menu

Film / Cast en crew / Scarlett Johansson

zoeken in:
Scarlett Johansson is in mijn ogen zeker een van de beste actrices van het moment. Haar prestaties in Match Point, Lost in Translation en The Horse Whisperer zijn van een zeer goed niveau. Daar komt bij dat ze er ook nog eens goed uitziet. Ze heeft gewoon iets. Wel vind ik het jammer dat ze er te vaak uitziet als een hoer. Niet lullig bedoeld maar bij sommige fotoshoots is het wel heel erg. Totaal niet sexy, eerder afschuwelijk. De grote hoeveelheid aan make-up. Jammer.

D-ark schreef:
Zeker geen slechte actrice maar ze kan eigenlijk veel meer dat ze in veel van haar films laat zien.
volgens mij kan ze helemaal niets behalve zielig kijken.

Gelul! Lost in Translation en Scoop leveren het bewijs!

Scoop ken ik niet. Ik kwam tot die conclusie na Lost in tralala en Ghost world. En ik ken ook nog een film over haar broertje als varkentje, zelfs in die film bleek ze het minst interessant.

mikey schreef:
Scoop ken ik niet. Ik kwam tot die conclusie na Lost in tralala en Ghost world. En ik ken ook nog een film over haar broertje als varkentje, zelfs in die film bleek ze het minst interessant.

Zoveel gevraagd om gewoon Lost in Translation te typen? En dus bedoel je My Brother the Pig.

BlueJudaskiss schreef:
Gelul! Lost in Translation en Scoop leveren het bewijs!

Het is mikey's mening. Als je het er niet mee eens bent onderbouw dan eens waarom ze wel een goede actrice is, met termen als 'gelul' kan je moeilijk discussiëren.

Naomi Watts schreef:
(quote)

Het is mikey's mening. Als je het er niet mee eens bent onderbouw dan eens waarom ze wel een goede actrice is, met termen als 'gelul' kan je moeilijk discussiëren.

tss, gelul.

Naomi Watts schreef:
(quote)

Het is geen mening of je iemand zielig vindt kijken. Iemand kijkt alleen maar zielig of iemand kijkt niet alleen maar zielig.

Tuurlijk is dat wel een mening. Wat de één zielig kijken vindt, kan de ander weer niet zielig kijken vinden. Je raakt kant noch wal.

Ik denk je dat je mikey's gerefereer naar zielig kijken niet te letterlijk moet opvatten. In zijn ogen brengt ze acterend niets bijzonders, deal with it!

Uiteraard is het gewoon een mening, kom op zeg.
Naomie heeft wat dat betreft helemaal gelijk, de een ziet het anders dan een ander.
En als je het gelul vind, leg dan gewoon uit waarom en ga niet zo doen, dat is niks voor jou Maarten

En wat Mikey betreft moet ik eerlijk zeggen dat ik het met hem eens ben, ze kijkt vaakt zielig, en qua acteren is het ook heel matig.

Hee bedankt voor de support.

Rianneke_Dan schreef:
qua acteren is het ook heel matig.

Een ster niet mogen, oké, maar ga dan niet lopen zeggen dat zo iemand niet kan acteren

En daar gaan we weer.
Meningen mogen gezegt worden hier, en dat is mijn mening hou daar dan over op zeg.
Die discussies worden tegenwoordig zo vaak gevoerd over meningen van mensen.

matthijs_013 schreef:
(quote)

Een ster niet mogen, oké, maar ga dan niet lopen zeggen dat zo iemand niet kan acteren

Nou matthijs, beargumenteer is waarom Johansson zo goed is en waarom het gewoon niet kan haar niet goed te vinden?

Je mag het met een mening oneens zijn maar dit soort reacties zijn natuurlijk erg lachwekkend en vormen ook puur geen basis om een onderbouwde discussie mee te beginnen. Meningen zullen altijd verschillen, Johansson is niet objectief gezien een goede actrice. Leer ermee leven!

Vind je het erg dat ik tot de tijd dat je niet met iets zinnigs komt, dat ik dan even om jouw reactie ga lachen Matthijs? vast niet!

Naomi Watts schreef:
(quote)

Nou matthijs, beargumenteer is waarom Johansson zo goed is en waarom het gewoon niet kan haar niet goed te vinden?

Je mag het met een mening oneens zijn maar dit soort reacties zijn natuurlijk erg lachwekkend en vormen ook puur geen basis om een onderbouwde discussie mee te beginnen. Meningen zullen altijd verschillen, Johansson is niet objectief gezien een goede actrice. Leer ermee leven!

Vind je het erg dat ik tot de tijd dat je niet met iets zinnigs komt, dat ik dan even om jouw reactie ga lachen Matthijs? vast niet!

Grappig, ik dacht precies hetzelfde over Rianneke_Dan (zegt alleen dat Johansson matig acteert). Wat jij zegt, is ook pure onzin. Voor beargumentatie scroll je maar terug naar vorige berichten. Dat eindeloos herhalen is natuurlijk ook kansloos. Redelijk triest berichtje

Weinig kansloos en triest? je bent toch niet van suiker?!

Je hebt nog nóóít een onderbouwde mening gegeven. Je komt niet verder dan gekibbel als dat ze een goed actrice is. Maar ik vraag je waarom? Daar kan je met je voorgaande posts niet op antwoorden

Het is geen feit dat ze een goed actrice is. Dat jouw mening niet samenhangt met dat van andere kan maar dan moet je alsnog wel hun mening accepteren.

En je manier van reageren is nogal denigrerend en imo ook erg lachwekkend.

Naomi Watts schreef:
En je manier van reageren is nogal denigrerend en imo ook erg lachwekkend.
Matthijs heeft het toch duidelijk niet tegen jou, maar hij heeft het tegen Rianneke..?

Ik reageer toch op algemene zaken of niet?

Er moeten hier eens meningen geaccepteerd worden, ook al ben je het er niet mee eens.

Naomi heeft alle recht om er ook gewoon op te reageren soom, aangezien ik geen zin heb om eindeloos discussies te gaan voeren over meningen.

Wat gaat het hier leuk aan toe zeg.

kijkert
matthijs_013 schreef:
(quote)

Grappig, ik dacht precies hetzelfde over Rianneke_Dan (zegt alleen dat Johansson matig acteert).

Precies. Naomi Watts is hier nogal selectief verontwaardigd.

Kom Rianneke, waarom acteert Scarlet matig??

Ik vind Scarlett absoluut niet knap, maar dat is een kwestie van smaak. Gekeken naar haar acteerprestaties en haar leeftijd behoort ze zeker tot een hogere klasse.

kijkert schreef:
(quote)

Precies. Naomi Watts is hier nogal selectief verontwaardigd.

Kom Rianneke, waarom acteert Scarlet matig??

Naar mijn mening acteert Scarlett matig omdat ik haar vaak overdreven vind acteren, ze probeert er teveel emoties in te gooien op verkeerde momenten, en ze reageert vaak te veel met gezichtsuitdrukkingen waardoor ik het niet geloofwaardig over vind komen.
Dat is mijn mening, die ik gevormd heb naar de films die ik heb gezien van haar.
Dat wil niet zeggen dat ik haar slecht vind, want in The Horse Whisperer was ze te doen, zeker omdat ze een kind was nog.
Plus het feit dat ik haar overgewaardeert vind, haar geen knappe, of klassieke vrouw vind, en het jammer vind dat ze steeds meer de ordinaire kant opgaat, wat dan wel weer los staat van het acteerwerk uiteraard.

kijkert
Rianneke_Dan schreef:
(quote)

Naar mijn mening acteert Scarlett matig omdat ik haar vaak overdreven vind acteren, ze probeert er teveel emoties in te gooien op verkeerde momenten, en ze reageert vaak te veel met gezichtsuitdrukkingen waardoor ik het niet geloofwaardig over vind komen.
Dat is mijn mening, die ik gevormd heb naar de films die ik heb gezien van haar.

Kijk, nou komt de discussie ergens. Bedankt!

Ik ken zelf volgens mij geen enkele film met haar, maar nu kan ik me wel een beeld vormen van wat je matig aan haar vind. Zo wordt zo'n topic de moeite waard om te lezen.

Knap, nee dat is ze naar mijn smaak ook niet, maar dat is absoluut geen minpunt. Het zou mij een lief ding waard zijn als er eens wat minder op uiterlijk van acteurs en actrices gelet wordt. Alsof gewone, doorgaans nogal onknappe, mensen nooit leuke avonturen op het witte doek mogen beleven.

Hilarious schreef:
Wat gaat het hier leuk aan toe zeg.

Ja, erg hilarious!

Reinbo
mikey schreef:
volgens mij kan ze helemaal niets behalve zielig kijken.

Jij heb ook geen idee wat ze met die lippen kan doen....

kijkert schreef:
Naomi Watts is hier nogal selectief verontwaardigd.

Tuurlijk, het ging mij ook op de manier waarop matthijs reageerde.

Bij Rianneke ben ik niet verontwaardigd, ik ken haar argumenten waarom ze haar zo slecht vindt. Het is mijn vriendin, vandaar. Ik heb het al vaak genoeg moeten aanhoren dus.

kijkert
Naomi Watts schreef:
(quote)

Tuurlijk, het ging mij ook op de manier waarop matthijs reageerde.

Bij Rianneke ben ik niet verontwaardigd, ik ken haar argumenten waarom ze haar zo slecht vindt. Het is mijn vriendin, vandaar.

flutargument om je selectieve verontwaardiging achter te verschuilen, imo. Men schrijft hier niet voor lovers en gezinsleden, maar voor het hele MM-lezerscorps.

Nu moet ik weer moeite doen om info over Miss Johansson te krijgen waar ik wat aan heb.

Nogmaals bedankt, Rianneke.

(nou ja, jij ook voor de uitleg, Naomi)

Geen probleem, ik ben de slechtste niet. en ook misschien niet selectief maar DE Naomi Watts is ook zeker de slechtste niet

Naomi Watts schreef:
(quote)

Het is mijn vriendin,

Had ik al zo'n donkerbruin vermoeden van.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:08 uur

geplaatst: vandaag om 07:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.