menu

Film / Video on Demand / Amazon Prime Video

zoeken in:
geplaatst:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=1htuNZp82Ck

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Tales from the Loop - Seizoen 1 (2020) - vanaf 30 april op Amazon Prime.

geplaatst:
John Milton schreef:
Ik vraag me af of dit de moeite is, zal het wel eens 30 dagen gaan proberen binnenkort. Maakt het nog uit hoe ik dat handig doe, met oog op wat Umra hierboven beschrijft? ik bestel regelmatig wat op amazon.de, namelijk.

Dat maakt dus inderdaad uit. Sommige series als Babylon Berlin zijn alleen in bepaalde landen te zien, dus switchen naar Prime NL kan daar consequenties voor hebben, lijkt het. Tevens:

Het vorige Prime-abonnement voor Nederland op amazon.de is niet meer af te sluiten nu we een eigen Nederlandse ervaring en speciaal Prime-programma hebben op amazon.nl.

Klanten met een huidig Prime-abonnement voor Nederland op Amazon.de houden toegang tot hun voordelen, tenzij het abonnement wordt opgezegd. Eenmaal geannuleerd, kunnen ze zich niet opnieuw aanmelden voor dat abonnement. Abonnementen kunnen om de volgende redenen worden geannuleerd
-Bron

Op Tweakers bespreken ze de Minpunten waar reeds tegenaan gelopen wordt in die landsomzetting, en dat lijkt niet alleen keuze-afhankelijk te zijn; sommige dingen lijken nu niet meer verzonden te worden vanaf amazon.de naar Nederlandse adressen, waar dit eerder wel het geval was.

geplaatst:
Geen iDeal of Paypal als betaalmethode... is het 2002 of zo?

geplaatst:
Ze zijn met betaalmethoden aan de slag, begreep ik. Inderdaad niet heel laagdrempelig zo.

Al zou ik zelf evenmin ooit geen creditcard hebben, maar die beslissing moet ieder voor zich maken.

joachimt (crew)
geplaatst:
Ik kreeg gisteren een Duitse mail van Amazon.de met het aanbod om over te stappen naar Amazon.nl. Maandbedrag gaat dan van 5,99 euro naar 2,99 euro! Meteen maar gedaan. Ging heel simpel met een paar klikken. Bizar goedkoop. Voor 2,99 per maand heb je de streamingdienst en als ik het goed zie ook gratis verzending bij aankopen op Amazon.nl.

geplaatst:
Dat klopt, maar die voor DE vervalt nu, zoals ik het begrijp.

joachimt (crew)
geplaatst:
John Milton schreef:
Dat klopt, maar die voor DE vervalt nu, zoals ik het begrijp.

Geen probleem, toch?

geplaatst:
Probleem is een groot woord, maar heb 5 keer liever DE dan NL, groter aanbod en vaak flinke prijsverschillen. En dan bedoel ik 89 VS 119 euro achtige verschillen. Ik bestelde regelmatig dingen bij Amazon de. Externe harde schijven, koptelefoons, navullingen scheerapparaat cleaning station, etc.

joachimt (crew)
geplaatst:
Oh, dat bedoel je. Ik had Amazon nog nooit gebruikt om dingen te kopen. Ik keek alleen maar films.

geplaatst:
Dan is het een no-brainer, idd!

geplaatst:
joachimt schreef:
Het is echt jammer dat de Prime-koppelingen al zo lang niet meer kloppen. Er ontbreken ook al heel wat titels die recent zijn toegevoegd. Ik zit nu handmatig door de Prime-app te scrollen op zoek naar nieuwe toevoegingen die ik wil zien. Ik wil dit kunnen automatiseren.

Zeker jammer. Was op MM de lijst met het aanbod aan het doorscrollen, veel jaren 80 en 90 films stonden daarin, maar heel veel films kom ik op Prime niet tegen.

joachimt (crew)
geplaatst:
meter_fan, deze bug bestaat al sinds September ofzo. Enig idee of dit een keer opgelost gaat worden? Wellicht had het geen prio, maar een half jaar is toch wel erg lang......

geplaatst:
Hoi joachimt, ik heb vandaag weer vanuit dion.ollie een lijst met bugs ontvangen waar we momenteel mee bezig zijn. Amazon heeft voor mij daarnaast de eerstvolgende prioriteit. Mede door het uitrollen naar Nederland. Ik houdt je op de hoogte.

Pfft abo opgezegd, via de .nl versie is het aanbod op Amazon niet meer interessant, op .de versie is het aanbod fenomenaal. Ik krijg op de .NL versie echt zeer klein aanbod. Qua prime video blijft het armoe troef, wou het nog eens testen, kijk ik bij 'films met Nederlandstalige ondertitels' zit niet veel soeps tussen, pik ik vr de fun nog eens American Pie eruit, loopt audio niet synchroon en kun je enkel Franse subs kiezen Zeer amateuristisch voor zo'n bedrijf.

Heb je het nog via een VPN geprobeerd umbra?

Gast
geplaatst: vandaag om 16:46 uur

geplaatst: vandaag om 16:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.