menu

Mijn Updates +
Film / Video on Demand / Netflix

zoeken in:
Mescaline (moderator)
geplaatst:
Zwolle84 schreef:
Heb al weken niets meer aan m’n lijst toegevoegd.
In alle eerlijkheid vind ik het ook echt een overgewaardeerd iets, nog geen 10% van de films die ik graag kijk staan op Netflix.
En ja wat series betreft, hier en daar zit er wel wat goeds tussen.

kappeuter (crew)
geplaatst:
4,38* gemiddeld:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=53PJVYY0_c0

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

When They See Us (2019)

kappeuter (crew)
geplaatst:
Nieuwe Black Mirror-reeks, nu op Netflix:

1.
Striking Vipers (2019)

2.
Smithereens (2019)

3.
Rachel, Jack and Ashley Too (2019)

geplaatst:
Ook dat nog, Gelukkig heb ik volgende week vrij

geplaatst:
Zwolle84 schreef:
Netflix begint steeds meer op die andere diensten te lijken waar sporadisch een (oninteressant) titeltje binnen drupt. Heb al weken niets meer aan m’n lijst toegevoegd.

Pff echt he...

geplaatst:
Mijn lijst daarentegen groeit meer dan dat hij slinkt. Beide dingen hierboven wil ik érg graag zien. Hoef jij zo'n When They See Us (2019) niet te zien Zwolle? of BM?

Hmmm jij was niet van de docu he?

geplaatst:
John Milton schreef:
Hoef jij zo'n When They See Us (2019) niet te zien Zwolle?

Nee, ben niet van de miniseries.
of BM?

Spreekt me nog minder aan.
Hmmm jij was niet van de docu he?

Dat al helemaal niet, nee.

Kort samengevat: nee.

geplaatst:
Hopelijk is The Girl with All the Gifts de moeite waard.

geplaatst:
Heb pas net Netflix, heb gekeken wat ik wilde zien (films met meer dan 200k stemmen die ik nog niet heb gezien) vindt het extreem tegenvallen dat er letterlijk niks van voor 1970 ofzo er op staat? In het begin was het toch wel zo?

Ik vind youtube dan nog eigenlijk leuker, moet je alleen net geluk hebben met ondertitels.

kappeuter (crew)
geplaatst:
Geel schreef:
vindt het extreem tegenvallen dat er letterlijk niks van voor 1970 ofzo er op staat? In het begin was het toch wel zo?

Dat klopt niet hoor.

Je kunt hier zoeken op jaartal:
Doorzoek het filmaanbod van Netflix Nederland

Er zijn 16 films gevonden die aan je zoekopdracht voldoen.

geplaatst:
Geel schreef:
vindt het extreem tegenvallen dat er letterlijk niks van voor 1970 ofzo er op staat? In het begin was het toch wel zo?
kappeuter schreef:
Dat klopt niet hoor. Je kunt hier zoeken op jaartal:
Doorzoek het filmaanbod van Netflix Nederland
Negen oorlogsdocumentaires en

Breakfast at Tiffany's (1961)
The Dirty Dozen (1967)
Easy Rider (1969)
Funny Girl (1968)
Jason and the Argonauts (1963)
Spartacus (1960)
The Stranger (1946)

kappeuter (crew)
geplaatst:
Weer een boel Egyptische b-films toegevoegd...

geplaatst:
kappeuter schreef:
(quote)

Dat klopt niet hoor.

Dan is het nog geen Spotify zeg maar.
Een film uit 1946 is wel nice, die moet ik snel maar gaan zien.

Ik zag een lijst waarin er heel veel goede stonden uit de top 1000 van een andere filmsite.

Hier blijft dus weinig van over, daar duidde ik meer op. De link kan ik later pas plaatsen.

geplaatst:
kappeuter schreef:
Weer een boel Egyptische b-films toegevoegd...

Inderdaad. Kan mij niet voorstellen dat die goed bekeken worden.

geplaatst:
SmackItUp schreef:
(quote)

Inderdaad. Kan mij niet voorstellen dat die goed bekeken worden.

Netflix' data-analisten zullen wel aangegeven hebben dat die voor $$$'s zorgen...

geplaatst:
Majestics schreef:
(quote)

Netflix' data-analisten zullen wel aangegeven hebben dat die voor $$$'s zorgen...

Lijkt mij eerder opvulling, naast dat het goedkoop is.

geplaatst:
Het Duitse Alles Ist Gut van debutant Eva Trobisch is erg de moeite waard. Ging vorig jaar in Locarno in première - had hem vervolgens verwacht op het IFFR - maar opeens werd die vorige week toegevoegd op Netflix. Fijn verrassing. Actrice speelt het ongelooflijk knap. Zowel ingetogen als explosief.

Eerstvolgende wordt nu Gimme the Loot (Adam Leon).

Ivm de droogte gooi ik er nog even wat minder bekende aanraders in. Naar mijn bescheiden mening uiteraard

Shéhérazade (2018)

https://www.youtube.com/watch?v=N6Taq5HIWVE

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Lykke-Per (2018)

https://www.youtube.com/watch?v=2RqoNrQLJjk

La Mante (2017)

https://www.youtube.com/watch?v=wnohwMEI_RM

Outside In (2017)

https://www.youtube.com/watch?v=s0SdJfplC80

La Forêt (2017)

https://www.youtube.com/watch?v=4CdlTiWDYF0

Ik dacht: leuk, vandaag eindelijk weer wat nieuwe films. Maar helaas, het is weer alleen maar buitenlandse meuk.

Sowieso is het aanbod op Netflix qua kwaliteit niet geweldig vind ik.
Er staan wel hele goede films op maar die heb ik dan in 99% van de gevallen al gezien.
Ik kijk wel meer films door Netflix. Maar dat zijn vaak films die ik anders nooit gekeken zou hebben en vallen vaak wat tegen.....

kappeuter (crew)
Pachamama (2018) is mooi!

Tip; selecteer Franse audiotrack en NL ondertiteling.

Ajax&Filmfreak schreef:
Sowieso is het aanbod op Netflix qua kwaliteit niet geweldig vind ik.
Er staan wel hele goede films op maar die heb ik dan in 99% van de gevallen al gezien.
Ik kijk wel meer films door Netflix. Maar dat zijn vaak films die ik anders nooit gekeken zou hebben en vallen vaak wat tegen.....

Ach ja het is de investering nog steeds niet waard en ik twijfel er aan of dat snel of ooit het geval zal zijn voor mij.

alexspyforever schreef:
(quote)

Ach ja het is de investering nog steeds niet waard en ik twijfel er aan of dat snel of ooit het geval zal zijn voor mij.

Als je een abonnementje deelt en 3 euro per maand kwijt bent is dat hetzelfde als 1 oudere film op Google Play huren. Voor mij is het echt een nobrainer daarom.

alexspyforever
Ik betaal €3.50 per maand geloof ik. Dat kun je nauwelijks een investering noemen...
Kijk even rond in je familie en of vriendenkring of je mee kan doen met iemand. Ik heb er geen verstand van verder.Ik heb Netfliks ook via ook familielid.
Gezamelijk familie abbo ofzo.

ja ik ken het principe van delen met de familieleden. Ik weet een vriend deelt met zijn ouders en broer die boven hem wonen. Dacht niet dat het zo goedkoop was dus neen das niet echt een grote investering. Probleem is denk ik wel dat het meeste wat er op staat mij niet zo interesseert. Ik heb zo wel al kunnen zien via die vriend wat er zoal aangeboden wordt en idd niet veel tussen waarvoor ik voor mezelf een abonnement zou nemen. Series kijk ik sowieso heel weinig tenzij wat van die ouwe Vlaamse en dat is dan vooral tijdens de zomermaanden.

alexspyforever schreef:
Probleem is denk ik wel dat het meeste wat er op staat mij niet zo interesseert. Ik heb zo wel al kunnen zien via die vriend wat er zoal aangeboden wordt en idd niet veel tussen waarvoor ik voor mezelf een abonnement zou nemen
Let wel; de algoritmes van Netflix zijn rigoureus. Ik zwengelde bij de ouders thuis Netflix aan en dacht op het startscherm even met een compleet andere VOD service te maken te hebben qua aanbod. Wat getoond wordt is echt heel erg toegespitst op je kijkhistorie. Ik zag voornamelijk dingen waarvan ik niet eens wist dat ze op Netflix stonden, en die ik nog NOOIT was tegengekomen tijdens het snuffelen in mijn eigen Netflix; veel Scandinavische misdaad, kostuumdrama's, etc.

Je kunt beter op MM even door het aanbod kijken denk ik per genre. Wat je bij een willekeurig persoon ziet is geen representatief beeld van het algehele aanbod.

En ik betaal door bovengenoemde constructie ook een habbekrats, mocht je mee willen doen, dan kan dat nog.

when they see us:
Die 2 vrouwelijke aanklagers zijn inderdaad in de 'problemen' gekomen. Een verloor een boekendeal, de ander is gestopt als docent op een universiteit.

kappeuter (crew)
Kijk na When They See Us ook deze indrukwekkende serie | RTL Boulevard

mikey schreef:
wat geen berichten nog?????

De trieste geschiedenis van een donkere feestganger die een tas zou hebben gestolen, onder het mom van een 'stop and frisk' actie is gearresteerd (8% van de slachtoffers van deze vorm van politiegeweld is trouwens blank). Zijn onschuld kenbaar maakte, en verdween (niet zonder slag/stoot in letterlijke vorm) in de de vergeten hoeken van Rikers Island's isoleercellen. Pas op voor extreem gewelddadige beelden, falende politici, kwaadaardige rechters, criminele vakbondsleiders, en leden van het OM die er wer-ke-lijk alles aan doen om een eerlijk proces te verzaken en om een fatsoenlijke rechtsgang te blokkeren. En een familie die op alle mogelijke manieren totaal is geruïneerd. Als je weten hoe dit allemaal mogelijk is? kijk deze nachtmerrie en huiver.

Een essentiële netflix topper!!!!!! klik op 'kijk op netflix' log in of maak een account aan: eerste 30 dagen gratis.

Time: The Kalief Browder Story (2017)

Gast
geplaatst: vandaag om 01:16 uur

geplaatst: vandaag om 01:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.