menu

Film / Video on Demand / Netflix

zoeken in:
kappeuter (crew)
Netflix faces crunch year as Disney, Apple and more vie for streaming crown | Media | The Guardian

Ik zie het juist wel positief tegemoet voor Netflix. Uiteraard zal de taart wat anders (door meer partijen) verdeeld worden.

kappeuter (crew)
Vanaf 17 januari:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=c81NfWiQ78E

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

A Fall from Grace (2020)

Binnenkort op Netflix

kappeuter (crew)
Vanaf 15 januari:

https://www.youtube.com/watch?v=Sv3OzvsNlRg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Killer Inside: The Mind of Aaron Hernandez (2020)

IH88 schreef:
Wel mooi dat mannen als Refn, Fincher, Spike Lee, Korine en Charlie Kaufman dit jaar allemaal met een film komen op Netflix. Fincher over de schrijver van Citizen Kane, en voor het eerst sinds 2014 dat hij weer een film regisseert.

Waar had je dit gelezen? Kan het bijvoorbeeld van Lee en Kaufman wel vinden dat ze met een nieuwe film bezig zijn maar van Korine en Refn niet.

Warp schreef:
(quote)

Waar had je dit gelezen? Kan het bijvoorbeeld van Lee en Kaufman wel vinden dat ze met een nieuwe film bezig zijn maar van Korine en Refn niet.

Vreemd ja. Op twitter ook weg. Als je op google search iets intoetst krijg je dit. De film van Korine heet blijkbaar Cool beans. https://www.google.nl/search?sxsrf=ACYBGNStybfLomQLXEunGoSxe4GpZ_bXFg%3A1578503793128&source=hp&ei=cQ4WXpmXBYLHwQLn1JGgCQ&q=streetlight+crescendo+refn&oq=street&gs_l=psy-ab.1.0.35i39j0i67l2j0l3j0i131i67j0i67l3.823.1984..5166...2.0..0.150.500.5j1......0....1..gws-wiz.......0i131.2-RRe5NblQ8

kappeuter (crew)
Er gaat weer betrekkelijk veel van Netflix af deze maand:

Verdwijnt binnenkort van Netflix Nederland

kappeuter (crew)
Vanaf 22 januari:

https://www.youtube.com/watch?v=aywJ39-0l9I

Modo Avião (2020) - MovieMeter.nl

kappeuter (crew)
Natuurdocu-serie, vanaf 29 januari:

https://www.youtube.com/watch?v=D-rbJLqSuS0

Night on Earth | Netflix Official Site

kappeuter (crew)
Vanaf 17 april:

https://www.youtube.com/watch?v=0ir0QmRvgpw

Sergio (2020)

Verwacht op Netflix

Privacy settings - ad.nl

Het Algemeen Dagblad kent volgens mij het verschil niet tussen belastingontduiking en belastingontwijking... Stemmingmakerij.

kappeuter (crew)
Hmm, prijsverhoging voor Netflix in België, dan zal het vermoedelijk ook wel volgen in Nederland:

Netflix verhoogt prijzen: slecht nieuws voor wie account deelt met anderen - Het Nieuwsblad

Het Nieuwsblad schreef:
Het ‘standaard’-abonnement zal voortaan 11,99 in plaats van 10,99 euro per maand kosten. Voor die prijs kan in High Definition worden gekeken, en dat op twee schermen tegelijkertijd.
De prijs voor de ‘premium’-formule gaat dan weer van 13,99 euro naar 15,99 euro per maand. Daarmee kan met dezelfde account tegelijk op vier schermen gekeken worden. Sommige programma’s zijn dan ook in Ultra HD beschikbaar.

Het is wel een heel opvallende stap, nu de zgn. streaming wars volop gaande zijn en de grote concurrenten veel voordeliger zijn. Prijst Netflix zich nu uit de markt...?

Wat een suggestieve rottitel van het artikel.

voor wie zijn account deelt is een prijsverhoging het minst naar: je deelt die verhoging immers ook met zijn allen.

Beetje de suggestie wekken dat Netflix daar nu alsnog achteraan gaat zitten, terwijl er niets over in het artikel staat. Nieuwsoutlets en publicaties die dat doen, zouden wat mij betreft echt bij iedereen op de shipttlist moeten komen.

Ik maak me geen zorgen om een verhoging van premium 4k, met delen is het nog steeds een habbekrats die voor ons die paar euro's ruimschoots waard is...

Kanttekening: ik betaal geen NL prijzen, ook al woon ik hier

1 maand Netflix is nog altijd hetzelfde als 1 filmticket in normale projectie (dus geen IMAX, 4DX, Laser Ultra) hier. Laat het ze niet lezen, maar ze mogen wat mij betreft 20EUR/maand vragen en ik zou er nog niet wakker van liggen.

kappeuter (crew)
Vooralsnog geen prijsverhoging in Nederland!

Netflix verhoogt prijzen in Europese landen, Nederland wordt overgeslagen | Tech | AD.nl

AD schreef:
In België was de prijs al sinds de introductie in 2014 ongewijzigd.
Dat geldt niet voor Nederland. Hier werden de prijzen eind 2017 hoger. Toen betaalden we nog 11,99 euro voor het Premium-abonnement. Inmiddels is dat bedrag twee euro hoger. Begin 2019 werd nog wel onderzoek gedaan naar wat Nederlandse Netflix-abonnees zouden willen betalen voor hun abonnementen.

kappeuter (crew)
Ares combineert horror met de Amsterdamse grachtengordel − hoe lang blijft dat interessant?★★☆☆☆ | De Volkskrant

Wat achterlijk dat de pers maar 4 afleveringen te zien kreeg, wat heb je dan aan zo'n recensie...
Je gaat toch ook geen halve film recenseren?

Dat is niet compleet ongebruikelijk, weet ik.

Maar niet ideaal. Ik vond The Witcher bijvoorbeeld bij epi 4 pas zijn draai vinden, en er zijn wel meer voorbeelden.

Onderhond schreef:
1 maand Netflix is nog altijd hetzelfde als 1 filmticket in normale projectie (dus geen IMAX, 4DX, Laser Ultra) hier. Laat het ze niet lezen, maar ze mogen wat mij betreft 20EUR/maand vragen en ik zou er nog niet wakker van liggen.

Dit. En dat is dan een bioscoopticket per persoon, de meeste Netflix-accounts worden nog gedeeld ook.

kappeuter (crew)
John Milton schreef:

Maar niet ideaal. Ik vond The Witcher bijvoorbeeld bij epi 4 pas zijn draai vinden, en er zijn wel meer voorbeelden.

Oh ja, dat wist ik niet.
Ja dat vind ik nou ook, het kan juist ook een voordeel zijn dat het langzaam opbouwt en dan alsnog verdiept.
Het zegt gewoon niet alles.

Pers en recensies

wanneer komt ares op netflix?

John Milton schreef:

Niet ongebruikelijk nee. Wel zegt zo'n review me dan niks omdat je nooit een oordeel over het geheel krijgt.

kappeuter (crew)
mikey schreef:
wanneer komt ares op netflix?

Morgen!

thanx

kappeuter (crew)
Zou Talpa misschien jaloers zijn op zo'n grote productie die internationaal gaat:
Talpa Network - shownieuws.nl

Het is zo dom, paar willekeurige tweetjes en hoppa een vette kop.
Je kan vast ook wel een artikel schrijven 'Ares enthousiast ontvangen door kijkers' en dan daar tweets bij pakken.
Weer die vervelende Twitter-scorebord journalistiek waarbij men paar roeptoeterende tweeters quote.

kappeuter schreef:
Zou Talpa misschien jaloers zijn op zo'n grote productie die internationaal gaat:
Talpa Network - shownieuws.nl

Het is zo dom, paar willekeurige tweetjes en hoppa een vette kop.
Je kan vast ook wel een artikel schrijven 'Ares enthousiast ontvangen door kijkers' en dan daar tweets bij pakken.
Weer die vervelende Twitter-scorebord journalistiek waarbij men paar roeptoeterende tweeters quote.

Ach, al die nieuwssites doen het, bv de Telegraaf: https://www.telegraaf.nl/entertainment/1618075025/wisselende-reacties-op-nederlandse-netflix-original-ares
Die blijft alleen nog neutraal en toont goede en slechte oordelen.

Ik snap ook nooit dat we tegenwoordig al die domme twitteraars een podium geven. Lekker interessant of Henk uit Maastricht of Gerda uit Groningen er van heeft genoten.

Wat Henk betreft geef ik je gelijk, maar Gerda dat is toch andere koek hoor.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:51 uur

geplaatst: vandaag om 20:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.