menu

Film / Nieuws / Avatar (2009) kan leiden tot depressie

zoeken in:
Avatar kan leiden tot depressie - FilmTotaal filmnieuws

Zelfs tot zelf moordpogingen ik denk dat ik de film maar niet ga kijken.

PS> Perongeluk depressie verkeerd geschreven.

IcU
Grootste onzin die ik gehoord heb in jaren.

Dat zoiets nog overgenomen wordt door media; als we alle onderzoeken moe(s)ten geloven had de mensheid zichzelf al lang uitgeroeid.

Kevin13
Waarom zou dit niet kunnen. Er zijn mensen die beginnen te moorden na het spelen van een spel. Zou heel goed mogelijk zijn dat anderen wat depressief worden door de 'schoonheid' van Avatar.

ja. Alleen heeft deze film dan zoveel inpact dat het tot zelfmoord kan leiden?? Zometeen gaan ze hem nog verbieden ook.!

Kevin13
Zouden ze moeten doen

Haha, dom, maar toch heb ik iets op te biechten..:P

Na de film had ik wel een rot gevoel: de pracht van pandora, de mogelijkheden en de techniek, haha. Maar door jezelf voor de trein te gooien, kom je niet bepaald dichter bij Pandora.

IcU
dinhus schreef:

Na de film had ik wel een rot gevoel: de pracht van pandora, de mogelijkheden en de techniek, haha.

Ook dit vind ik een raar verhaal. Zo bijster origineel was die hele pandora niet. En zo indrukwekkend dat je er bedroefd van wordt al helemaal niet. En het was niet zo uitgebreid als bijv. Middle Earth of het Star Wars universum. Daar kan ik het beter van begrijpen dan van die hele pandora.

Reinbo
Beetje overtrokken verhaal, gaat veel eerder om een gevoel van heimwee. Het verlangen weer naar Pandora te gaan. Dat had ik wel tijdens de film. Wanneer Jake zichzelf is kan je niet wachten tot hij weer in zijn Avatar kruipt.

Heb wel weer zin in herziening.

starbright boy (moderator)
Genoeg over gesproken bij de film Avatar. slotje.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:27 uur

geplaatst: vandaag om 15:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.