menu

Film / Cast en crew / Dennis Hopper

zoeken in:
Hij ziet er inderdaad heel slecht. Ik denk niet meer dat hij het lang gaat volhouden.

jordybeukeboom schreef:
Die foto is overigens gemaakt toen Hopper de Star op de Hollywood Walk of Fame kreeg

Dat was toch gisteren?

Houdt ie zich nog behoorlijk goed staande.

Triest nieuws. Zag een tijdje geleden nog een recente docu over hem, waarin hij nog aan dikke sigaren lurkte en vertelde over zijn carriere. Hij kwam wel sympathiek over, vond ik. Het is blijkbaar snel bergafwaarts gegaan.

Nomak
Ik lees het nu pas, triest nieuws. Elke keer weer vreselijk om zoiets te lezen.
Nog geen maand geleden mijn opa verloren door deze verschrikkelijke ziekte. Hij zag er ook zo uit, en dan merk je pas hoe ongelooflijk snel zo een man kan aftakelen.

Kai
Ik schrik elke keer als dit topic bovenaan staat.

Dennis Hopper

Erg jammer, binnenkort dus een hele resem aan 'RIP'-berichten hier.

Ik vond zijn rollen als 'bad-guy' nooit echt vervelend. Super Mario Bros., Speed, Waterworld,... Hij kon er wel mee overweg.

Enfin, triestig om op zo'n ellendige manier ten onder te moeten gaan.

606
Nomak schreef:
Nog geen maand geleden mijn opa verloren door deze verschrikkelijke ziekte. Hij zag er ook zo uit, en dan merk je pas hoe ongelooflijk snel zo een man kan aftakelen.

JIj ook al mijn opa ligt er nu zo bij.
Ouderdoms kanker in de darmen, en alzheimer
En hij is echt vel over been

Kai schreef:
Ik schrik elke keer als dit topic bovenaan staat.

Ik dacht dat ik al de enige was.

Reinbo
Ik ook, dus stop er nu mee hier over hem te posten.

Mint Clansell schreef:
Dit kan nooit lang meer duren... Hij ziet eruit als Patrick Swayze net voor zijn overlijden.

(afbeelding)

ja inderdaad hij is terminaal het kan niet meer lang duren.
erg genoeg hoor!

Berichten verplaatst naar Overigen > Algemeen > R.I.P.

Heroes get remembered , legends never die !

Toch wel m'n favoriete acteur, bovendien een erg getalenteerd regisseur en fotograaf. Hier een aantal van zijn mooie zwart-witfoto's uit de jaren '60: klik.

Reinbo schreef:
Bovendien kon hij zelfs de meest matige film wel naar een voldoende tillen.
Precies, in hoeveel matige films hij het enige lichtpuntje geweest is...

Gast
geplaatst: vandaag om 05:05 uur

geplaatst: vandaag om 05:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.