- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knappe (?) actrices game #3
Knappe (?) actrices game #3

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zo afzichtelijk is ze toch niet? Een min geven ok, maar als ik zie wat voor monsters hier wel eens voorbij komen, en dan zo'n cute Leighton Meester typje krijgt zulke reacties. Beyond me. Really.
The Killing staat al een tijdje op de rol .

Spetie
-
- 38582 berichten
- 5216 stemmen
Zo afzichtelijk is ze toch niet? Een min geven ok, maar als ik zie wat voor monsters hier wel eens voorbij komen, en dan zo'n cute Leighton Meester typje krijgt zulke reacties. Beyond me. Really.
The Killing staat al een tijdje op de rol .
Afzichtelijk is anders, maar zoals ze er hier uitziet schrok ik toch nog wel even.
Het niveau van de actrices van de laatste paar dagen is sowieso laag ja. Heb alleen maar gemind geloof ik.

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Afzichtelijk is anders, maar zoals ze er hier uitziet schrok ik toch nog wel even.
Het niveau van de actrices van de laatste paar dagen is sowieso laag ja. Heb alleen maar gemind geloof ik.
Gewoon bad timing denk ik, twee van die negatieve emoticons op rij . Het is de laatste dagen niet best, dat ben ik met je eens.

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het is een plusje van knap, maar niet mijn type hoor .

Glacius
-
- 4235 berichten
- 2796 stemmen
Ik vind haar geweldig. Tenminste niet zo'n vieze hoerige uitstraling. Cute face, smile, eyes, mooie lippen.

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dude, ik heb een plusje gegeven, ga je mijn type of woman lopen dissen hiero .

Glacius
-
- 4235 berichten
- 2796 stemmen
Haha, no offense dude, maar ik vind die lingerie, slutty foto's echt boring. Die type vrouwen die je een keer pakt en nooit meer aan wilt kijken.

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Haha, no offense dude, maar ik vind die lingerie, slutty foto's echt boring. Die type vrouwen die je een keer pakt en nooit meer aan wilt kijken.
Begrijp het . Ook al aan The Killing begonnen trouwens?

Glacius
-
- 4235 berichten
- 2796 stemmen
Nee nog niet, wacht wel even tot het eerste seizoen klaar is. Ik zou de deense versie kunnen overwegen, maar heb ff geen zin. Ben hooked aan Game of Thrones en weiger iets anders te kijken! haha

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
GoT ook nog. Gauw weg hier, mijn serielijst wordt zelfs in dit topic groter .

Glacius
-
- 4235 berichten
- 2796 stemmen
Is een echte aanrader, ongetwijfeld. Nu al beste serie van 2011, imo.

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zal 'm op basis van jouw woorden even voorrang geven. Na The Wire maar eens tussendoor doen. Thanks .

Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2741 stemmen
2+
En ja, GoT is inderdaad een aanrader

Elineloves
-
- 24024 berichten
- 3580 stemmen
Kinda cute. Wat zijn jullie streng.
3+

kappeuter (crew films)
-
- 69517 berichten
- 5543 stemmen
Omdat er om en nabij de 20.000 berichten zijn geplaatst, gaan we verder in een nieuw topic:
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.