menu

Film / Cast en crew / Paris Hilton

zoeken in:
I don't like her.
Waarom niet? Wat, volgens mij, jij eerder zei, over het teren op pappie's roem, klopt trouwens niet echt. Paris Hilton heeft van zichzelf wel een hoop geld geerfd, waarom zou ze dan teren op haar vaders naam?
Haar vader is volgens mij ook niet echt degene die haar de roem heeft gebracht, dat was haar grootvader.

Er zijn inderdaad wel leeghoofdige blondines, en Paris Hilton is er zeker weten ééntje van.
Toch zou het me helemaal geweldig lijken als ik maar een dagje in haar schoenen zou mogen staan. Ze hoeft gewoon echt totaal nergens voor te werken, en dat lijkt me echt geweldig.

Wel een beetje realistisch blijven, maar als ik mocht ruilen met haar, ik zou het maar wat graag doen.

van soom. Wel een beetje realistisch blijven, maar als ik mocht ruilen met haar, ik zou het maar wat graag doen.

Voor vrouwen is de keuze misschien wat makkelijker

Ik zou echt niet met haar willen ruilen, geef mij maar een persoon die enigzins bewonder... Angelina Jolie bijvoorbeeld. Zij doet heel wat nuttigere zaken dan Paris Hilton. Met haar zou ik best willen ruilen.
Voor die vermeende racistische uitspraak had ik niet echt iets tegen Paris Hilton, ik vond haar dom vermaak, niet meer minder. Maar domme wichten die ook valse, neerbuigende, kwetsende, discriminerende uitspraken doen kan ik echt niet verdragen. Ik geloof niet dat ik hier overdrijf.

Wat voor een uitspraak was dat dan?

soom schreef:
(quote)
Waarom niet? Wat, volgens mij, jij eerder zei, over het teren op pappie's roem, klopt trouwens niet echt. Paris Hilton heeft van zichzelf wel een hoop geld geerfd, waarom zou ze dan teren op haar vaders naam?
Haar vader is volgens mij ook niet echt degene die haar de roem heeft gebracht, dat was haar grootvader.

Er zijn inderdaad wel leeghoofdige blondines, en Paris Hilton is er zeker weten ééntje van.
Toch zou het me helemaal geweldig lijken als ik maar een dagje in haar schoenen zou mogen staan. Ze hoeft gewoon echt totaal nergens voor te werken, en dat lijkt me echt geweldig.

Wel een beetje realistisch blijven, maar als ik mocht ruilen met haar, ik zou het maar wat graag doen.

Ik zou never nooit willen ruilen met zo'n ontzettend dom en ordinair mens

mikey schreef:
Wat voor een uitspraak was dat dan?

Het staat op een videotape. Er kwamen twee negers op haar af en ze vroegen of zij misschien het model wou zijn voor hun kledingcollectie. Paris Hilton zei vriendelijk: "Nee.", sloeg een praatje met hen maar toen de negers zich omdraaiden zei ze: "Dumb niggaz.". Daar was dus een hele rel rond in America. Brandon Davies, een ex van haar, vertelde dat Paris Hilton voortdurend racistische praat rondspreidde. Nicole Richie en Paris Hilton hebben naar aanleiding van die uitspraak ook gebroken met elkaar. Wat die ex vertelde kan misschien niet waar zijn, dat weet ik natuurlijk niet maar ik geef Paris Hilton in dit geval niet het voordeel van de twijfel. Misschien is ze niet echt racistisch, ik geloof eigenlijk dat ze niet beseft waar ze het over heeft maar dat vind ik evengoed vreselijk.

soom schreef:
Paris Hilton heeft van zichzelf wel een hoop geld geerfd, waarom zou ze dan teren op haar vaders naam?

Vertel me nu eens: wie erft er nu in Godsnaam geld van zichzelf? Je kan van de ganse wereld erven, maar toch niet van jezelf?

Ik vermoed dat haar zin een beetje ongelukkig verwoord is. Ze bedoelt, denk ik, dat Paris Hilton een hoop geld heeft geërfd en dat ze het daarom niet nodig zou hebben om op haar vaders naam te teren.

speedy23 schreef:
(quote)

Vertel me nu eens: wie erft er nu in Godsnaam geld van zichzelf? Je kan van de ganse wereld erven, maar toch niet van jezelf?
Hahaha.... Nee, dat is een ultieme blonde opmerking van me. Ik bedoelde: Paris Hilton heeft wel enkele miljoenen die ze bij voorbaat al heeft gekregen. Omdat de Hilton's een zeer rijke familie zijn hebben de Hilton zusjes, en dus ook Paris, al een heleboel miljoenen op hun naam staan. *Originele-hoe-red-ik-me-hier-uit-smoes, ghehe.

Dat is al een berg verschil.

katie morosky schreef:
Ik vermoed dat haar zin een beetje ongelukkig verwoord is. Ze bedoelt, denk ik, dat Paris Hilton een hoop geld heeft geërfd en dat ze het daarom niet nodig zou hebben om op haar vaders naam te teren.
Dat is inderdaad wat ik bedoelde, ja..
Ik denk inderdaad trouwens dat Paris Hilton inderdaad wel ordinair is, en niet echt slim. Maar dat hoeft mijns inziens ook niet, want ze heeft bij voorbaat al miljoenen geeërfd, ze hoeft dan ook niet naar school. Dat het misschien daarom een leeghoofdig tantetje is... Sja. Maar persoonlijk droom ik er van om me net als zij onder de jetset van Hollywood te begeven... Zelfs als ik zo dom zou mogen zijn als Paris.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://partyflock.nl/images/user/188121_large.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://img514.imageshack.us/img514/6475/love4bf.gif

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Jouw ondertitel ontbreekt! Ondertitel: Paris en Nicole in betere tijden.

Zet ze in een grote kartonnen doos, en je kunt het zo bij de Bart Smit afdeling schaal 1:1 barbiepoppen zetten.

U-96 schreef:
Zet ze in een grote kartonnen doos, en je kunt het zo bij de Bart Smit afdeling schaal 1:1 barbiepoppen zetten.
Ik mag het niet zeggen.... Ik mag het niet zeggen.... Argh... Dan zet ik wel een icoontje neer . Hahaha. Dat zegt a genoeg over wat ik bedoel en b jouw mening over mij is nu echt onderhand wel bewezen.

haha omdat ze blond zijn...!

Niet alleen omdat ze blond zijn.

In elk geval, ze zijn toch mooier dan ik.

Kan bijna niet waar zijn.

Jeetje,
heldinnen van het nieuwe millennium.

ToNe schreef:
Jeetje,
heldinnen van het nieuwe millennium.

Haha echt wel En ze zijn erg schattig!

speedy23 schreef:
In elk geval, ze zijn toch mooier dan ik.

Met een hoop make-up, de juiste outfit, een personal trainer, en extensions kan jij ook een sexbom worden, Speedy.
Dan word jij vast mooier dan zij!

Rujar schreef:
(quote)

Haha echt wel En ze zijn erg schattig!

Ik zou het heel erg vinden als Paris Hilton en Nicole Richie als heldinnen of rolmodellen worden beschouwd. .

Om op die rel terug te komen, wat totaal nieuw voor mij was:
Opmerkelijk dat het vermelden van met welke neger[s] ze wél zou willen seksen, het ook maar meteen goed moet maken.

De common man wordt eerst beledigd en krijgt alsnog te horen dat ie niet bij de 'gelukkigen' mag scharen.
Tough luck, brother.

ToNe schreef:
Om op die rel terug te komen, wat totaal nieuw voor mij was:
Opmerkelijk dat het vermelden van met welke neger[s] ze wél zou willen seksen, het ook maar meteen goed moet maken.

Ze denkt dat een racist niet met andere rassen wil slapen. Bullshit. Natuurlijk klopt dat voor een deel racisten maar voor een ander gedeelte absoluut niet. En ook: als je een ander ras minder aantrekkelijk vindt maakt je dat nog geen racist. Ze kon op z'n minst een beetje nadenken over haar excuses...

Ze kon op z'n minst een beetje nadenken over haar excuses...

Ik denk dat ze daar niet toe in staat is.

Zijn er bekende mensen met minder hersens dan Paris Hilton?

Art
Ik denk dat Georgina Verbaan een goede kans maakt

sterker nog ze is de Nederlandse versie ervan

soom schreef:

Ik denk inderdaad trouwens dat Paris Hilton inderdaad wel ordinair is, en niet echt slim. Maar dat hoeft mijns inziens ook niet, want ze heeft bij voorbaat al miljoenen geeërfd, ze hoeft dan ook niet naar school. Dat het misschien daarom een leeghoofdig tantetje is... Sja. Maar persoonlijk droom ik er van om me net als zij onder de jetset van Hollywood te begeven... Zelfs als ik zo dom zou mogen zijn als Paris.

Ach, ik wil ook net zo rijk zijn als Paris Hilton. Ze mogen mij al haar geld zo geven. Maar voor mij persoonlijk is er meer dan alleen maar shoppen, je foto op de voorpagina van een roddelblad zien en geen slipje dragen als je op de tafels danst. Die jonge Hollywoodiaanse jetset draait vaak alleen maar rond uiterlijk (vertoon). En of je 'in' bent of 'out'. Tuurlijk, ik ken die mensen niet persoonlijk maar afgaande op diepte-interviews met La Hilton en La Reid kan ik niets anders dan dat concluderen. Werkelijk, soom, wil je met die mensen optrekken? Ik denk dat je je snel zou vervelen. Je slaapt wel in de beste hotels, dineert in de beste restaurants, komt op de mooiste plekjes maar wat dat doet het je met zo'n gezelschap?

Gast
geplaatst: vandaag om 07:25 uur

geplaatst: vandaag om 07:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.