Tot mijn grote verbazing werd deze zeer goede film nogal afgezeken door andere users.Smaken verschillen natuurlijk maar sinds ik deze site hebt ontdekt heb ik vele nieuwe films gezien door recencies van anderen die me anders door de vingers waren geglipt.Ik ben hier erg dankbaar voor en zou graag willen zien dat deze film de waardering krijgt die hij verdient.Het is een heel goed portret van een seriemoordenaar en doet niet onder voor henry.Deze opmerking is niet bedoeld als vergelijking want de films zijn zeer verschillend maar qua waardering in het genre staan ze beide op hoog niveau.Samen met zijn spel in salvador de beste rol van Woods ooit. l
Waarom staat dit niet bij de film zelf?
EDIT: ah, film staat al zoiets bij de film...waarom dan nog deze topic openen?
Correct, svp bij de betreffende film deze discussie voortzetten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
Het laatste film- en serienieuws per e-mail ontvangen?
Realtimes | Publishing Network
Innovatieweg 20C
7007 CD, Doetinchem, Netherlands
+31(315)-764002
MovieMeter is hét platform voor liefhebbers van films en series. Met tienduizenden titels, die dagelijkse worden aangevuld door onze community, vind je bij ons altijd de film, serie of documentaire die je zoekt. Of je jouw content nou graag op televisie, in de bioscoop of via een streamingsdienst bekijkt, bij MovieMeter navigeer je in enkele klikken naar hetgeen dat voldoet aan jouw wensen.
MovieMeter is echter meer dan een databank voor films en series. Je bent bij ons tevens aan het juiste adres voor het laatste filmnieuws, recensies en informatie over jouw favoriete acteur. Daarnaast vind je bij ons de meest recente toplijsten, zodat je altijd weet wat er populair is op Netflix, in de bioscoop of op televisie. Zelf je steentje bijdragen aan het unieke platform van MovieMeter? Sluit je dan vrijblijvend aan bij onze community.
© 2023 MovieMeter B.V.