menu

Film / Cast en crew / Halina Reijn

zoeken in:
kappeuter (crew)
Halina Reijn krijgt Poolse prijs

Halina Reijn heeft in Polen een prijs gekregen tijdens het internationaal festival Kontakt in Torun.De actrice kreeg de onderscheiding voor haar rol in de solovoorstelling La Voix Humaine.

Reijn liet weten dat ze zeer vereerd is met de prijs."Een monoloog is altijd een enorme uitdaging voor een acteur en hem opvoeren in het buitenland is behoorlijk spannend."

De monoloog is van de Franse dichter en theateracteur Jean Cocteau.Hij schreef hem in 1927.Halina Reijn speelt de rol van een wahopige vrouw die in de steek is gelaten door haar minnaar.

bron: NOS teletekst

kappeuter (crew)
Berichten verplaatst naar Isabelle (2011)

laundromat
Love her!

Me too!

hate her

mikey schreef:
hate her

Ken je haar persoonlijk?

Waarom vraag je dat aan mij?

Apollinisch schreef:
Me too! GeenStijl : Hé Halina Reijn. HOUD EEN SOP!

Geweldig stuk, kan niet anders dan het hier 100% mee eens zijn.

Snap ook niet waarom zij nieuwswaardig is. Matige actrice, oninteressante persoonlijkheid en ook geen mooie vrouw.

Dit nieuws is toch wel het dieptepunt:

Actrice Halina Reijn wil een vrouw bevruchten | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Halina Reijn voelt de behoefte een vrouw te bevruchten. Probleem is, volgens de 35-actrice zelf, dat ze niet lesbisch is.

"Ik wil een vrouw bevruchten, een vriendin hebben die gewoon leuk parttime werk doet zoals iedere Hollandse dame. Iemand die niet aan de top wil staan, het huishouden verzorgt en vervolgens mijn kind baart voor wie ik geld verdien", schetst Reijn. "Maar dat kan niet. Want ik ben niet lesbisch."

Ze wil gewoon aandacht.

mikey schreef:
Waarom vraag je dat aan mij?

Omdat ik het bijzonder vind dat je iemand kan haten die je niet kent.

Lennon schreef:
Omdat ik het bijzonder vind dat je iemand kan haten die je niet kent.
Ik vroeg dat omdat je niet aan hen vraagt die zeggen 'love her', of ze haar persoonlijk kennen. Maar wel aan mij.

^die heb ik niet gezien, maar inderdaad, ik zou dezelfde vraag kunnen stellen.

Waarschijnlijk was de negatieve inslag van jouw post datgene wat me opviel.

Maar waarom "haat" je haar?

kappeuter (crew)
Berichten verplaatst naar Film > Cast en crew > Celebrity koppels

Een chaos deze tante, evenals haar vaste vriendin C. v, Houten, weten beiden niet wat ze willen.
Filmregisseurs lijken deze types wat structuur te geven (op de set).

Dogie_Hogan schreef:
Een chaos deze tante, evenals haar vaste vriendin C. v, Houten, weten beiden niet wat ze willen.
Je kent beide dames persoonlijk?

Quentin schreef:
(quote)
Je kent beide dames persoonlijk?
Ze brengen zelf te pas en te onpas dit gezever naar buiten...

Hoef je inderdaad geen intimi voor te zijn om deze mening toegedaan te zijn. Als ze een keer geen filmrol heeft dan doet ze haar acteerkunstje wel bij DWDD. De lange brunette spant wat mij betreft nog de kroon qua gewichtig-doenerij en 'existentiële leegte'. Zoals ze het zelf graag noemt. Misselijkmakende types.

Doe mij maar een Rifka Lodeizen.
Wereldactrice.

Ik vind haar films niet veel aan, overigens komt ze in mijn optiek ook wat onsympathiek over.

Ze komt bepaald onsympathiek, aanstellerig, geacteerd en aandacht-tekort-komend over inderdaad.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:58 uur

geplaatst: vandaag om 06:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.