menu

Film / Cast en crew / Amber Heard

zoeken in:
Vaak gezien als alleen een mooi gezichtje, maar ook daar was ik niet altijd van overtuigt maar dat is sinds kort wel anders. Ik kende haar dan alleen van Never Back Down. Anyway, nu even over het facet waar het echt om gaat, want ze is meer dan just a pretty face. Qua acteerwerk ben ik ook zeer recent er zwaar van overtuigt dat Heard één van de meest veelbelovende prospects is van Hollywood op dit moment. Erg fijne actrice, die haar rollen erg zorgvuldig kiest en ook erg divers. Ook wat fijne kleine bijdrages in series als The O.C., Californication en Friday Night Lights en in shorts. The Joneses en The Informers wil ik op korte termijn nog wel gaan kijken en The River Why, The Rum Diary maar vooral The Ward zijn projecten om in de gaten te houden.

Hoe kan ik mijn misjudgment inzake haar persoon beter rechtzetten dan d.m.v. haar een eigen topic te geven?

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://www3.pictures.gi.zimbio.com/CW_2B2007_2BWinter_2BTCA_2BParty_2BArrivals_2B0bnYTzPDL6Rl.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Scorelijst:

5.0* Drive Angry 3D
4.5* The Beautiful Ordinary
4.5* Never Back Down
4.0* Zombieland
3.5* All The Boys Love Mandy Lane
3.0* Alpha Dog
3.0* Pineapple Express
2.0* And Soon The Darkness

melvddonk
The Joneses vond ik ook wel leuk. Ze ziet er wel heel anders uit met donker haar, maar ook dat kan ze hebben!

Vooral in Never Back Down een schitterende vrouw! Drive Angry ben ik erg benieuwd naar.

dominion

http://www.sugarslam.com/wp-content/uploads/2010/12/amber-heard.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Best wel sexy

Mooie vrouw, maar op de een of andere manier valt ze me nooit echt op wanneer ik een film kijk waar zij inspeelt. Wel dat ze een mooie verschijning is, maar denk niet direct 'Amber Heard'. Al heb ik nog niet veel films van haar gezien, geloof ik.

Nomak
Lijkt wel de tweelingszus van Kristen Stewart. Niet mijn type dus.

Mocht Kristen willen.

All the Boys Love Mandy Lane Ik kende haar eigenlijk ook alleen maar van Never Back Down maar ze is me de laatste tijd wel aan het opvallen in films. In The OC kan ik me haar trouwens niet meer herinneren.

Ook de eerste keer gezien in Never Back Down, zelfde met Cam Gigandet wat ik best altijd een goede bad guy zie spelen =)

Zeer knappe meid trouwens Ze mag gerust eens binnenspringen

Metalfist schreef:
In The OC kan ik me haar trouwens niet meer herinneren.
Ik ook niet, maar blijkt dan ook een miniscuul rolletje te zijn.

M.Goodkat schreef:
Ze mag gerust eens binnenspringen

Ik hoop dat je zus er ook zo over denkt .

GuyB
Hmm, gelukzakken jullie in Nederland dat Drive Angry al in de bioscoop is. Hier pas 27 maart, maar mijn eerste score voor dit bloedmooie meisje komt er asap.

Skycrawler
Wat een mooie vrouw! I love blondes!!

Echt een schoonheid . Was na het zien van Drive Angry 3D gelijk verliefd , en ze prijkt sindsdien op mijn bureaublad.

Hier wat kiekjes uit Drive Angry 3D.

http://filmmad.files.wordpress.com/2011/01/amber-heard-drive-angry.jpg

http://www.filmofilia.com/wp-content/uploads/2010/10/drive_angry_01.jpg

Maar ze kan toch nog niet tippen aan Charlize .

GuyB
Deze week wil ik nog Drive Angry gaan zien, niet in de laatste plaats om deze meid hier.

Oef.. Die foto's..

Net als vele hier kende ik haar eigenlijk ook zo'n beetje alleen van Never Back Down, waar ze overigens goed op haar plaats is.

Bij deze nog een leuk interview met haar in Top Gear, zowel zij als Clarkson zijn erg geestig.

https://www.youtube.com/watch?v=F3JghYrqNyw

melvddonk
Heard gaat meedoen aan de serie: The Playboy Club. Plot klinkt leuk en ook de cast (met name Heard) is erg leuk. Weer een nieuwe serie die ik ga volgen!

http://blog.zap2it.com/frominsidethebox/Amber_Heard_Playboy_NBC.jpg

Een mooie en jonge vrouw. Er verschijnen de laatste jaren vele jonge actrices en artiesten; Inna, Elena, Selah Sue, Adele, Kate Upton, Megan Fox, Madison Riley en Brooklyn Decker. Allemaal onder de 27, dus vrij jong.

Hoe meer, hoe beter zou ik zeggen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:59 uur

geplaatst: vandaag om 19:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.