menu

Film / Filmgames / Wat is de naam van de film?

zoeken in:
Beetje ongebruikelijk neem ik aan. Ik probeer al 2 uur lang achter de naam van een van de betere films die ik gezien heb, maar kan er maar niet achter komen. Help mij uit mijn lijden!

De film die ik bedoel gaat over een man (kan ook niet op de naam van de acteur komen) die in een verhoor van de politie, vertelt over de gruweldaden die een (turkse) maffiabaas begaat. Zo vertelt hij over een bootoverval, waar hij onder andere voor zou zijn ingehuurd. Aan het eind blijkt dat de verteller, zelf de man is die de politie zoekt, maar hij kan ontkomen, zonder dat de politieagent het door heeft. De naam van die mafiabaas is iets in de trend van Sayso, weet niet helemaal zeker. Googelen leverde niets op, dus ik ben op jullie aangewezen!

Is zeker een bekende film (vrij nieuw, maar wel langer dan 2 jaar geleden gemaakt), weet ik bijna zeker, dus ik zal waarschijnlijk heel dom lijken, maar ik kan er echt niet op de naam komen en dat is bijzonder irritant. Bij voorbaat dank!!

dragje
@Sangoni

Volgens mij zoek je Usual Suspects, The (1995)

Don Gertus schreef:
Voor domme vragen als je de jouwe bestaat al een topic.

Juist, sorry voor het ongemak

dragje schreef:
@Sangoni

Volgens mij zoek je Usual Suspects, The (1995)

Muy gracias!!!!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:25 uur

geplaatst: vandaag om 11:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.