- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Welke acteur zou wel eens met een andere acteur kunnen spelen?
Welke acteur zou wel eens met een andere acteur kunnen spelen?
happie
-
- 6128 berichten
- 426 stemmen
Iemand met zijn staat van dienst kan je ook best een grootheid noemen.
moviefreak#1
-
- 14329 berichten
- 23040 stemmen
Een grootheid in de wereld der vechtsporten absoluut.
Hij zit alleen in de filmwereld omdat hij die vechtsporten zo goed beheerst, niet omdat hij enig talent voor acteren heeft.
happie
-
- 6128 berichten
- 426 stemmen
[/quote]
Hij heeft ook geen talent meer voor acteren nodig. Ik denk dat hij genoeg films heeft om te laten zien dat hij wel degelijk kan acteren.
Onderhond
-
- 87389 berichten
- 12354 stemmen
Aangezien mijn lievelingsduo (Asano & Nagase) al eerder samen in films gespeeld hebben ...
Asano mag wel een keertje in een film opduiken met Vincent Cassel. Twee acteurs die elkaar goed aanvullen volgens mij.
Wat martial arts betreft, mag Jet Li wel eens een beentje wisselen met Tony Jaa
moviefreak#1
-
- 14329 berichten
- 23040 stemmen
Wat martial arts betreft, mag Jet Li wel eens een beentje wisselen met Tony Jaa
Jet Li gaat een film maken met Jackie Chan dus waarom ook niet één met Tony Jaa ? Ik heb het idee dat Tony Jaa op dit moment dé absolute ster is in de martial arts wereld en dat Jet Li sinds Fearless weer helemaal terug is in de top. Lijkt me geweldig deze twee fantastische kunstenaars samen op het grote doek te zien
soom
-
- 24874 berichten
- 2712 stemmen
Audrey Tautou met Marion Cotillard. Ben zeer benieuwd wat voor film dat oplevert.
sinterklaas
-
- 11692 berichten
- 3248 stemmen
Nee, gewoon Amerikaanse soldaten, want die hebben daar gevochten in Joegoslavie.
sinterklaas
-
- 11692 berichten
- 3248 stemmen
Robert de Niro en Denzel Washington.
Leland Palmer
-
- 23759 berichten
- 4792 stemmen
Tien jaar geleden had ik Steven Seagal wel samen met Van Damme op het witte doek willen zien! Nu niet meer, maar het had toendertijd een beste portie actie op kunnen leveren!
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
Van Damme, Lundgren, Seagal, Jeff Wincott, Patrick Killpatrick, Bud Spencer, Rob Schneider, The Rock en Wesley Snipes in een nieuwe Police Academy.
The Rock, Van Damme, Lundgren en Segal in een goede film. Ik dacht het niet. Ik houd van Police Academy, maar met die 4 erin zie ik er zeker vanaf.
arshad
-
- 127 berichten
- 556 stemmen
denzel wasington en morgan freeman in een film ( ik weet glory maar 1 die geen oorlog is ) en travolta,l jackson en willis weer in 1 film
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
- John Travolta & Brad Pitt
- Christian Bale & Michael Madsen
- Jim Carrey & Ewan McGregor
Art
-
- 13507 berichten
- 3584 stemmen
Audrey Tautou met Marion Cotillard. Ben zeer benieuwd wat voor film dat oplevert.
Un Long Dimanche de Fiançailles