menu

Film / Cast en crew / Carice van Houten

zoeken in:
Bescheiden ja, verlegen niet. Ze is altijd heel erg vrolijk ed, nooit echt stilletjes ofzo. En ik denk dat als je actrice bent je nauwelijks verlegen kán zijn.

Jawel hoor, en op het toneel komen ze juist uit hun schulp.

Ik vind Carice al een paar jaar (sinds Minoes of Amnesia, weet niet meer welke ik eerder zag) heel erg geweldig. Prachtige vrouw, uitstekende actrice en geboren in hetzelfde ziekenhuis als ondergetekende.

neo schreef:
Ze lijkt mij eerder tamelijk bescheiden en verlegen.

Dat speelt ze.
Achter de camera lijkt het me echt een diva.

Waarom..?

Ik weet niet, intuitie. Het komt allemaal zo gemaakt over.
Zo van, oh ik snap er niks van dat ik die en die prijs hebt gekregen.

Als er iemand niet gemaakt overkomt is het Van Houten wel.

Quentin schreef:
Als er iemand niet gemaakt overkomt is het Van Houten wel.

Dat is jou mening. Ik vind die schapenlach allesbehalve spontaan.

Ach ja. Beetje zichzelf een houding geven. Carice is een heel lief meisje met een geweldig gevoel voor humor.

Wouter schreef:
Ach ja. Beetje zichzelf een houding geven. Carice is een heel lief meisje met een geweldig gevoel voor humor.

Tja, jij kent haar persoonlijk dus zal je wel gelijk hebben.
Ik vind haar op TV totaal niet sympathiek overkomen maar wie weet is ze achter de schermen een fantastisch persoon

Erg goeie actrice. Was uitmuntend in Zwartboek

Mojo Pin
Ze heeft ook in de OOR gestaan, het lijkt mij wel een vrouw met inhoud.

Moviestar
Ik weet niet of iemand haar zus (Jelka van Houten) wel eens te werk heeft gezien (Turks Fruit, Sexual Perversity) maar wat is die verdomde goed zeg. Vele malen beter dan haar zus! En een fantastisch mooie stem. Gelukkig staat ze nog aan het begin van haar carriere.

hinie
Ik heb haar ook in turks fruit gezien, en vond haar ook heel erg goed.
Maar als je over charisma spreekt ,dan vind ik dat Carice die toch iets meer heeft.
Heeft Jelka trouwens ooit in een film gespeeld?
En theater is toch ook duidelijk wat anders dan film? toch?

Moviestar schreef:
Ik weet niet of iemand haar zus (Jelka van Houten) wel eens te werk heeft gezien (Turks Fruit, Sexual Perversity) maar wat is die verdomde goed zeg. Vele malen beter dan haar zus! .

Liefje gezien?

hinie
Ik heb hem niet gezien, maar concludeer daaruit dat het niet goed was?

De film was verschrikkelijk en Jelka helaas ook.

Wouter schreef:
De film was verschrikkelijk en Jelka helaas ook.

Ja ik denk dat Jelka het meer moet hebben van haar zangtalent. Daarom is ze ook mee geschikt voor theater denk ik. Carice is juist weer beter in acteren in films, en minder vind ik dan, in theater.

RealMovieFan schreef:
Carice is juist weer beter in acteren in films, en minder vind ik dan, in theater.

Heeft ze dan in het theater gestaan? Ik kan me dat niet voorstellen, daarom dacht ik, ik vraag het maar...

Van alleen films valt ook niet te leven in Nederland; zelfs niet voor iemand als Carice...

gotti schreef:
Van alleen films valt ook niet te leven in Nederland; zelfs niet voor iemand als Carice...

Ja dat klopt. Carice schijnt ook colums te schrijven of dat heeft ze iig ooit gedaan voor het Amsterdamse blad NL20, helaas woon in niet in de buurt van Amsterdam...heeft iemand ooit haar columns gelezen ben eigenlijk wel een beetje benieuwd naar haar schijfskills..

Niet zo heel bijzonder vond ik. Acteren gaat 'r beter af...

Ik heb een carice fansite.

http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=358200&firstVisit=true

Neem eens een kijkje, leuke foto's, filmpjes, nieuws en nog veel meer!

Inderdaad leuke site. Filmpje is wel leuk. Wat ik wel mis zijn de foto's.. Of kijk ik nu niet goed? Ik kon nergens op klikken qua foto's.

Duidelijk door een jong iemand gemaakt.

Haha, je bent 15 jaar by_the_way.

by_the_way schreef:
Duidelijk door een jong iemand gemaakt.
Carice van Houten: website voor "grote mensen".

Goodfella_90 schreef:
Haha, je bent 15 jaar by_the_way.

Ja sorry, maar ik ben niet zo'n iemand van die kindertent site's etc.

by_the_way schreef:
(quote)

Ja sorry, maar ik ben niet zo'n iemand van die kindertent site's etc.

Nounou, niet zo negatief, het is echt een goeie site hoor, misschien niet in html opgebouwd maar wat boeit dat, de officiele site van Carice daar staat al sinds weet ik veel geen nieuws meer op en deze site is de enige site die een beetje recent is.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:58 uur

geplaatst: vandaag om 18:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.