menu

Film / Video on Demand / Disney+

zoeken in:

kappeuter (crew)

Dat zal wel kloppen, want dit staat er op de Nederlandse pagina van Disney+:

'Start met streamen vanaf 12 november 2019'

https://preview.disneyplus.com/nl/

Zie ook: Netflix-concurrent Disney+ naar VS, Canada én Nederland | NOS

Nice! Zin in!

€7 per maand zal nog wel verhoogd worden, maar ik zal hier wel een abonnement op nemen. Daarvoor heeft Disney te veel in handen dat hier vermoedelijk op komt te staan.

Vrij goedkoop ja. Ik zal er geen lang abonnement op nemen, maar een keertje een maand of 2 om alle Marvels opnieuw te zien zou bijvoorbeeld best kunnen. Dit zal wel echt een serieuze concurrent voor Netflix worden. Disney zal de komende jaren nog veel meer studio's op gaan kopen, terwijl ze nu al barsten van de content.

kappeuter (crew)
De officiële start komt dichterbij, en er zijn nu trailers uitgebracht.

Disney+ releases 12 november:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=_yfQOPTBRPc

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Lady and the Tramp (2019)

https://www.youtube.com/watch?v=Tjvi2jiggYI

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Noelle (2019)

En deze Star Wars-serie:

https://www.youtube.com/watch?v=3sVIdsdT9u0

En ook nog:
The World According to Jeff Goldblum - Officiéle Trailer - YouTube (serie)
Encore! - Officiële Trailer - Disney+NL - YouTube (reality-serie)
High School Musical: The Musical: De serie - Officiële Trailer - Disney+NL - YouTube

Zo gaat het er uit zien:
A first look at Disney+ - engadget.com

‘Lizzie McGuire’ Reboot Series in the Works at Disney Plus

De 'Lizzie McGuire' reboot lijkt mij wel leuk te gaan worden. De originele serie heb ik altijd met veel plezier gekeken. Eens kijken of Hilary Duff nog steeds haar charme heeft behouden.

“Onze maandelijkse abonnement kost niet meer dan een flesje water in ons pretpark Disneyland.”

Dat zegt meer over dat flesje water. Maar ja, ik ga ook niet met een rugzak lopen daar en heb vakantie, dan mag het wat kosten.

Denk dat het voor Netflix wel positief is dat Disney zich zo op familie en nerds gaat toespitsen. Hopelijk dat Netflix toch met nog net iets meer volwassen content gaat komen, samenwerken met HBO ooit mogelijk? Let's hope.

Hulu is toch ook van Disney? Iemand een idee of die series ook op dit kanaal gaan komen?

Als je een jong gezin hebt, dan is Disney + wel een fantastische keuze. Is iedereen wat ouder, dan kan het nog leuk zijn maar dan kan het ook snel kinderachtig zijn en zoek je bv Netflix op. Maar prijstechnisch is het best te betalen, helemaal als je bij Netflix bv een deelaccount hebt en voor een paar Euro toegang hebt. Dan ben je bij elkaar een tientje in de maand kwijt voor 2 streamingdiensten.
Het probleem bij Disney + is alleen dat ik het meeste al heb gezien Alle Marvel films, alle seizoenen Simpsons, alles van Pixar, alle grote titels van bv Star Wars. Dan moet je het in mijn geval vooral zoeken in exclusieve nieuwe content zoals de Star Wars series, waar Netflix wekelijks wel nieuwe contant toevoegt, van zichzelf en wat ze hebben aangekocht.

Ik denk dat ik deze dienst ga uitproberen alle seizoenen van the simpsons the madolarian de starwars serie en alle star was films ook nog wat een geluk en na deze dienst is amazan prime aan de beurt voor hun lord of the rings en wheel of time serie

kappeuter (crew)
Nog even de Jeugdjournaal versie van het nieuws mbt Disney+ van de afgelopen tijd:
Zes vragen over Disney+: dit moet je weten over de videodienst | Bright

En hier nog een artikel:
Dit zijn de grootse plannen voor Disney+ | RTL Boulevard - rtlboulevard.nl

Jordy (admin)
disneyplus.com is live! 2 maanden gratis trial

de "exclusives" staan er nog niet op

Zal binnenkort eens kijken of ik het aanbod kan toevoegen aan het On Demand overzicht

kappeuter (crew)

https://www.disneyplus.com/nl/

EDIT:

'Disney+ is niet compatible met deze iPad'

Inloggen via Safari om AirPlay te kunnen gebruiken lukt ook niet.
Er staat 2 maanden gratis maar Disney schrijft nu al een euro af....

Als ik het alleen via de pc kan kijken zal ik het niet echt gebruiken denk ik.

Ik heb de app al gedownload en de content bekeken.
Marvel staat er op, alles van Star Wars, de animaties van Disney en een stel live-action kinderfilms.
Maar niets van de beloofde Fox/Miramax/Buena Vista bibliotheek. Dat laatste zou de reden voor mij zijn om een abonnement te nemen, dus op dit moment valt voor mij de content nog wat tegen.

Proef gestart

Tijdens de proefperiode is er een beperkt aanbod van films en series beschikbaar die al eerder zijn uitgebracht. De series die exclusief voor de Disney+ worden gemaakt komen pas vanaf 12 november naar de streamingdienst

Aldus nieuwsbericht op Tweakers vandaag. Het is ook alleen beschikbaar in Nederland, hè? Dit is voor Disney misschien meer een bèta-test zonder het zo te noemen, op een kleine markt. Het aanbod zal uiteindelijk veel uitgebreider zijn.

App succesvol geïnstalleerd en ingelogd op LG C8, straks iPad Pro eens proberen. Wat een afleiding tijdens het thuiswerken

Kapp, bij mij werd een cent afgeschreven (online registratie via browser en Ideal)

kappeuter (crew)
Hmm vreemd he. Ik gebruikte Paypal.

Het vervelendste vind ik toch wel dat inloggen op mijn iPad niet werkt.
Mijn AppleTv heeft ook al geen Disney+ app, dan zal ik met mijn huidige configuratie in de praktijk zelden een film kijken op Disney+.

kappeuter schreef:
Hmm vreemd he. Ik gebruikte Paypal.

Het vervelendste vind ik toch wel dat inloggen op mijn iPad niet werkt.
Mijn AppleTv heeft ook al geen Disney+ app, dan zal ik met mijn huidige configuratie in de praktijk zelden een film kijken op Disney+.

Ja, dat is vervelend

Toch zijn de eisen met minimaal iOS 11 niet heel strikt, mijn iPad Air (1e gen) draait de app probleemloos, en dat device werd 1 november 2013 (!) geïntroduceerd. Je bent gewoon heel zuinig op je spulletjes geweest Kapp. :-p

Ik heb hem nu op mijn TV en op de iPads draaien, dus maar eens testen binnenkort. Maar ik snap dat je dan nog even wacht tot je of een nieuwe TV hebt die de app kan draaien of een nieuwe Apple TV.

Omweg: als je telefoon hem wel kan draaien, dan kun je voor paar tientjes een chromecast op de kop tikken, ben je ook klaar?

edit: kan zijn die die chromecast ondersteuning nog niet klaar is: Disney+ will support Chromecast and Android TV - 9to5Google

kappeuter (crew)
Bedankt voor de tips!
Ja nou zuinig, als het niet kapot is waarom zou ik dan iets nieuws kopen?
Mijn iPad (3e generatie) kocht ik in 2012. Ik gebruik 'm voor 'erbij' en met name voor MUBI en NPO start en Airplay van bijvoorbeeld Cinetree films naar AppleTv. Alles werkt nog prima.
Mijn AppleTv is nog niet zo oud. Die kocht ik in 2015. Apple heeft de besturingssoftware dit jaar nog netjes bijgewerkt en AppleTv+ komt gewoon beschikbaar op mijn AppleTv.
Om naast AppleTv ook nog Chromecast aan te schaffen enkel en alleen voor Disney+ gaat me ook wat te ver.

Snap ik.

Je zult nu wel in rap tempo gaan zien dat steeds meer niet gaat werken op die iPad. Ik zou gewoon lekker wachten dan, het is immers geen moetje

Vind het "extra's" kopje wel een goede vondst.

Ze zeggen dat je je inloggegevens kunt delen voor het delen van de kosten. Nu wilt Disney dit echter, net als Netflix wel hard gaan aanpakken. In de praktijk blijkt echter dat er nauwelijks iets mee wordt gedaan. Dus ik heb vanaf vandaag met drie vrienden ook lekker een account. We zijn benieuwd of we er veel gebruik van gaan maken, maar voor de kosten hoef je het op die manier niet te laten.

Draait ook als n zonnetje op de ps4!
Wordt wel meteen duidelijk dat alles wat op disney+ staat vrij braaf, mainstream en binnen de lijntjes is Voor mij zal het geen vervanger van Netflix zijn, zoals je hier en daar wel leest

Jordy (admin)
Nieuw op Disney+

best snel, al zeg ik het zelf

we zijn nog druk bezig de laatste films te koppelen (dank aan de crew), waarschijnlijk is het overzicht morgen in de loop van de dag compleet

Dat mág je zeggen, in dit geval

Gast
geplaatst: vandaag om 07:57 uur

geplaatst: vandaag om 07:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.