- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Tip de User Game
Tip de User Game
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
En Freud heb je Suna No Onna (Woman in the Dunes) nu al eens gezien? Blijf het een echte Freud film vinden ondank mijn eigen matige score bij die film
Ik was van plan te gaan kijken toen, maar de avond zelf had ik geen zin . Wie weet kruist hij mijn pad nog wel eens .
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Remi, Mulholland Dr. zeker even kijken!
Vanavond ga ik 'm gelijk huren
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Vanavond ga ik 'm gelijk huren
Ik zie dat je Donnie Darko eerst 3* hebt gegeven maar momenteel 5* hebt staan, misschien valt Mulholland Dr. je de eerste keer ook een beetje tegen, maar deze film is zeker ook de moeite waard om 'm eens te herzien en om nieuwe dingen op te merken.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1695 stemmen
Madecineman, jou raad ik 'L.A. Confidential' aan.
L.A Confidential, heb hem pas nog willen kijken toen hij op TV was maar het kwam er niet van. Misschien neem ik hem zo meteen wel mee, ga toch nog even de stad in vanmiddag.
Mulholland Dr. is erg goed en als die bevalt zou ik zeker Lost Highway aanraden.
pink_roosje
-
- 1792 berichten
- 807 stemmen
@ us_raider
A Bronx tale of dinner rush wel eens gezien? zijn zeker het kijken waard
@ JS Goodfellas staat inderdaad al een tijdje op mijn lijst zal hem nu snel gaan kijken
pink_roosje
-
- 1792 berichten
- 807 stemmen
@ Latesta
Die staat ook al een tijdje op mijn lijst
Latesta
-
- 408 berichten
- 146 stemmen
heb je Once Upon a Time in American al eens gezien?
pink_roosje
-
- 1792 berichten
- 807 stemmen
Zo kunnen we wel door gaan er zijn genoeg hele goede maffia films
Het is eigenlijk de bedoeling dat iemand jou een tip geeft
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Ik vond niet direct iets, bovendien dan gaan ze mij weer tippen en zo blijft het in dezelfde kring rondgaan .
Bert1
-
- 2196 berichten
- 0 stemmen
@Latesta
Waarschijnlijk heb je hem al gezien, maar aangezien je Lynch leuk lijkt te vinden raad ik je "the elephant man" aan.
Latesta
-
- 408 berichten
- 146 stemmen
Ja, die staat ook al best lang op mijn verlanglijstje, alleen kan hem nergens vinden, ik ga binnenkort maar even op internet kijken.
En ik zag dat je Chrouching Tiger, Hidden Dragon 4 sterren gaf, dan raad ik je aan om Ying Xiong(Hero) of House of Flying Daggers, die naar mijn mening eigenlijk nog beter zijn dan CTHD.
catweasel
-
- 1571 berichten
- 948 stemmen
Wie heeft er nog een goede tip voor mij??
Pieter Montana
-
- 6630 berichten
- 2183 stemmen
Als je houdt van de Britse film moet je zeker eens de 2005-versie van Pride & Prejudice kijken met Keira Knightley en Judi Dench
catweasel
-
- 1571 berichten
- 948 stemmen
Als je houdt van de Britse film moet je zeker eens de 2005-versie van Pride & Prejudice kijken met Keira Knightley en Judi Dench
Is goed. Ik heb hem al op mijn pc staan, maar kijken is er nog nooit van gekomen. Thanks!
Apollinisch
-
- 21275 berichten
- 0 stemmen
ROOSKY, op basis van jouw voorliefde voor Natalie Portman en de films die jij met vijf sterren hebt beloond, geloof ik dat Beautiful Girls jou buitengewoon goed gaat bevallen. Wordt nogal afgekraakt hier op MM, maar ik vond het een goede film met leuke dialogen en frisse personages.
Volgens mij kan je de dvd voor een paar euro bij de Blokker meepikken, en anders is hij hier of hier voor een redelijk zacht prijsje te verkrijgen.
Knisper
-
- 12992 berichten
- 1250 stemmen
La Fille sur le Pont al eens gezien, Apollinisch? We hebben redelijk veel overeenkomsten in de hoge cijfers. Dit is een visueel zeer verzorgde, met een vrij lichte, romantisch toon.
Leland Palmer
-
- 23740 berichten
- 4699 stemmen
Jow, dit topic had ik nog niet ontdekt. Iemand nog een tip voor mij?
klute89
-
- 3650 berichten
- 0 stemmen
Hmm, lastig Harm Jan. Ik dacht voor jouw aan The Last Picture Show ( hopelijk nog niet gezien )
Knisper
-
- 12992 berichten
- 1250 stemmen
Jow, dit topic had ik nog niet ontdekt. Iemand nog een tip voor mij?
Leland Palmer
-
- 23740 berichten
- 4699 stemmen
Beide nog niet gezien. Ik zal ze eens bestuderen, dank
Apollinisch
-
- 21275 berichten
- 0 stemmen
Ehm, je begrijpt Knisper verkeerd. Anyway, Knisper: bedankt voor de tip; helaas is de dvd zo goed als niet verkrijgbaar. Ook typisch zo'n film die je niet op een laptopje moet kijken volgens mij, dus downloaden is ook geen optie. Ik denk overigens dat Dead Poets Society en Heavenly Creatures wel iets voor jou zijn. Het zijn in ieder geval titels die vergelijkbaar zijn met Lost and Delirious en My Summer of Love.
HarmJan, Stand by Me past wel in jouw straatje volgens mij.
starbright boy (moderator films)
-
- 21292 berichten
- 4462 stemmen
Anyway, Knisper: bedankt voor de tip; helaas is de dvd zo goed als niet verkrijgbaar.
Er is een eenvoudig te krijgen Britse uitgave. Niet zo duur ook.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3630 stemmen
Knipser: Mysterious Skin
Gezien je top 10 wel een film die je kan smaken denk ik, gestileerde film over jongeren.
maxcomthrilla
-
- 15565 berichten
- 2761 stemmen
MacManus:
Crna Mačka, Beli Mačor lijkt mij wel een film voor jou. Je houdt vaak van films met durf die visueel aardig verzorgd zijn, maar vooral van films met een eigen identiteit. Deze ( absurde, grappige ) film beschikt daar zeker over.
Leland Palmer
-
- 23740 berichten
- 4699 stemmen
HarmJan, Stand by Me past wel in jouw straatje volgens mij.
Die lijkt me erg goed. Een tijdje terug al eens zien staan in de top 250, maar ben 'm toen uit het oog verloren. Bedankt voor de tip.
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7162 stemmen
ROOSKY, op basis van jouw voorliefde voor Natalie Portman en de films die jij met vijf sterren hebt beloond, geloof ik dat Beautiful Girls jou buitengewoon goed gaat bevallen. Wordt nogal afgekraakt hier op MM, maar ik vond het een goede film met leuke dialogen en frisse personages.
Volgens mij kan je de dvd voor een paar euro bij de Blokker meepikken, en anders is hij hier of hier voor een redelijk zacht prijsje te verkrijgen.
Thanks for the tip!
De film light hier voor m'n neus
Knisper
-
- 12992 berichten
- 1250 stemmen
Er is een eenvoudig te krijgen Britse uitgave. Niet zo duur ook.
Apollinisch
-
- 21275 berichten
- 0 stemmen
Kijk aan! Ik zocht alleen op "Fille sur le Pont". Nu nog werk maken van zo'n verrekte creditcard.