menu

Film / Nieuws / Uncharted (????)

zoeken in:
Ik denk dat veel mensen al wel bekend zijn met deze game speciaal voor de Playstation 3. Het word toch wel gezien als dé opvolger van de avonturengames Tomb Raider en een verfilming kon dus niet uitblijven. Het was al een tijd bekend dat er een film van deze cinematische game zou komen, maar vandaag is er groter nieuws van uitgekomen: David O. Russel (Three Kings) gaat de film regisseren en schrijft een screenplay gebaseerd op het spel.
David O. Russell Writing/Directing Uncharted: Drake's Fortune « FirstShowing.net

Zie wel wat in een franchise maar ik denk dat het nooit de kwaliteit benadert van de game. Met Russel als director zie ik het dan ook niet zien zitten, en zie de casting ook niet echt feilloos gaan. Cast vind ik heel belangrijk in een game verfilming.

Het zijn erg goede games maar denk dat de juiste toon niet gehaald gaat worden.

Er zijn véél interessantere games om te verfilmen..

Uncharted: Drake's Fortune (2016) - IMDb

Door dit word The Amazing Spiderman deel 3 uitgesteld.

En ook plannen voor TLOU te verfilmen.

'Uncharted' moet 'Indiana Jones' van deze generatie worden | Filmtotaal filmnieuws

Goed dat er weer eens nieuws over is eigenlijk. Mij interesseert het wel moet ik eerlijk zeggen.

Ook zesde regisseur Uncharted-film vertrekt

Sony's Uncharted-film waar al tien jaar aan wordt gewerkt is verder uitgesteld. Regisseur Travis Knight gaat volgens Deadline niet verder met het project omdat de planning in de knoop komt. Hij is al de zesde regisseur die de klus niet klaart.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:36 uur

geplaatst: vandaag om 12:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.