menu

Film / Cast en crew / Wie weet welke film dit is

zoeken in:
Hallo.. ja ik ben nieuw hier..en ik heb me aangemeld omdat ik met zo'n brandende vraag zit.

Een jaar geleden ofzo heb ik een film op tv gezien.Ik weet nog dat ik hem erg goed vond.Maar ik wil hem weer eens zien..alleen ik heb geen idee wat de naam was van die film en welke acteurs er in mee speelde. Misschien kunnen jullie helpen. De film ging over :

Een soort gotic-achtige jongen van zo 18 jaar. Hij is erg raar,maar dan word hij verliefd op een meisje uit de straat. Zij is normaal maar vind hem erg interesant. Ook verstopt de jongen drugs op zijn erg nette kamer,tot zijn vader erop een dag achter komt en hem in elkaar slaat. Het is een erge grauwe depresive film.
De hoofdfiguur "de gotic/vreemde jongen" is volgens mij joaquin phoenix , maar ik weet het niet helemaal zeker,ander iemand die erg op hem lijkt.

Sorry het is erg vaag allemaal..maar misschien weten jullie het.
al vast erg bedankt.. ik moet het weten want ik wordt gek

Sexy Lee Ryan
Kan me Joaquin niet in zon film herinneren, en dat zou ik moeten weten ben helemaal gek van Joaquin.

Sexy Lee Ryan
Ik kan me wel vaag zon verhaal herinneren, maar als je ook geen acteurs enzo weet word het moeilijk. Het verhaal komt me wel bekend voor, maar daar kan ik verder niks mee.

American Beauty is dat. Geen Joaquin Phoenix maar hij had er wel wat van weg.

FisherKing
Parenthood had ook nog gekunnen, maar daar is de sfeer niet zo grauw.

Sexy Lee Ryan
Naomi Watts schreef:

American Beauty is dat. Geen Joaquin Phoenix maar hij had er wel wat van weg.

FisherKing schreef:

Parenthood had ook nog gekunnen, maar daar is de sfeer niet zo grauw.
Daar verstopt hij toch geen drugs? Alhoewel je het wel als een soort drug zou kunnen beschouwen natuurlijk.

ik heb nog ff een beetje lopen zoeken.. en ik denk toch dat ik in de war was met American Beauty. Nu een trailer zie waarin die rare jongen een camera beet heeft.. komt weer een beetje boven borrelen..
bedankt
x

FisherKing
gotti schreef:

Daar verstopt hij toch geen drugs? Alhoewel je het wel als een soort drug zou kunnen beschouwen natuurlijk.

Precies

kos
Oke, slotje.

En volgende keer graag in dit topic.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:37 uur

geplaatst: vandaag om 05:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.