menu

Mijn Updates +
Film / Nieuws / The Expendables 4 (2019)

zoeken in:
Natuurlijk blijft Stallone bij Expendables 4. Zou bizar zijn als ze hem zonder hem maken. En bijna alle grote namen haken dan dus ook af, wat ik wel een mooie statement vind.

En ook helemaal eens met de locatie. Expendables 3 was echt grauw en lelijk. Expendables 2 was op dat vlak al niet meer zo fraai. Slechts deel 1 scoorde lekker met een tropisch eiland.

Ben overigens blij dat Stallone en de mannen door hebben waar de pijnpunten van deel 3 lagen. Deze toffe reeks verdient beter.

Ajax&Litmanen1 schreef:
Natuurlijk blijft Stallone bij Expendables 4. Zou bizar zijn als ze hem zonder hem maken. En bijna alle grote namen haken dan dus ook af, wat ik wel een mooie statement vind.

En ook helemaal eens met de locatie. Expendables 3 was echt grauw en lelijk. Expendables 2 was op dat vlak al niet meer zo fraai. Slechts deel 1 scoorde lekker met een tropisch eiland.

Ben overigens blij dat Stallone en de mannen door hebben waar de pijnpunten van deel 3 lagen. Deze toffe reeks verdient beter.

Zij hebben inderdaad de pijnpunten door, maar producent Avi Lerner wil op dezelfde tour doorgaan. Die man denkt alleen maar aan geld. Stallone wil zeker te weten een andere kant op.

Hier horen we dus niks meer over, ik denk dat dit nu definitief van de baan is want het blijft wel erg stil rondom dit project. Uiteindelijk hebben we vooral met de eerste 2 delen toch leuk vermaak gekregen al had het allemaal nog wel wat beter gekund maar het idee was al mooi natuurlijk.

Film Pegasus (moderator)
Benieuwd wie we te zien gaan krijgen. Stallone zal z'n les wel geleerd hebben door terug R-rated te gaan. Maar hij zal een breed publiek willen blijven bereiken, dus ik verwacht enkele 'recentere' expendables. The Rock zal hij absoluut wel willen. Brosnan's naam circuleert ook al lang. Jackie Chan zou ook nog kunnen? Misschien enkele verrassingen met Keanu Reeves, Vin Diesel of Tom Hardy. En denkelijk ook enkele Aziatische acteurs en hopelijk ook een vrouwelijke bad ass.

Film Pegasus schreef:
Benieuwd wie we te zien gaan krijgen. Stallone zal z'n les wel geleerd hebben door terug R-rated te gaan. Maar hij zal een breed publiek willen blijven bereiken, dus ik verwacht enkele 'recentere' expendables. The Rock zal hij absoluut wel willen. Brosnan's naam circuleert ook al lang. Jackie Chan zou ook nog kunnen? Misschien enkele verrassingen met Keanu Reeves, Vin Diesel of Tom Hardy. En denkelijk ook enkele Aziatische acteurs en hopelijk ook een vrouwelijke bad ass.

Zolang hij die onbekende vechtsport figuren er maar lekker uit laat en een cast samenstelt die hun sporen in actiefilms hebben verdiend. Mogen ook best actiehelden uit deze eeuw zijn, maar liever gewoon de giganten van vroeger. Sowieso hoort Steven Seagal er een keertje in, net als ik The Rock wel leuk zou vinden. Jackie Chan inderdaad ook. En wie weet komen ze er nog eens met Bruce Willis weer uit? Qua vrouwen kan je denken aan bijvoorbeeld Charlize Theron of de moeder van de actiefilms, Sigourney Weaver. Misschien kan je er dan ook een buitenaards monster in stoppen

En uiteraard r-rating, anders ga ik er niet eens meer naar de bioscoop voor.

Erg goed nieuws. Hoop mitsen en maren natuurlijk, maar een film is al een fijn idee.

Seagal? The Rock? Chan? Eastwood?

Liever geen Reeves ook al is John Wick echt onwaarschijnlijk vet en misschien wel de enige echte held die net zo cool is als John Rambo, John McClane en John Matrix.

Film Pegasus (moderator)
Seagal komt deze dagen vooral met beschuldigingen van aanranding in het nieuws. Met #metoo zou daarmee de film al begraven zijn voor die start. En ook al draait het vooral rond de actiehelden van (hoofdzakelijk) de 80's, zonder een wat recentere ster wordt het een ouwe mannen nostalgische film vrees ik.

Film Pegasus schreef:
zonder een wat recentere ster wordt het een ouwe mannen nostalgische film vrees ik.

Vrees ik? Dat zou juist het mooiste zijn.

Overigens zit Statham er ook al vast bij hé, dus dat is ook voor jongere kijkers een aansprekende naam.

Toch wel grappig eigenlijk, Seagal wees elke keer het aanbod af vanwege het feit dat hij Avi Lerner niet mocht. Nu lag Stallone ook al overhoop met die man, weet niet wat het is met die Avi. Anyway, aangezien Lerner nog aan boord is zo te zien, zal Seagal wel weer nee zeggen. Ach ja, wie weet..

Opnames 'The Expendables 4' eind van de zomer van start | Filmtotaal filmnieuws

Gaan ze wéér filmen in Bulgarije, net als bij deel 2 geloof ik. Jammer, dan krijg je weer van die grauwe omgevingen. Snap dat het lekker goedkoop is, maar China of Zuid-Amerika ofzo was voor de afwisseling veel leuker geweest. Wel fijn dat de film er gaat komen.

Mooi, hopen dat ze met een knaller de reeks kunnen afsluiten.

Ajax&Litmanen1 schreef:
Opnames 'The Expendables 4' eind van de zomer van start | Filmtotaal filmnieuws

Gaan ze wéér filmen in Bulgarije, net als bij deel 2 geloof ik. Jammer, dan krijg je weer van die grauwe omgevingen. Snap dat het lekker goedkoop is, maar China of Zuid-Amerika ofzo was voor de afwisseling veel leuker geweest. Wel fijn dat de film er gaat komen.

Mooi nieuws, ik had de hoop eigenlijk al opgegeven. Maar ik vind wel dat ze nu echt hun best moeten gaan doen Seagal aan boord te halen. Clint Eastwood is helaas veels te oud en heeft zelf ook al aangegeven aan Sly alleen mee te willen doen als hij zelf het script mag schrijven (geen gek idee overigens). Reeves is geen actieheld, Hauer en Russell zijn dat wel.Wat mis ik de 80's en 90's. Gelukkig hebben we Statham nog.

Clint blijft cool en zou niet misstaan, al was het maar even a la Norris.
Reeves is op zich wel een actieheld, alleen niet voor in The Expendables.
Seagal moet er absoluut in, als dat niet zou lukken, blijft het een smet op de reeks.

Qua vrouwen is er voor mij maar één die recht heeft om er in te zitten qua faam en leeftijd en dat is Cynthia Rothrock, ook wel de Queen of Martial Arts genoemd. Haar films waren destijds in principe net zo matig als die van Norris en Seagal bij elkaar, maar ze kickte ass als geen andere dame dat haar ooit na deed.

Film Pegasus (moderator)
Een Chinese distributeur heeft alvast de rechten gekocht van Rambo 5 en Expendables 4, die ergens in 2019 zullen uitkomen. Gezien de films het goed doen in China, zien we in Expendables misschien wel een Chinese actie acteur? Er zijn nog geen details, maar het doet weer hopen naar Jackie Chan bvb of Chow Yun Fat, Donnie Yen, Sammo Hung, Tony Leung, ...

Jackie Chan heeft meerdere keren aangegeven er open voor te staan onder voorwaarde dat hij een prominente rol toebedeeld krijgt, dus dat gaat 'm niet worden. Donnie Yen zie ik daarentegen wel meedoen.

Yen is wel ok, maar eigenlijk wil ik een oudere acteur er in, die echt in deze groep acteurs past. Li was dat misschien ook al niet echt.

Overigens klopt het dat die laatste ernstig ziek zou zijn en daarom al niet meer veel in deel drie zat? Ik heb hem even gegoogeld en je schrikt je rot van recente foto's.

Opnames vierde 'The Expendables' pas in april 2019 van start | Filmtotaal filmnieuws

Dat wordt dan dus pas eind 2019 of begin 2020 op zijn vroegst naar de bioscoop...

Mja, had eigenlijk horen te sterven in de 3e Expendables. Hoop gewoon dat die vervelende jongelui niet meedoen.

Ik hoop gewoon een cast met Statham, Stallone, Schwarzenegger en Lundgren. Misschien nog wat grote namen erbij zoals Willis of Brosnan.

geplaatst:
Het schijnt dat Stallone en Lundgren op 25 maart richting Tunesië gaan op uitnodiging van de Minister van Toerisme. Daar zal Stallone ondertussen locaties gaan scouten voor de opnames van The Expendables 4

Sylvester Stallone and Dolph Lundgren in Tunisia at the invitation of Rene Trabels – shilfa

Expendables 4 to reportedly be shot in Tunisia - joblo.com

geplaatst:
wel gek dat Michael Jai White niet genoemd wordt, een echte krachtpatser vind ik ... Jackie Chan zou ik ook leuk vinden... en Jean Claude van Damme, als tweeling broer van vermoorde Jean Vilan

geplaatst:
Betwijfel heel sterk of deze er komt. Moest de nieuwe Rambo een groot succes zou zijn dan heeeel misschien.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:08 uur

geplaatst: vandaag om 23:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.