menu

Film / Filmgames / 'Rate This Female Picture'- Game

zoeken in:
Aangezien het steeds moeilijker wordt om bij de Knappe Actrices Game (heb er zelf niet veel moeite mee trouwens en vind het altijd wel een uitdaging om een nieuwe te zoeken) een actrice te vinden die nog niet geweest is, maar even een nieuw topic. Een spel zonder regels. Elke vrouw mag, meerdere keren, geen ranglijsten of standen. Hoeft ook niet een actrice te zijn. Kan bijvoorbeeld ook een model, een sportster of een zangeres zijn.

Ik stel voor om de Knappe Actrices Game daarbij gewoon in z'n oude vorm te laten, dus alleen actrices die nog niet geweest zijn.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://www.famousbabes.com/pics118/josieM/josieM005.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Josie Maran om maar ergens mee te beginnen.

+ of - dus, en tot de 10. Gewoon zoals altijd dus. En omdat de vraag ooit komt: niet stemmen op je eigen foto!

Heh kom op Roosky dit hebben we toch al ..

De site word op het ogenblik een beetje doodgegooid met dit soort topics ..

2 Topics over vrouwenfotos waarje klakkeloos kan posten lijkt mij genoeg.

nee, laat hem toch gewoon zijn gang gaan. Ben hier eigenlijk heel erg voor, want hier kan je ook modellen enz... doen en dat kan je bij de knappe actrices game niet, en bij de vote for favorite... vind ik het spijtig dat al mijn foto's worden afgekraakt dus ben blij dat ik eindelijk eens terug foto's kan posten die het misschien gaan halen, want bij knappe actrices is gewoon al iedereen geweest.

kos
Vind het ook niet echt nodig dit.

komop, gun ons dit, deze games zijn de leukste omdat je je verstand gewoon op nul moet zetten, en gewoon een minnetje of een plusje moet geven. Ik heb nood aan dit soort spelletjes. Don't take them away from me. I need this. Anders heb ik geen reden meer om te leven.

PS: misschien er ietwat over, maar toch, ik heb mijn standpunt duidelijk gemaakt, weliswaar vrij drastisch

Stel je niet aan ..

Ik stel ook maar wat voor jongens, het leek mij wel een goed idee. Ik probeer ook maar wat.

mikoz schreef:
Stel je niet aan ..

Ik doe wat ik wil.

1+, 1- (aangepast), als een forum niet aanslaat bloedt het vanzelf wel dood. En andersom, nouja...

Och ja, wrom niet. Is toch niks mis mee, vind het een goed idee!

1+, 2-

Kan ik vanaf nu ook wat van me niet actrice favo's posten

3+, 3-

Ik ga niet meedoen, nog zo'n spel is iets teveel van het stomme(een beetje flauw is leuk maar na een tijdje niet meer).

4+, 5-

Ik vind het wel goed , nu hebben we eindelijk iets waar we alle mooie vrouwen kunnen plaatsen zonder een enkele regel

5+, 5-

Zou ik de volgende foto mogen doen?

6+ , 5-

Jordy (admin)
kos schreef:
Vind het ook niet echt nodig dit.

Sterker nog, deze categorie is bedoeld voor filmgames.

Don Gertus
7+, 6-

Dustyfan
donnie darko schreef:
komop, gun ons dit, deze games zijn de leukste omdat je je verstand gewoon op nul moet zetten, en gewoon een minnetje of een plusje moet geven. Ik heb nood aan dit soort spelletjes. Don't take them away from me. I need this. Anders heb ik geen reden meer om te leven.

PS: misschien er ietwat over, maar toch, ik heb mijn standpunt duidelijk gemaakt, weliswaar vrij drastisch

Alternatief

kappeuter (crew)
Topic gesloten. Jordy merkt al terecht op dat dit een topic voor filmgames is.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:30 uur

geplaatst: vandaag om 20:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.