menu

Film / Cast en crew / Christopher Lambert

zoeken in:
veron35
Ik zie dat er nog geen topic over hem is. Ik vind hem echt de meest ondergewardeerde acteur die er is. Mijn favorieten actie acteur. Ik houd ook van de films waar hij in speelt.

Absolon 3*
Beowulf 3,5*
Day of Wrath 4,5*
Fortress 4*
Fortress 2 3*
Highlander 5*
Highlander 2: The Quickening 4*
Highlander III: The Sorcerer 4,5*
Highlander: Endgame 4*
Resurrection 4*
Subway 4,5*
Tashunga 4*
Vercingétorix 4*

Hier een foto:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://planete.qc.ca/quisuisje/images/ChristopherLambert.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

606
highlander 1

fortress 1,2

ressurection

die heb ik gezien en vond ik goed

Highlander: 4,5*

Fortress: 3,0*

Fortress 2: 3,5*

Gunman: 3,5*

Nirvana: 2,5*

The Point Man: 3,5*

Niet zo'n slecht acteur zoals de meesten zeggen.

Eeuwige B-acteur. Zwakke acteur ook. Hier en daar wel wat vermakelijke filmpjes, maar rommel overheerst.

Nog niks van gezien geloof ik, maar er staat niks in zijn filmografie wat ik wil zien.

Je moet op zijn minst bekend zijn met Highlander wil je een beetje meepraten.

veron35
Goodfella_90 schreef:
Eeuwige B-acteur.

Vind jij Fortress, de Highlander reeks en Resurrection B-films?
Jij mag de meeste films natuurlijt troep vinden, maar je moet er denk ik ook nog heel wat zien. Oordeel maar eens na het zien van Day of Warth, Subway en Fortress gezien hebt (mocht je ze nog niet gezien hebben).

Lijkt me eerder feit dan mening. Ook alle voorbeelden gezien die je daar noemt.

Overigens hoeft B film volgens mij niet altijd een negatief predikaat te zijn.

606
gunman heb ik ook gezien

vond ik ook erg leuk en grappig.

Ik beschouw het als een vrolijke film.

veron35
veron35 schreef:

Absolon 3*
Beowulf 3,5*
Day of Wrath 4,5*
Fortress 4*
Fortress 2 3*
Highlander 5*
Highlander 2: The Quickening 4*
Highlander III: The Sorcerer 4,5*
Highlander: Endgame 4*
Resurrection 4*
Subway 4,5*
Tashunga 4*
Vercingétorix 4*

Ik was The Point Men (3*) er vergeten bij te zetten.

Gunmen zou eens op dvd moeten verschijnen!

.....Oh en Adrenalin en Road Flower ook.

Ressurection 3,5*
Absolon 3,0*

Lambert is na 'Greystoke' alleen in 'Highlander' enigszins nog uit de verf gekomen.
Zit vrijwel altijd in vreselijk slechte films en heeft beperkte acteertalenten.

Het goede resultaat van 'Greystoke'had hij bovendien alleen aan de buitengewoon strenge regie van Hugh Hudson te danken.

Lambert heb ik altijd graag gezien. Enige nadeel is dat zijn films vrijwel altijd slecht gewaardeerd worden en hij ook het talent heeft om heel fouten rollen te nemen, die ik overigens stuk voor stuk erg leuk vind. Een van mijn favorieten van Lambert is denk ik Knight Moves.

ik heb nog niet zo heel veel films gezien met lambert, maar de gene die ik heb gezien vond ik wel vrij goed.

highlander
highlander 4
the pointmen
gun men
mortal combat

dat zal het zowat zijn denk ik,
niet allemaal geweldige films, maar tog wel vermakelijk.

ik heb overlaatst ook ergens gelezen dat hij bijna geen steek ziet zonder bril, mischien daardoor zij "slechte" acteerprestaties?

01. 5.0* - Southland Tales (#01)
02. 3.0* - Mortal Kombat
03. 2.5* - Beowulf
04. 0.5* - Resurrection

Alleen Highlander wil ik nog eens van deze acteur zien.

Lambert vind ik op zich best een sympathieke gast, maar een niet al te beste acteur.
Praat ook Engels met een zwaar accent, wat niet altijd het personnage wat ie speelt ten goede komt.

Greystoke, Highlander en Subway waren op zich goede films,

maar die stammen allemaal uit het begin van zijn carierre,
alle films er na zijn op zijn best vermakelijke b-films, vaak bestaand uit jatwerk van veel betere films in het genre, maar er zit ook ongeloofelijk veel rotzooi tussen.

Heeft een rol in de nieuwe Ghost Rider. Vet.

Aardige gast, speelde alleen goed in highlander 1. De rest zijn toch wel b-films waarin hij heeft gespeeld.

Dat 'ie in B-films speelt zegt niks. Neemt niet weg dat Lambert wel een erg beroerd acteur is.

Lambert heeft best wel een paar behoorlijke films gemaakt, met natuurlijk de Highlander reeks voorop. Hij is voor een bepaald soort rollen gewoon degelijk. Heeft een coole blik in z'n ogen.

Ik ken hem vrij slecht, maar ik zie hem wel eens opduiken in films. Laatst in die film van the Coens, Hail Ceasar! en ook in die van Richard Kelly, Southland Tales. Dat doet die opzich niet slecht. Je ziet wel dat hij erg ervaren is als acteur.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:12 uur

geplaatst: vandaag om 07:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.