menu

Film / Nieuws / Beverly Hills Cop 4 (????)

zoeken in:

Staat bij IMDB nog steeds als annouced.

Quentin schreef:
(quote)

Gaat niet meer gebeuren volgens mij, oud nieuws.

Is inmiddels veranderd in Bad Boys 3 haha, maar ze hebben het in dit artikel nog wel over de reboot van Beverly Hills Cop 4.

Regisseurs Patser maken Bad Boys III | Bioscoopagenda Nederland - biosagenda.nl

16,5 jaar na het openen van dit topic komt BHC 4 er dan toch...

Leesvoer

Wedden dat er nu niks meer aan is. de charme is er dan vanaf. Eddie is ook te oud net als Stallone in last blood. alsjeblieft geen oude titels meer nieuw leven in blazen met oude knarren. ook geen remakes met nieuwe acteurs. lekker zulke films in ere houden en in het verleden laten. niet naartoe gaan in de bios. het is je geld weggooien.

Van mij hoeft het niet. Lijkt me ook een beetje een Lose-lose situatie, aangezien het zo'n product van zijn tijd was.

Antinous schreef:
Eddie is ook te oud net als Stallone in last blood. alsjeblieft geen oude titels meer nieuw leven in blazen met oude knarren.
Stallone was in Rambo (uit '08) ook al oud. Leeftijd is wat mij betreft niet echt een argument.

Ik zou een nieuwe Beverly Hills Cop niet erg vinden. Wie weet wordt het ook nog wat en anders maar niet. Er wordt zoveel rommel gemaakt tegenwoordig.

Antinous schreef:
Wedden dat er nu niks meer aan is. de charme is er dan vanaf. Eddie is ook te oud net als Stallone in last blood. alsjeblieft geen oude titels meer nieuw leven in blazen met oude knarren. ook geen remakes met nieuwe acteurs. lekker zulke films in ere houden en in het verleden laten. niet naartoe gaan in de bios. het is je geld weggooien.

Als je Eddie ziet in de trailer van Dolemite is my Name lijkt hij nog erg energiek dus denk dat hij het op zn leeftijd nog wel kan.

HarmJanStegenga schreef:
(quote)
Stallone was in Rambo (uit '08) ook al oud. Leeftijd is wat mij betreft niet echt een argument.

Ik zou een nieuwe Beverly Hills Cop niet erg vinden. Wie weet wordt het ook nog wat en anders maar niet. Er wordt zoveel rommel gemaakt tegenwoordig.

Er word veel teveel rommel gemaakt, en dat komt omdat men van elke film een remake of een 20 jaren later vervolg wil maken op wat eens een succes was.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:23 uur

geplaatst: vandaag om 03:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.