menu

Film / Video on Demand / Disney+

zoeken in:

kappeuter (crew)
Het laatste seizoen van StarWars: The Clone Wars vanaf 21 februari:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=s8dsxfZ79j4

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Ik maak eindelijk wat meer gebruik van Disney+, ben begonnen met The Simpsons vanaf seizoen 1....Heerlijke nostalgie!

centurion81 schreef:
Ik maak eindelijk wat meer gebruik van Disney+, ben begonnen met The Simpsons vanaf seizoen 1....Heerlijke nostalgie!

Ergens heerlijk, heb ik een jaar of 10 terug ook gedaan. En sindsdien de serie op actuele basis blijven kijken. Maar het is zo middelmatig geworden dat ik ondertussen vrij negatief over de gehele reeks denk, wat eigenlijk niet terecht is maar wat toch in je hoofd gaat zitten. Je zou eigenlijk zo rond seizoen 15-20 echt moeten stoppen, wil je het leuk houden.

kappeuter (crew)
Disney+ groeit hard, mede dankzij Baby Yoda | NOS

NOS schreef:
Disney+, de streamingdienst van Disney, heeft in drie maanden tijd bijna 29 miljoen betalende abonnees gekregen. Daarmee is het Amerikaanse mediabedrijf op koers om het doel van 60 tot 90 miljoen abonnees voor 2024 te halen.
Topman Bob Iger zei dat de toekomst van Star Wars vooral in series zal liggen. Het tweede seizoen van The Mandalorian komt in oktober uit en er is ook een show in de maak over Obi-Wan Kenobi. De volgende film staat pas voor na 2022 op de rol.
Disney+ is momenteel alleen beschikbaar in de Verenigde Staten, Nederland, Canada, Australië en Nieuw Zeeland. De komende twee jaar wordt de dienst verder uitgebreid en komen ook de rest van Europa, India en Latijns-Amerika aan de beurt.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:05 uur

geplaatst: vandaag om 19:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.