menu

Film / Video on Demand / Netflix

zoeken in:

haha, ja dat is er eentje die ik óók over ga slaan.

Welnee Will Ferrell die een Ijslandse artiest speelt die mee doet! Kan geweldig worden natuurlijk! Dit lijkt me geen Mama Mia ofzo veel meer Zoolander.

kappeuter (crew)
Ik verdraag Will Ferrell alleen in iets serieuzere rollen / tragikomedies.
Verder bloedirritante acteur met een rotkop en debiele mimiek.

Ghehe ik mag hem altijd wel. Maar volgens mij ben je überhaupt meer van de tragi komedie dan volbloed komedie.

Maar de naam Brosnan en Eurovisie film labelt het al snel als Mama Mia achtige film maar het is misschien nog wel leuker voor de Eurovisie hater. Zo een maf verkleedpartijtje kan geweldig materiaal zijn voor Will. Ik kijk er naar uit.

kappeuter (crew)
Nogal een warrig geschreven doemscenario artikel:
Zorgen Netflix releases van 2019 en daarna voor ondergang Netflix? - XGN.nl

Zo'n vaart zal het wel niet lopen al staat Netflix uiteraard wel voor enkele serieuze uitdagingen.

kappeuter (crew)
In het najaar op Netflix:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=Ws1YIKsuTjQ

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Dolemite Is My Name (2019)
Dolemite Is My Name | Netflix Official Site

kappeuter schreef:
Nogal een warrig geschreven doemscenario artikel:

Nogal ja, komt ook niet over als iemand met kennis van zaken door te denken dat Dutch Filmworks alleen Nederlandse films uitbrengt.

Gewoon geschreven om 7 keer reclame te kunnen tonen.

kos

Lol! stiekem wel zin in.

kappeuter (crew)
Vanaf 30 augustus:

https://www.youtube.com/watch?v=a3_owZfYVR8

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

The Dark Crystal: Age of Resistance - TvMeter.nl

Netflix schreef:
Een geliefde 80’s klassieker maakt zijn comeback op Netflix. The Jim Henson Company’s The Dark Crystal: Age of Resistance is een prequel serie van de succesvolle fantasy adventure film The Dark Crystal uit 1982 en speelt zich vele jaren voor de film begint af. The Dark Crystal: Age of Resistance keert terug naar de wereld van Thra voor een gloednieuw avontuur. Wanneer drie Gelflings het afschuwelijke geheim achter de krachten van Skeksis ontdekken, beginnen ze aan een epische reis om de rebelse strijdmachten aan te wakkeren in een poging de wereld te redden van de ondergang.

De serie is opgenomen het Verenigd Koninkrijk en de cast bestaat uit een ensemble van fantasierijke state-of-the art wezens, gecreëerd door Jim Henson’s Creature Shop™ en Brian Found, de conceptuele ontwerper van de originele feature film.

kappeuter (crew)
Vanaf 29 augustus:

https://www.youtube.com/watch?v=UOYKlhyQqNg

Falling Inn Love (2019)

Mehh...1 toevoeging vandaag, had wel een flinke hausse verwacht doordat er zoveel titels verdwenen zijn. Wellicht dat ze tot het weekend wachten :s

EDIT: dat er 5 titels voor morgen al zijn prijsgegeven bevestigt mijn vermoeden een beetje

kappeuter (crew)
Deze animatiefilm is ook vanaf morgen te zien:

https://www.youtube.com/watch?v=TDnKp83IOPA

Invader ZIM: Enter the Florpus (2019)

kappeuter (crew)
Column: Netflix is te groot worden voor series als The OA - androidplanet.nl

Shows als Sense8, One Day at a Time, Everything Sucks! en The OA hadden bijvoorbeeld een hoop ruimte voor lhbtq+-personages en hun verhalen die je elders niet ziet.

Genoeg lhbt op Netflix dacht ik.

Geinig deze persoon noemt als vootbeeld lhbtq, en dan vervolgens niets meer. Is een beetje alsof iemand die van italiaans eten houdt zegt dat ie bijvoorbeeld wel lasagne wil eten vanavond

kappeuter (crew)
Er liggen momenteel helaas weinig releasedata van Netflix films vast.

Op Netflix Media center staan een aantal titels aangekondigd, maar bij de meeste titels staat alleen het jaar van release ingevuld.

Op de Engelstalige Wikipedia staan meestal nog wat meer data, maar momenteel helaas niet.

Daarom helaas op dit moment een vrij karige releaselijst:
Binnenkort op Netflix

Ik kijk vooral uit naar The Irishman (2019) en In the Tall Grass (2019)

Nice, vandaag Spider-Man: Into the Spider-Verse (2018) !

Die heb ik al een poosje op mijn lijstje staan!

kappeuter (crew)
Ik heb aardig wat titels aan het overzicht kunnen toevoegen:
Binnenkort op Netflix

Binnen een week verwacht ik de Netflix mailing van het overzicht van 'nieuwe' titels in september.

Fijn! Paar leuke titels tussen!
Miss Sloane (2016)
Mad Max (1979)

En hier dus zin in: American Factory (2019) ...En ja, het is van 't productiebedrijf van de Obama's, maar de politieke kleur ken je ook bij een docu van Michael Moore toch?

centurion81 schreef:
Fijn! Paar leuke titels tussen!

en in het mijn ogen onderschatte Downsizing (2017)

kappeuter (crew)
Geweldig nieuws:

Netflix’s TV App Gets a New Section for Latest, Upcoming Titles – Variety

Variety schreef:
Netflix is making it easier to keep track of all of its new releases: The company is adding a new “Latest” section to its TV app that includes both listings of newly released titles, as well as movies and TV show seasons that will be released this week and the week after.
Upcoming titles are being teased with a trailer, and Netflix users can request to be reminded when a title they are interested in becomes available on the service. The new section, which can be accessed from the app’s sidebar, started rolling out to Netflix members on smart TVs, streaming devices and game consoles globally Monday afternoon.

Al is het afwachten of het vooral de Netflix originals zijn die toch al (eerder) bekend zijn, of echt interessante scoops zijn.

Dit is wel jammer:
The feature is limited to TV devices for now, but Netflix does have a “coming soon” section on Android phones, and is testing a similar feature on iOS right now.

kappeuter (crew)
De nieuwe Noah Baumbach, 'dit najaar' te zien op Netflix:

https://www.youtube.com/watch?v=YDcsPTfbwcg

Marriage Story (2019)

kappeuter (crew)
Vanaf 29 augustus:

https://www.youtube.com/watch?v=NNx18oNcxH8

Kardec (2019)

kappeuter (crew)

https://www.youtube.com/watch?v=ZGGnFK_j-4U

Veel oude wijn in 'nieuwe' zakken...
Ik ben wel benieuwd naar You Were Never Really Here (2017) en In the Shadow of the Moon (2019)

Release-overzicht:
https://www.moviemeter.nl/netflix/soon

Between Two Ferns: The Movie (2019) - IMDb ontbreekt nog. Staat nog niet op MM en de Netflix-pagina heb ik nog niet kunnen vinden.

Between two ferns, goud.

Even door de lijst gekeken wat er in september komt..Wederom wat interessante titels hoor. Worden nog steeds ruim meer titels die ik wil zien toegevoegd dan dat ik kijken kan

Mad Max (1979)
White Boy Rick (2018)
You Were Never Really Here (2017)
I Still See You (2018)
Batman Begins (2005) (gezien voor ik op MM kwam in 2006 en dus hard toe aan herziening

Gast
geplaatst: vandaag om 10:15 uur

geplaatst: vandaag om 10:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.