• 12.203 nieuwsartikelen
  • 165.604 films
  • 10.688 series
  • 30.863 seizoenen
  • 623.039 acteurs
  • 194.894 gebruikers
  • 9.096.705 stemmen

Knock-out in duel

zoeken in:

Film Pegasus (moderator films)

• 30652 berichten
  • 5277 stemmen

Omdat de Knock-Outs wat uitgemolken raken dacht ik aan een nieuwe format. Een combinatie van de KO's met het spelletje Dit of Dat. Vergelijk het wat met Goed of Slecht, maar dan met 2 dingen waaruit je moet kiezen ipv te oordelen over 1 onderwerp. Even de regels van Dit of Dat voor wie dit nieuw is:

J.S. schreef:

Het is heel simpel : iemand vergelijkt 2 acteurs of 2 personages of 2 films of... zolang het maar met films te maken heeft ,dan geeft de de volgende zijn mening over wie of wat hij beter vindt.

Bedoeling is om bvb per dag 2 films, personages, scenes, noem maar op... tegen over elkaar te zetten en dan te stemmen zoals je bij een KO doet, om dan te zien wie er op het einde van de dag wint. Vergelijk het wat met goed of slecht. Argumenteren mag, maar is niet verplicht, dat kan nog altijd bij Dit of Dat.

Eerste stelling:

remake of sequel

Film Pegasus (moderator films)

• 30652 berichten
  • 5277 stemmen

1-0

kappeuter (crew films)

• 73621 berichten
  • 5857 stemmen

Ik vind dit wat ver gaan.

Hannibal

• 9125 berichten
  • 3081 stemmen

Film Pegasus schreef:

Omdat de Knock-Outs wat uitgemolken raken dacht ik aan een nieuwe format.

Dat heet ook wel: uitmelken.

kappeuter (crew films)

• 73621 berichten
  • 5857 stemmen

Ja, toch maar een slotje. Sorry.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.