• 155.447 films
  • 9.299 series
  • 27.667 seizoenen
  • 604.333 acteurs
  • 346.578 gebruikers
  • 8.762.703 stemmen

Wat maakt een acteur goed (of niet)?

zoeken in:

laundromat

• 2434 berichten
  • 0 stemmen

Ik hoor het wel, alls er al een topic als deze bestaat of als hij staat verkeerd staat.

Wat maakt een acteur goed? Ik noem een Morgan Freeman, een Philip Seymour Hoffman, een Daniel Day-Lewis. En waarom is iemand als Paris Hilton slecht (is persoonlijk natuurlijk). Ik noem bewust 2 uitersten.

Het is moeilijk om de vinger er op te leggen. Ik vond dat Jack Nicholson in One flew...niet acteren, hij ís gewoon McMurphy.

Is het uitstraling? Iemand die goede opleiding heeft gehad. Inlevingsvermogen?

Ik vroeg aan mijn tante, die fotograaf is: wat maakt een foto goed? 'Nou dat heeft met timing te maken, het moment, iets zien wat iemand anders niet ziet'. Gaat dit ook op bij acteurs?

Ik ben heel benieuwd wat jullie vinden.

kappeuter (crew films)

• 69467 berichten
  • 5540 stemmen

laundromat schreef:

Ik hoor het wel, alls er al een topic als deze bestaat of als hij staat verkeerd staat.

Ja bestaat inderdaad al:

Film >> Cast en crew >> Wat maakt een acteur/actrice echt goed?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.