • 5005 stemmen

Harrison Ford: opnames Indiana Jones 5 in zomer van start | AD.nl

AD schreef:

Wanneer het nog titelloze vijfde deel precies verschijnt, is nog niet bekend. De producenten zouden mikken op 9 juli volgend jaar, vier dagen voor de 79e verjaardag van Harrison.

Graaf Machine

• 4166 berichten
  • 502 stemmen

Kan me niets meer voorstellen bij een 80-jarige die Indiana Jones gaat spelen.

De James Bond reeks nam ooit de moedige beslissing de titelrol aan een ander over te laten, daarom bestaat James Bond na 60 jaar nog steeds.

Reeksen als Rambo, Indiana Jones, Mission Impossible,.... sterven een natuurlijke dood, omdat ze de beslissing niet nemen.

Die Hard bijvoorbeeld is al gestorven, ondanks de titel Die Hard.

Alleen Rocky probeert zich te redden, middels een andere hoofdpersoon. Die zoon van die voormalige tegenstrever, Creed. Een goede oplossing om de reeks te laten voorleven, maar niet een oplossing die nog tien jaar mee gaat.

kappeuter (crew)

• 60322 berichten
  • 5005 stemmen

Harrison Ford nog één keer terug als Indiana Jones | AD.nl

AD schreef:

,,Lucasfilm is inmiddels in pre-productie van een nieuwe Indiana Jones-film. Harrison Ford keert terug om zijn iconische personage nog een keer mee op reis te nemen. Dit nieuwe avontuur is vanaf juli 2022 te zien’’, luidde de boodschap. De film zal geregisseerd worden door James Mangold, die de voor een Oscar genomineerde film Ford v Ferrari regisseerde.

Untitled Indiana Jones Project (2022) - IMDb

Filmkriebel

• 7047 berichten
  • 3249 stemmen

Met wat retoucheren en gebruik van special effects moet het zeker lukken om Harrison Ford zo'n 40 jaar te verjongen...

kappeuter (crew)

• 60322 berichten
  • 5005 stemmen

Hmm... Ik vond het maar lelijk en onnatuurlijk over komen in The Irishman.

schram101

• 15727 berichten
  • 1593 stemmen

Nu heb ik het idee dat Filmkriebel sarcastisch is hoor. (of niet?)..maar waarom zou Ford er jong uit moeten zien in een 5e Indiana?

Duke Nukem

• 929 berichten
  • 1483 stemmen

Van uitmelken gesproken.

Duke Nukem

• 929 berichten
  • 1483 stemmen

Indiana Jones met een mondkapje aan.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.