menu

Film / Video on Demand / Netflix

zoeken in:
geplaatst:
kappeuter schreef:
Zal wel zoiets zijn ja. Soms opvallend snel inderdaad.
Toen ik jaren geleden mijn abonnement nam omdat The Zero Theorem (2013) te zien was bleek die titel er ook weer snel af te gaan. Gelukkig was het wel de film die ik als eerste zag.
Wel wrang dat ze nu voor de zoveelste keer de licentie voor The 40 Year Old Virgin (2005) en It's Kind of a Funny Story (2010) hebben aangekocht voor de komende maand.
Netflix is soms net een RTL of Veronica die maar weer eens wat titels recyclet.

Kijken jullie veel oude films op Netflix? Ik kijk op Netflix eigenlijk vooral de nieuwe series en originals. Heel af en toe een oudere film, maar daar zit inderdaad vooral het standaardspul tussen dat ik allang ken.

geplaatst:
Ajax&Litmanen1 schreef:
Het zullen vermoedelijk niet mijn favoriete films ooit worden, maar als filmliefhebber vraag ik van mezelf dat ik de grote klassiekers moet hebben gezien. En daar zitten ook Hitchcock films tussen.
Ik zou uit het rijtje Vertigo, Psycho, Rear Window, North by Northwest en evt The Birds beginnen met de titel die je het meeste aanspreekt, then go from there...

kappeuter (crew)
geplaatst:
Ajax&Litmanen1 schreef:
Kijken jullie veel oude films op Netflix? Ik kijk op Netflix eigenlijk vooral de nieuwe series en originals. Heel af en toe een oudere film, maar daar zit inderdaad vooral het standaardspul tussen dat ik allang ken.

Het aanbod is veel te karig.
Ik kijk vooral oude films via MUBI. Net wat interessanter aanbod, al is het ook daar wisselend.

Dit jaar gezien op Netflix:
Into the Night (1985) 3,5*
Silverado (1985) 2*

Eind vorig jaar:
Jason and the Argonauts (1963) 3*

geplaatst:
Netflix is idd te karig. Ik moet toegeven dat ik mijn oudere films toch vaak pindakaas, al heb ik Mubi. Al heb ik (jaja, zelf schijfjes hater JM) de Hitchcock collectie wel op blu-ray gekocht ooit, en heb ik nog een paar klassiekers als Metropolis en Joan of Arc ook op schijf.

geplaatst:
Ik wacht gewoon op de remakes.

geplaatst:
Vertigo met Kevin Hart!

geplaatst:
Alle Hitchcocks met Kirsten Stewart!

kos
geplaatst:
Ajax&Litmanen1 schreef:
(quote)

Het zullen vermoedelijk niet mijn favoriete films ooit worden, maar als filmliefhebber vraag ik van mezelf dat ik de grote klassiekers moet hebben gezien. En daar zitten ook Hitchcock films tussen.

Denk dat Hitch je echt niet teleurstelt.

geplaatst:
de interessantste verjaarde titel is uit m'n hoofd Welles' the Stranger, maar die zal binnenkort ook wel van het platform verdwijnen. Om nu te zeggen dat er veel voor terugkomt..

geplaatst:
Even augustus-lijstje van Kappeuter bekeken, toch vier titels gevonden die ik nog wil zien..

Van de kliekjes: Hannibal, 40 yr old virgin
Van de nieuwe titels: In the Shadow o/t Moon, American Factory

Dit lijstje dat wordt prijsgegeven is overigens nooit het hele aanbod wat wordt toegevoegd

kappeuter (crew)
geplaatst:
Ja, er is nog hoop.

Deze titels zijn ook nog bekend geworden:

1 augustus:
Ghostbusters (1984)
La Bamba (1987)

geplaatst:
kappeuter schreef:
Ja, er is nog hoop.

Deze titels zijn ook nog bekend geworden:

1 augustus:
Ghostbusters (1984)
La Bamba (1987)

La Bamba heb ik volgens mij in de tweede brugklas gekeken bij muziekles...Dat was 1993 dus weet er niet meer veel van, maar herinner me wel dat ik het leuker vond dan dat de muziekles normaal was

geplaatst:
Ghostbusters, leuk! Kan ik eindelijk die Franchise ook even afmaken, is mijn autisme weer tevreden .

geplaatst:
Er staan op deze pagina trouwens nog wel meer aankondigingen voor augustus, waaronder vrij recente films als Flatliners, Replicas en A Monster Calls.

geplaatst:
Die laatste vond ik wel de moeite. Flatliners remake verwacht ik bijzonder weinig van.

geplaatst:
John Milton schreef:
Flatliners remake verwacht ik bijzonder weinig van.

Ik ben toch nog tot een 1 gekomen.

geplaatst:
Zwolle84 schreef:
Er staan op deze pagina trouwens nog wel meer aankondigingen voor augustus, waaronder vrij recente films als Flatliners, Replicas en A Monster Calls.

En ik moet de Lego Ninja's nog zien.

kappeuter (crew)
geplaatst:
Eindelijk een fatsoenlijke (teaser) trailer!

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=urNBblVIgHc

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

The Irishman (2019) - waarschijnlijk in november te zien (exacte datum nog niet bekend)

kappeuter (crew)
Ze zijn weer goed losgegaan vandaag.

Heb je het stokje overgenomen van mikey?
Misschien kan iemand anders het weer van jou overnemen, je hebt het ook alweer een tijdje gedaan inmiddels.

Ik mag toch hopen dat dit niet alles is voor vandaag? Ahja, Ghostbusters even snel mee snoepen dan ..

kappeuter (crew)
Vanaf 16 augustus:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=e0LJNn-GcnY

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Sextuplets (2019)

Alsof The Nutty Professor nog niet genoeg was...
Het is wachten tot Jandino Asporaat een Nederlandse remake maakt.

Ik trek Marlon Wayans echt niet in dit soort rollen.

Niet alleen niet grappig, ik wil opeens dingen stuk maken. Ik moet ook onwillekeurig aan deze acteur denken bij zijn gezichtsuitdrukkingen.

Niet te harden.

Paar leuke toevoegingen vandaag.

Hereditary niet toegevoegd in België? Tssss....

Tina77 schreef:
Hereditary niet toegevoegd in België? Tssss....

Amai

Vraagje: gisteren bekeek ik de Zweedse miniserie Quicksand op Netflix. De serie, release in april 2019, bestaat uit 6 delen en de reeks kent een afgesloten einde. Komt dit in aanmerking om toegevoegd te worden op MM?

Quicksand (televisieserie) - Wikipedia - nl.m.wikipedia.org

kappeuter (crew)
Jawel, mits er nog geen vervolgseizoen al in de planning zit. Je zegt al 'afgesloten' einde dan zal dat wel niet, maar je kunt zoiets ook niet uitsluiten. Tot het tegendeel bewezen is kan de serie dan worden toegevoegd.

Ok, ik onderneem eerstdaags een poging om QS toe te voegen.

Flink rijtje films dat binnenkort wordt uitgezwaaid op Netflix!

Verdwijnt binnenkort van Netflix Nederland

Gast
geplaatst: vandaag om 17:19 uur

geplaatst: vandaag om 17:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.