• 155.495 films
  • 9.309 series
  • 27.680 seizoenen
  • 604.454 acteurs
  • 347.048 gebruikers
  • 8.765.780 stemmen

filmtip;killer(met james woods)

zoeken in:

bisse

• 646 berichten
  • 444 stemmen

Tot mijn grote verbazing werd deze zeer goede film nogal afgezeken door andere users.Smaken verschillen natuurlijk maar sinds ik deze site hebt ontdekt heb ik vele nieuwe films gezien door recencies van anderen die me anders door de vingers waren geglipt.Ik ben hier erg dankbaar voor en zou graag willen zien dat deze film de waardering krijgt die hij verdient.Het is een heel goed portret van een seriemoordenaar en doet niet onder voor henry.Deze opmerking is niet bedoeld als vergelijking want de films zijn zeer verschillend maar qua waardering in het genre staan ze beide op hoog niveau.Samen met zijn spel in salvador de beste rol van Woods ooit. l

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

Waarom staat dit niet bij de film zelf?

EDIT: ah, film staat al zoiets bij de film...waarom dan nog deze topic openen?

kappeuter (crew films)

• 69543 berichten
  • 5547 stemmen

Correct, svp bij de betreffende film deze discussie voortzetten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.