menu

Film / Cast en crew / Michael Jackson

zoeken in:
Het was wel een fantastische stunt geweest als michael gisteren uit de kist was geklommen en vervolgens thriller zou gaan zingen

rose schreef:
(quote)
Nou..ik had dat gevoel ook wel een beetje.

Joepie

kos schreef:
1 grote show, al die grote woorden waren natuurlijk supervoorspelbaar.
Ik geloof die familieleden best hoor, zij verliezen gewoon hun broer, of dat nu MJ is of iemand anders, dat is natuurlijk vreselijk. Maar zo'n ceremonie in zo'n immense sfeerloze hal en dan met van die glitterende apepakkies een miljardenpubliek toespreken in tranen terwijl er bij elke bekende aan de microfoon een gejuich van de fans te horen is... plaatsvervangende schaamte allemaal.
Net alsof wij wat te maken hebben met hun verlies, hou dat lekker voor jezelf.
Nog nooit zoveel zonnebrillen bij elkaar gezien... (in overdekte ruimte)

Reinbo schreef:
(quote)

Niet anders of meer of minder oprecht of emotioneel dan vrijwel elke begraafnis......

Dat ontken ik toch ook niet?
Alleen spreek ik tegen dat dit een show was waarin men zat te acteren met emotie's.

Dat stukje met dochter Paris vond ik echt hartscheurend zielig.

Don Dijk
Ik ook. Heb het niet gezien gister maar van wat ik zag op samenvattinkjes vond ik haar eigenlijk het meest oprecht en eerlijk.

geronimo
Rick18 schreef:
Het was wel een fantastische stunt geweest als michael gisteren uit de kist was geklommen en vervolgens thriller zou gaan zingen

Ook niet leuk.

Don Dijk
In Overigen > Algemeen > R.I.P.:

Waarom niet? Dat was toch leuk geweest?

Of wil je hem soms het liefst dood zien ofzo!

Ik zeg al een week dat het een geniale move zou zijn als hij eigenlijk helemaal niet dood was.

Haha, jullie hebben mijn albums gekocht

Dat zou wel heel hopeloos zijn als je op die manier je albums moet slijten.

Nomak

Vierde keer al, dat is spam!

Nomak schreef:
(quote)

Vierde keer al, dat is spam!
Waarom? Ze geven alleen maar aan waar deze discussie thuishoort. Moviemeter is daar de plek niet voor. Een mod mag gerust langskomen en de hele rits berichten verwijderen.

Nomak
Legan schreef:
Waarom? Ze geven alleen maar aan waar deze discussie thuishoort. Moviemeter is daar de plek niet voor. Een mod mag gerust langskomen en de hele rits berichten verwijderen.

De man is overleden en de mensen willen daarover discussiëren. Hier kan je erover discussiëren met mensen waarmee je dagelijks contact hebt.

Het beste is eigenlijk gewoon een Michael Jackson topic openen.

IcU
Nomak schreef:

Stephan schreef:
Dat is wat ik al 20 pagina's roep.

Doe dat dan...

Nomak schreef:
(quote)

Die was er ook, geopend op de avond van zijn sterven, maar is gesloten. Dus je moet het wel via het RIP topic nu doen.

IcU
Of lid worden van MusicMeter.

Nomak
Ajax&Litmanen1 schreef:
Die was er ook, geopend op de avond van zijn sterven, maar is gesloten. Dus je moet het wel via het RIP topic nu doen.

Moonwalker, duidelijk een voorbeeld dat Michael Jackson een acteur was. Die mag een topic hebben, net als Steven Seagal en nog enkele anderen.

Ik vraag me af waarom dat topic gesloten werd.

Om het RIP topic een beetje te ontlasten maar even een topic geopend voor deze acteur, zanger en producent en multitalent.

Madecineman (moderator)
Ajax&Litmanen1 schreef:
Ik raakte net wel even geemotioneerd toen dochter Paris van 11 in huilen uitbarstte.
Zo triestig, zo oprecht...pijnlijk maar heel normaal.

Pfff, toen ik dat zag dacht ik meteen; "Die familie Jackson leert het nooit". Gooien ze weer een kwetsbaar kind in de spotlights. Je moet je toch afvagen wie er bij zoiets gebaat is... Kleine Paris iig niet.

IcU
Wat ik vernomen heb was het uit vrije wil van het meisje. Het was ook spontaan aangezien die broer aankondigde dat Janet Jackson wat wilde zeggen. Het bleek uiteindelijk het dochtertje te zijn.

Als ze naar voren geschoven werd, zouden de andere kids dan ook niet wat moeten zeggen?

Na afloop heb ik een stuk gekeken van het concert dat op RTL5 werd uitgezonden, destijds ben ik daar naartoe geweest.
Lichten uit, spot aan, alleen de doffe beat van Billy Jean en Michael die zijn hoed schuin zet en zijn hele repertoire aan danspasjes even voorbij laat komen....dat was voor mij weer even kippenvel!

Madecineman (moderator)
IcU schreef:
Wat ik vernomen heb was het uit vrije wil van het meisje. Het was ook spontaan aangezien die broer aankondigde dat Janet Jackson wat wilde zeggen. Het bleek uiteindelijk het dochtertje te zijn.

Als ze naar voren geschoven werd, zouden de andere kids dan ook niet wat moeten zeggen?

Mja, zou kunnen. Maar vraag me wel af of die kinderen er daar wel bij hadden moeten zijn op de eerste plaats. Ze hebben verdriet om hun vader die overleden is en dat moeten ze in een vertrouwde en beschermde omgeving kunnen uiten. Niet op een podium met de ogen van de wereld op je gericht...

Ik vond het een mooie herdenkingsdienst. Vooral de stukjes van Brooke Shields, die broer (niet Jermaine) en Paris vond ik puur en echt overkomen. Voor de rest was het wat minder, en Mariah klonk als bagger, jammer bij zo'n mooi nummer.

Hij had in eerste instantie NOOIT goesting gehad om zijn tournee te beginnen. Das allemaal opgedwongen.

M.Goodkat schreef:
Hij had in eerste instantie NOOIT goesting gehad om zijn tournee te beginnen. Das allemaal opgedwongen.
Hoe weet je dat het niet uit vrije wil was, dan?

Rianneke_Dan schreef:
Mariah klonk als bagger, jammer bij zo'n mooi nummer.
. Ik wil niet de hele tijd lopen zeuren over alles wat je zegt (sorry als het er wel op lijkt), maar waarschijnlijk was ze verdrietig en klonk het daarom niet perfect.

Leek me bij Paris ook niet echt vrije wil, niet gek omdat Papa Michael zijn kinderen altijd beschermde voor het hele glitter & glamour wereldje inclusief de media. Had ie dit gezien was ie laaiend geworden, no doubt.

Mariah was inderdaad te geemotioneerd, haar excuses bood ze ook aan op Twitter en haar officiele site hiervoor.

Maakt mij ook niet uit of het nou goed of slecht was, ze zong gewoon heel erg slecht en dat vind ik jammer bij zo'n mooi nummer, dan word de kracht van het liedje ook minder.

Ik vond dat optredentje van Brooke Shields echt als zwaar theater overkomen. Ze stond de hele tijd op de rand van huilen alleen kreeg ze de tranen er niet uigeperst. Krokodillentranen heet zoiets.
Wel mooi vond ik wat die dominee tegen de kinderen van MJ zei over dat hun vader niet raar was maar dat hij met rare zaken te maken had gekregen...

rose
Ik werd niet goed van die dominee. Wat een irritant geschreeuw...
En dan die kleine Paris. Laat dat kind haar verdriet zelf verwerken dan het zo openbaar te gooien. Had meer het gevoel dat ze het moest van al haar tantes en ooms. En Brooke (wat een mooie vrouw is het toch) zal best een hele goede band gehad hebben met hem, maar wat ze daar stond te vertellen kwam mij veel te geforceerd over. Je hoeft niet te janken om verdriet te hebben. Daar dacht zij blijkbaar anders over...

Het ergste is natuurlijk het commentaar hier over het al dan niet oprechte verdriet van anderen.

yorgos.dalman
Beste moviemeter gebruikers. Ruziën jullie lekker even door over het al dan niet terecht ingelasten van podiumbeest Wacko Jacko ten koste van Hogere Kunsten zoals Clint Eastwood, dan ga ik mijn citroenplantje water geven. Ach, het arm dingetje, zijn blaadjes hangen helemaal naar beneden...

Gast
geplaatst: vandaag om 06:56 uur

geplaatst: vandaag om 06:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.